|
Otsikko: Yleiset valitukset Kirjoitti: Sopuli - 03.02.09 - klo:21:57 Tänne kaikki valitukset. Itse aloitan heti, kun en viitsinyt kirjoitella kovin paljon oftopikkia tuonne tähdet-topicciin. Tässä näytän muutaman, joille yksi tähtikin on liikaa. Näitä kyllä löytyy yksi sivullinen. Sitten on vielä ne, joille voi antaa ykkösen...
Tässä valitus: En sano, että kuvia pitäis rueta hirveänä postelemaan, mutta tuossakin on yksi kuva, jota en ymmärrä: http://www.kalasaalis.com/kuva/375/ (valittu vähiten tähtiä saaneiden joukosta summassa). Kuvanlaadulla ei ole kovinkaan väliä, jos kuvan kohteena on iso kala, tai muuten epänormaali tilanne. Jos kuitenkin kuvataan kalastusvälineitä, niin olisi ihan kiva, että kuvasta saisi jotain selvää. Kameraa on turha syyttää. Hyviä kameroita saa halvalla. Jos ei osaa kuvata (tai ei ole mitä kuvata), eikä käyttää kameraa, niin silloin olisi parempi olla kuvaamatta ja nauttia muiden kuvista (en moiti ketään henkilöä, mutta moitin joidenkin kuvia). http://www.kalasaalis.com/kuva/470/ <-- tuossa kuva, jonka olisi saanut paremmaksikkin, jos olisi viitsinyt poistua hetkeksi veneestä ja keskittyä kuvaamiseen. Varsinainen ilo silmälle (kaikkien suosikki). Tuossa yksi: http://www.kalasaalis.com/kuva/521/ Salli mun nauraa. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: stento-z - 04.02.09 - klo:13:07 Jees siinä on Atomi saanut todella värikkään puvun päälleen.Olisi kiva tietää onko tuolla tullut kalaa ;D ;D
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 12.02.09 - klo:11:22 Tänne kaikki valitukset. Itse aloitan heti, kun en viitsinyt kirjoitella kovin paljon oftopikkia tuonne tähdet-topicciin. Tässä näytän muutaman, joille yksi tähtikin on liikaa. Näitä kyllä löytyy yksi sivullinen. Sitten on vielä ne, joille voi antaa ykkösen... Tässä valitus: En sano, että kuvia pitäis rueta hirveänä postelemaan, mutta tuossakin on yksi kuva, jota en ymmärrä: http://www.kalasaalis.com/kuva/375/ (valittu vähiten tähtiä saaneiden joukosta summassa). Kuvanlaadulla ei ole kovinkaan väliä, jos kuvan kohteena on iso kala, tai muuten epänormaali tilanne. Jos kuitenkin kuvataan kalastusvälineitä, niin olisi ihan kiva, että kuvasta saisi jotain selvää. Kameraa on turha syyttää. Hyviä kameroita saa halvalla. Jos ei osaa kuvata (tai ei ole mitä kuvata), eikä käyttää kameraa, niin silloin olisi parempi olla kuvaamatta ja nauttia muiden kuvista (en moiti ketään henkilöä, mutta moitin joidenkin kuvia). http://www.kalasaalis.com/kuva/470/ <-- tuossa kuva, jonka olisi saanut paremmaksikkin, jos olisi viitsinyt poistua hetkeksi veneestä ja keskittyä kuvaamiseen. Varsinainen ilo silmälle (kaikkien suosikki). Tuossa yksi: http://www.kalasaalis.com/kuva/521/ Salli mun nauraa. Kyllä Sopuli ihan oikeilla jäljillä tässä on. Kuvia, jotka ei tarjoa yhtään mitään ulkopuolisille käyttäjille, on täysin turhia tuolla julkisella puolella. Jokainen saa lisätä omaan galleriaansa mitä tahansa kuvia, mutta tästä eteenpäin ylläpidon linja surkealaatuisiin tai muuten epäonnistuneisiin otoksiin on se, että ne piilotetaan, joten vain käyttäjä itse ne näkee. Näin suodattamalla saadaan pidettyä kuvagallerian taso jonkinlaisella tasolla. Sama koskee videoita. Ammattikuvaaja ei tarvitse olla, mutta suosittelisin jo ihan itse kuvaajan kannalta hetken keskittymään kuvaustilanteessa, jotta kuvanlaatu olisi paras mahdollinen. Toisten kuvien vähättely ei kuitenkaan ole kenenkään etu. Kalakuvissa kuvanlaatu voi monesti olla huono jo pelkästään sen takia, että mukana on vain heikko puhelimen kamera. Näissä tapauksissa heikkolaatuinen kuvakin on parempi mitä kuvaton lisätty kala. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 12.02.09 - klo:21:20 Nyt on ainakin osa niistä huonolaatusista piiloteltu ja kohta lähtee noita tuplakuvia kiitämään. Siinä ois kans yks paikka käyttäjillä missä vois vähän olla tarkempana. Tuppaa tulemaan noita tuplakuvia vastaan eli on laitettu sama kuva kahteen kertaan tai sitten niin, että on eri kuvat, mutta otettu tyyliin 5sek edellisen jälkeen jolloin näyttää viellä aivan samalta kuin edellinenkin kuva.
