| Kuha 790 g | | Saantiaika | 17.06.2011 klo. 23:30 | | Kalastusmuoto | Vetouistelu | | Vesistö | Ruotsalainen, Heinola | | Paikka | Hopeaselkä | | Säätila | Puolipilvinen | | Pituus | 45 cm | | Uistin | Karikko 13 | | Kalapisteet (sijoitus) | 57p (23374.) | | Isoin kuhista mitä veneeseen tuli. Ensimmäisiä kuhia mitä Ruotsalaiselta olen saanut vaikka tunteja jo takana runsaasti... Sori kuvan laatu! Nokian yökuvaus... | Katsottu 455 kertaa |
| | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 18.06.2011 | mikael | Oho...kuhia ruotsalaiselta. Saatiimpa sitten kuhakin ksk-kisaan. | | 18.06.2011 | teemu123 | Montako kuhaa tuli? Mäku oon luullu et ruotsalaisessa ei ole kuhaa:) | | 18.06.2011 | (Teme) Mao Tse | Veneessä kävi 3 kuhaa ja jokunen karkuutettiin tärppien lisäksi. Lisäksi muutamia haukia kävi uistinvarkaissa! | | 18.06.2011 | mikael | Maittoiko omatekemät vaaput tai kokeilitko edes? | | 19.06.2011 | (Teme) Mao Tse | Yksi hauki nappasi omatekoisen mukaansa. Seuraavalle reissulle perukkeet mukaan... Omissa parit tärpit, mutta kulki hivenen liian pinnassa. Josko tänään illalla kerkiäis lenkin käydä vetäisemässä. |
|
| | Tagit: Kuha Kuha Vetouistelu Vetouistelu Ruotsalainen Heinola Hopeaselkä |
|
| |
|