|
Otsikko: Pieksänjärvi Kirjoitti: T11Mika - 07.12.08 - klo:18:24 Tarinaa Pieksäjärven kalapaikoista ja kalareissuista.
Otsikko: Vs: Pieksänjärvi Kirjoitti: T11Mika - 07.12.08 - klo:18:26 Pieksäjärvellä järkätään ens vuonna SM-pilkki. Esikisa 15.2 ja varsinainenkisa 15.3.
Tästä lisäinfoa (http://p1.foorumi.info/lahdenkalaveikot/viewtopic.php?p=572&sid=61e5535ff94d21fe2fbb210bbb04753e) aiheesta. Tässä (http://lahdenkalaveikot.fi/tiedostot/kutsu_sm-pilkki2009_pieksamaki.pdf) vielä tarkempaa infoa kisasta, sarjoista, säännöistä jne. Otsikko: pieksänjärven heittelypaikat Kirjoitti: vilzu_90 - 29.06.12 - klo:20:03 missäpähän olis hyvät heittelypaikat pieksänjärvessä mihi pääsis autolla suht lähelle?
Otsikko: Vs: Pieksänjärvi Kirjoitti: tonttili - 06.03.13 - klo:16:26 Kellään tietoa, missä se hapettaja on?
|