Näiden kanssa tehdään niin, että poistetaan suoraan tuplakuvat ja jos kuvissa on laadullisesti jotain eroa niin parempi/selkeämpi kuva jätetään. Näillä jatketaan. Kiitos ja anteeksi. ;) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: tsoka - 13.02.09 - klo:09:46 Miten omat kuvansa saa poistettua ???? poistan kaikki omat kuvani saman tien
jos jonkun " superkuvaajan" vinkumisen johdosta rruvetaan pitämään kuvanlaatu kilpailua niin minun kuvat ei moista arvostelua kestä joten poistan kaikki kuvat kun vaan saan ohjeet miten >:( tai ylläpito voi poistaa saman tien Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 13.02.09 - klo:10:00 Miten omat kuvansa saa poistettua ???? poistan kaikki omat kuvani saman tien jos jonkun " superkuvaajan" vinkumisen johdosta rruvetaan pitämään kuvanlaatu kilpailua niin minun kuvat ei moista arvostelua kestä joten poistan kaikki kuvat kun vaan saan ohjeet miten >:( tai ylläpito voi poistaa saman tien Ei kyse ole siitä, että ainoastaan huippulaatuiset kuvat kelpaaisivat. Nyt piilotetaan niitä kuvia, jotka on niin epätarkkoja, että kuvaus kohteen tunnistaminen on hankalaa tai mahdotonta. Niitä oli yllättävän paljon. Esimerkki: http://www.kalasaalis.com/kuva/1367/ Tuon kuvan tarkennus ei ole kohdallaan, mutta siitä saa selvän mitä kuva esittää eli se on aivan hyvä kuva. Ei siis ole mitenkään kohtuuttomat vaatimukset kuvien laadun suhteen. Tuosta merkittävästi huonompia löytyi 15-20kpl ja ne on nyt laitettu piilotetuiksi eli vain kuvan lisääjä ja ylläpidon ukot näkee ne kuvat. En kerro miten kuvat poistetaan 8), koska nuo kuvasi ovat varsin hyviä ja minä en aio olla osallisena niiden poistamisessa. ::) Eikä kuvia nyt seulota kenenkään yksittäisen käyttäjän pyynnöstä. Tätä kuvien läpikäymistä aloiteltiin jo tuossa kuvakilpailun loppumetreillä. Kuvat olisi joka tapauksessa käyty läpi. Sivusto kasvaa kovaa vauhtia ja aika ajoin on tehtävä pientä puhdistusta, ettei karkaa mopo käsistä. Nyt on vielä helppo "siistiä" KSComia, mutta jos sitä ei nyt tee niin kovaa kyytiä mentäisiin siihen, että olisi melkolailla iso urakka ruveta siistimään (viittaan nyt myös tuohon "kevät siivoukseen") foorumia. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: tsoka - 13.02.09 - klo:11:58 Jees siinä on Atomi saanut todella värikkään puvun päälleen.Olisi kiva tietää onko tuolla tullut kalaa ;D ;D niin minustakin, tuo viritelty atomi (vaikkakin kuvan laatu on ehkä aavistuksen verran heikko) on mielestäni arvokkaampi kuin esimerkiksi topikin aloittaneen oluen vaahtoon upotettu nilsu vaikka sen kuvan laatu onkin varmaan huipputasoa maailmalla mutta sen anti esimerkiksi uistimen pyytävyyden lisäämiseen on olematon ja minun mielestäni kalastusforumin tärkein tehtävä on nimenomaan kalastukseen liittyvät asiat ja viritykset ,sillä jos kaikki maailman viritykset olis tuttuja niin turha täällä olis roikkua ja etsiä uutta innovaatiota . ja huonompikin kuva kertoo enemmän kuin ........... