| | | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 22.08.2011 | KalastajaPro | Milläs vaapulla/lipalla tuo tuli? Komia kirjolohi :) | | 23.08.2011 | esine69 | Mä tiedän et ei tullut millään vaapulla tai lipalla. Oli papan opettamat niksit ;)
| | 23.08.2011 | esine69 | Oli siinä onnellinen kirren metsästäjä. Oi kun se naama oli virneessä ku vihdoin tuli se kaivattu kirjolohi! rainbow trout! | | 24.08.2011 | Loco82 | :)) | | 10.09.2011 | esine69 | Tänään mennää nakka kirre enkat uusiks. Niin ja toivotaan että se taimen on nousussa että pääsisit sellasta kokeilee väsyttää. En meinaan ihan eri asia kun tollaset pulla lohet. Ne kun lähtee vetää kuolemankierrettä ympäri niin siin saa olla ihmeissään. | | 23.11.2011 | esine69 | Kiitos onnittelusta:)
No sovitaan niin et saat kans silloin ennätys kuhasi. Sopivasti toi kalakalenteri sanoo että perjantaina on ERINOMAINEN syönti kaloilla kello 12-2. Et silloin ollaan repimässä komeita kaloja toivottavasti. |
|
| | Tagit: Kirjolohi Kirjolohi Heittokalastus Heittokalastus Kuokkalankoski Lempäälä Herralankoski herralankoskella kalassa! |
|
| |
|