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 13.02.09 - klo:12:11 Tässä on tietysti hiukan sitäkin mukana, että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta jonkinlaista rajanvetoa tuohon piti laittaa. Ei ihan kaikkea voi sallia. Nuo piilotetut kuvat oli laadultaan sellaisia, että edes selventävän tekstin kanssa ei osasta saanut selvää mitä se esitti. Voihan semmoisetkin kuvat tietysti innoitaa jotakuta, mutta jos kuva on jonkun mielestä julkaisemisen arvoinen niin olisi se myös silloin ollut kunnollisen kuvan arvoinen.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Sopuli - 13.02.09 - klo:17:02 Tsokan kuvissa ei ole mitään vikaa! Itse en vain sitä ymmärrä, että miksi joku näkee vaivaa laittaa sellaisia kuvia, mistä ei saa mitään selvää. Hetken miettiminen, ennekuin rupeaa latailemaan.
Luithan tuon minkä kirjoitin jo ensimmäisessä viestissä: ...Kuvanlaadulla ei ole kovinkaan väliä, jos kuvan kohteena on iso kala, tai muuten epänormaali tilanne. Jos kuitenkin kuvataan kalastusvälineitä, niin olisi ihan kiva, että kuvasta saisi selvää... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: rolli92 - 19.03.09 - klo:19:17 Tiimin chatissä tuntuu olevan jotain vikaa... Heittää IE:llä ja Mozzillalla sen chatti-ikkunan tonne oikeelle sivuun... Muilla samaa ongelmaa vai onko mulla koneessa jotain häikkää?
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ollimaha - 19.03.09 - klo:19:54 Tiimin chatissä tuntuu olevan jotain vikaa... Heittää IE:llä ja Mozzillalla sen chatti-ikkunan tonne oikeelle sivuun... Muilla samaa ongelmaa vai onko mulla koneessa jotain häikkää? Hyvä huomio.. Koneessasi ei mitään häikkää, pieni tekninen vika vaan.. Selvitellään. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 19.03.09 - klo:21:18 Tiimin chatissä tuntuu olevan jotain vikaa... Heittää IE:llä ja Mozzillalla sen chatti-ikkunan tonne oikeelle sivuun... Muilla samaa ongelmaa vai onko mulla koneessa jotain häikkää? Sivu on korjattu.. Ilmoitelkaa, jos vielä bugittaa.. Otsikko: En pidä enää kalasaalis.com sivustosta Kirjoitti: kalastaja95:D - 09.01.10 - klo:16:38 Olen varma että en ole ainoa kenelle tulee pahamieli kun tulee tähän sivustoon :-\
EDIT: Yhdistetty toiseen aiheeseen. Otsikko: Vs: en pidä enää kalasaalis.com sivustosta Kirjoitti: Jaakko95 - 09.01.10 - klo:16:40 mutta miksi et pidä tästä sivustosta? Minä ainakin pidän.
Otsikko: Vs: En pidä enää kalasaalis.com sivustosta Kirjoitti: T11Mika - 09.01.10 - klo:16:49 Olen varma että en ole ainoa kenelle tulee pahamieli kun tulee tähän sivustoon :-\ EDIT: Otsikko Kyllähän tämä vähän perusteluja kaipais. Vaikea on Adminien parantaa sivustoa jos ei kerrota missä mättää ja mitä pitäisi tehdä toisin. Mitäs mieltä muut sitten asiasta on? Mättääkö jonkin asia Ks.comissa? Otsikko: Vs: En pidä enää kalasaalis.com sivustosta Kirjoitti: Jokipoika - 09.01.10 - klo:19:08 Mitäs mieltä muut sitten asiasta on? Mättääkö jonkin asia Ks.comissa? No voi herranen aika. Ainoa asia täällä mikä mättää, on häiriökäyttäjät a.k.a. "trollit" ja käyttäjien tekemät pienet virheet ja nekin on opastettavissa helposti oikeaan suuntaan.Täällä on hyvä jaottelu keskusteluille, todella hyvä kuvapankki, virtuaali-viehepakki, paljon vakio-käyttäjiä ja niin päin pois... Itsehän olin jokin aika sitten kärkkäästi sitä mieltä, ettei Suomesta perkele löydy keskellä talvea sellaista foorumia mistä löytyisi porukkaa ja turinan aihetta. Me toimitaan täällä netissä sellaisena porukkana, missä suvuissa kulkenut kalastustietous katkeaa yhteen sukupolveen jota ei kiinnosta kalastaminen tippaakaan. Ja toisin kävi. Tässä lainaus keskustelusta, joka sai minusta KS.COMIN vakioasukkaan (propsit jusa87:lle): KYSYMYS: Mille foorumille kannattaa seuraavaksi suunnata, jos tekee mieli vaihtaa ajatuksia tästä harrastuksesta ja tämän hetken seurannan alla olevilla foorumeilla top5-viestit ovat usein viikkokaupalla vanhoja + porukka lukee viestejä, muttei itse postaa/ole aktiivinen? Älä vaihda. Pelasta se foorumi, joka palvelee sinun tarpeita parhaiten. Tai jopa ne kaikki.. jos energiaa riittää. Lisää hyviä yleisaiheita eri kalastusmuodoista! Tekniikoiden, välineiden ja tiedon jatkojalostamista tarvittaisiin. Itse "vihreä" tässä harrastuksessa ja siksi enemmän tietoa tarvitseva, kuin sitä tuottava. Kai kesälle sijoittuvat kalastusmuodot keskustelun aiheena ovat kuolleita talvella, tai tänne tarttunut sama "hiljaa kalassa"-meininki. Vai onko suomalainen niin sulkeutunut, ettei jaa tietojaan muille ja aikoo viedä kaikki kalat itse? :D Foorumin valinnasta puollustettava sitten tätä Kalasaalis.com:ia. Monipuolisuutensa ja toimivuutensa ansiosta. Videoita, kuvia, kertomuksia/raportteja, viehepakki ja hyvin jaoteltu keskustelualue. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Jesse - 09.01.10 - klo:19:21 Mun mielestä tämä sivu on todella hyvä. Ylläpito pitää sivuja kunnossa/järjestyksessa, ja muut käyttäjät auttavat jos ei tiedä jotain. Täällä voi pitää ns. ''kalapäiväkirjaa'', kirjotella ja lukea rapsoja ja katella videoita ja kuvia. Tämä on paras kalastus sivusto johon olen rekisteröitynyt.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 09.01.10 - klo:21:37 Olen varma että en ole ainoa kenelle tulee pahamieli kun tulee tähän sivustoon :-\ EDIT: Yhdistetty toiseen aiheeseen. Osa siis tykkää osa ei. Nyt kiinnostaisi tietää mikä on pielessä? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: topsteri - 10.01.10 - klo:14:52 mää en tienny että skifin on ylläpitäjä tää ois paljo rennompiki paikka varmaa jos tommosiakin sais kirjotella mul tulee heti ku avaan tän sivuston että tääl on kauheen kiree ilmapiiri... joko tääl on kauheesti tosikkoja tai sitte aina tääl on huono päivä mä en ainakaa kirjautunu tänne sen takii että jotkut pilaa mun hyvän päivän.... yleensä ylläpitäjät ja jotkut kuten tämä viesti minkä lainasin niin on minun mielestäni suorastaan törkeitä miettikää onko tämä joku saakelin paikka missä pilataan toisten ilo.. minä kirjauduin vajaa kuukausi sitten ja olen jo nyt henkisesti täynnä että tämä on aivan huono paikka.. Pakko hieman kommentoida, vaikkei tämä oikea paikka olekkaan. Ensinnäkin, ei ole pelkästään ylläpitäjien homma valvoa viestejä, vaan jokainen meistä voisi miettiä, mitä kirjoittaa, ja miten kirjoittaa. Foorumin taso riippuu meistä kaikista. Jos vastaillaan aivan turhia viestejä, alkaa niillä käyttäjillä, jotka oikeasti käyttävät tätä foorumia ärsyttämään tällainen käytös. Ilmapiiri ei ole kireä, ei ainakaan yleisesti ottaen. Yksi tärkeä asia on se, miten asiansa ilmoittaa, kirjoittamasi viestin saa lukea monta kertaa, ennenkuin asian ymmärtää, kieliasu kuntoon! Ensinnäkin, viestissäsi ei ole yhtään isoa alkukirjainta. Pisteitä viestissä ei ole kuin nuita ... merkintöjä, jotka tekevät viestistä vaikeaselkoisen ja yleisasultaan sekavan. Lauseet ovat kilometrin mittaisia, ihmisen lähimuisti on noin 14 sanaa, joten lauseessa tulisi olla alle 20 sanaa. Foorumilla tuskin on kovin paljoa tosikkoja. Suurin osa heistä vain on järkeviä ihmisiä, jotka eivät halua, että näin hyvä ja kasvavan foorumin taso laskee muutaman käyttäjän takia. Ilonpilaamisesta senverran, että uskoisin ihmisten olevan enemmän iloisia siitä, että kykenevät järkevään keskusteluun foorumeilla. Jos olet foorumeilla ollut vajaan kuukauden, ja kirjoitttanut liki 250 viestiä, lienevätkö kaikki aivan asiaa, vai onkohan oltu enempi tähtienkiilto silmissä? Toki mitään pahaa siinä, että kirjoittaa paljon viestejä ei ole, jos viestit pysyvät edes lähimainkaan asiallisina. Tämä sivusto on Kalastusaiheinen foorumi, eikä mikään hiekkalaatikko. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 10.01.10 - klo:15:11 mää en tienny että skifin on ylläpitäjä tää ois paljo rennompiki paikka varmaa jos tommosiakin sais kirjotella mul tulee heti ku avaan tän sivuston että tääl on kauheen kiree ilmapiiri... joko tääl on kauheesti tosikkoja tai sitte aina tääl on huono päivä mä en ainakaa kirjautunu tänne sen takii että jotkut pilaa mun hyvän päivän.... yleensä ylläpitäjät ja jotkut kuten tämä viesti minkä lainasin niin on minun mielestäni suorastaan törkeitä miettikää onko tämä joku saakelin paikka missä pilataan toisten ilo.. minä kirjauduin vajaa kuukausi sitten ja olen jo nyt henkisesti täynnä että tämä on aivan huono paikka.. Tietenkin Ks.com on tehty käyttäjiä varten ja tarkoitus olisi, että kaikki viihtyisivät. Perusteet joilla erinäisiin asioihin puututaan (aiheiden yhdistämiset/siirtämiset yms.) määräytyvät aika pitkälti sen mukaan minkä katsotaan palvelevan käyttäjiä parhaiten. Pistetäänpä muutama käyttäjän kirjoitus tähän väliin selventämään mistä on kyse. Keskustelua avaavat lukekaa tämä ensin (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/keskustelua_avaavat_lukekaa_taemae_ensin-t2178.0.html) Tarkkuutta oikeinkirjoitukseenhttp://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/tarkkuutta_oikeinkirjoitukseen-t1281.0.html (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/tarkkuutta_oikeinkirjoitukseen-t1281.0.html) Kehuja (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/kehuja-t1231.0.html) Panostakaa aiheiden otsikoihin (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/panostakaa_aiheiden_otsikoihin-t2631.0.html) Nämä kaikki ovat käyttäjien aloittamia aiheita eli kannattaa ihan oikeasti lukea mitä he asiasta ajattelevat. Kaikki me osataan sen verran kirjoittaa ja harkita mitä kirjoitetaan ja minne kirjoitetaan, että ei pitäisi olla edes tarvetta puuttua mihinkään. Se, että sitten joudutaan joitakin korjauksia tekemään ei sinällään ainakaan minua haittaa, kun puhutaan yksittäistapauksista eikä siitä pidä kenenkään loukkaantua jos hänen aloittamansa aihe on siirretty toisaalle. Aiheetta ei kuitenkaan kenenkään viesteihin kosketa. Skfin ei ole ylläpitäjä, mutta on kylläkin yksi sivuston aktiivisimmista käyttäjistä ja tuntee foorumin eli ei hänen antamiaan neuvoja kannata ihan noin vain ohittaa. Sitä en ymmärrä mikä tästä tunnelmasta niin kireän tekee. ekaks löysin googlen kautta kun laitoin hakuun jotenkin tällee "kalastus keskustelut" ekaks rekisteröidyin kalassa.nettii mut se oli iha ***** ku ne valvojat tai ne valitti ku kirjotin yhdessä keskustelussa virheellisesti:D joten poistin käyttäjän sieltä ja kaveri vihjaisi että tää on hyvä paikka kukaan ei valita kirjotusvirheiden takii, joten tulin tänne eikä kukaa oo viel ainakaa valittanu vaikka kokeilin kerran ::) Hmmm. En sano enkä vihjaa, mutta olisiko sitten niin, että omassa toiminnassasi voisi olla jotakin parantamisen varaa jos muillakin foorumeilla asiasta on huomautettu? Ei näitä sääntöjä ole huvin vuoksi laadittu. Se on kaikkien etu, että sivusto pysyy siistinä ja asiallisena. Tiedon etsiminen on ihan tolkuttoman hankalaa jos sivuston kaikki viestit on kirjoitettu miten sattuu tai eivät sisällä varsinaisesti mitään asiaan liittyvää on vain tyydytty kommentoimaan, että ollaan samaa mieltä tai eri mieltä, mutta mitään perusteluja tai omaa näkemystä asiaan ei vaivauduta laittamaan. Niin kuin itsekin totesit, ei täällä joka asiaan puututa. Toistuessaan pienikin "virhe" ennenmmin tai myöhemmin kuitenkin aiheuttaa sen, että joku siihen jossain vaiheessa puuttuu. Kirjoitusvirheisiin ei ylläpito puutu. Aiheiden otsikoista ne korjataan, mutta varsinaisissa viesteissä saavat olla. Muut käyttäjät siitä aivan varmasti rupeavat huomauttelemaan mikäli teksti on hankala lukuista niin kuin tässä tapauksessa käyttäjienkin mielestä näyttäisi olevan. Kyse on myös kohteliaisuudesta muita käyttäjiä kohtaan. Sen verran pitää osoittaa arvostusta muita kohtaan, että vaivautuu kirjoittamaan asiallista tekstiä jota muiden on miellyttävä lukea. Toivottavasti tämä keskustelu saa jatkoa niin saadaan ylläpidolle tietoa missä on parantamisen varaa. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: kalastaja95:D - 13.02.10 - klo:15:37 Tietenkin Ks.com on tehty käyttäjiä varten ja tarkoitus olisi, että kaikki viihtyisivät. Perusteet joilla erinäisiin asioihin puututaan (aiheiden yhdistämiset/siirtämiset yms.) määräytyvät aika pitkälti sen mukaan minkä katsotaan palvelevan käyttäjiä parhaiten. Pistetäänpä muutama käyttäjän kirjoitus tähän väliin selventämään mistä on kyse. Keskustelua avaavat lukekaa tämä ensin (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/keskustelua_avaavat_lukekaa_taemae_ensin-t2178.0.html) Tarkkuutta oikeinkirjoitukseenhttp://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/tarkkuutta_oikeinkirjoitukseen-t1281.0.html (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/tarkkuutta_oikeinkirjoitukseen-t1281.0.html) Kehuja (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/kehuja-t1231.0.html) Panostakaa aiheiden otsikoihin (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/panostakaa_aiheiden_otsikoihin-t2631.0.html) Nämä kaikki ovat käyttäjien aloittamia aiheita eli kannattaa ihan oikeasti lukea mitä he asiasta ajattelevat. Kaikki me osataan sen verran kirjoittaa ja harkita mitä kirjoitetaan ja minne kirjoitetaan, että ei pitäisi olla edes tarvetta puuttua mihinkään. Se, että sitten joudutaan joitakin korjauksia tekemään ei sinällään ainakaan minua haittaa, kun puhutaan yksittäistapauksista eikä siitä pidä kenenkään loukkaantua jos hänen aloittamansa aihe on siirretty toisaalle. Aiheetta ei kuitenkaan kenenkään viesteihin kosketa. Skfin ei ole ylläpitäjä, mutta on kylläkin yksi sivuston aktiivisimmista käyttäjistä ja tuntee foorumin eli ei hänen antamiaan neuvoja kannata ihan noin vain ohittaa. Sitä en ymmärrä mikä tästä tunnelmasta niin kireän tekee. Hmmm. En sano enkä vihjaa, mutta olisiko sitten niin, että omassa toiminnassasi voisi olla jotakin parantamisen varaa jos muillakin foorumeilla asiasta on huomautettu? Ei näitä sääntöjä ole huvin vuoksi laadittu. Se on kaikkien etu, että sivusto pysyy siistinä ja asiallisena. Tiedon etsiminen on ihan tolkuttoman hankalaa jos sivuston kaikki viestit on kirjoitettu miten sattuu tai eivät sisällä varsinaisesti mitään asiaan liittyvää on vain tyydytty kommentoimaan, että ollaan samaa mieltä tai eri mieltä, mutta mitään perusteluja tai omaa näkemystä asiaan ei vaivauduta laittamaan. Niin kuin itsekin totesit, ei täällä joka asiaan puututa. Toistuessaan pienikin "virhe" ennenmmin tai myöhemmin kuitenkin aiheuttaa sen, että joku siihen jossain vaiheessa puuttuu. Kirjoitusvirheisiin ei ylläpito puutu. Aiheiden otsikoista ne korjataan, mutta varsinaisissa viesteissä saavat olla. Muut käyttäjät siitä aivan varmasti rupeavat huomauttelemaan mikäli teksti on hankala lukuista niin kuin tässä tapauksessa käyttäjienkin mielestä näyttäisi olevan. Kyse on myös kohteliaisuudesta muita käyttäjiä kohtaan. Sen verran pitää osoittaa arvostusta muita kohtaan, että vaivautuu kirjoittamaan asiallista tekstiä jota muiden on miellyttävä lukea. Toivottavasti tämä keskustelu saa jatkoa niin saadaan ylläpidolle tietoa missä on parantamisen varaa. ja nyt en valita, vaikka tämän foorumin nimikin on "yleiset valitukset" niin, miksi kun koitan lisätä kalaa niin jos laitan siihen kuvan en saa laittaa siihen vesistöä? :o Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Eris - 23.07.10 - klo:16:48 Sanottakoon että tällä hetkellä moderaattoreiden kesäloma näkyy. 8)
Keskustelualueet ovat aivan sekaisin, aiheita väärissä paikoissa, otsikot ovat aivan järkyttäviä ja niin ovat osat viesteistäkin. Samanlaisia aiheita on tehtailtu miljoona kappaletta. Kunhan tuo syksy saapuu niin on syyssiivouksen aika. ;D Edit: Niin onhan tuo tilanne näköjään jo vähän parantunut verrattuna siihen mikä kaaos pari viikkoa takaperin vallitsi. ::) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Jere98 - 24.07.10 - klo:15:38 Sanottakoon että tällä hetkellä moderaattoreiden kesäloma näkyy. 8) Keskustelualueet ovat aivan sekaisin, aiheita väärissä paikoissa, otsikot ovat aivan järkyttäviä ja niin ovat osat viesteistäkin. Samanlaisia aiheita on tehtailtu miljoona kappaletta. Kunhan tuo syksy saapuu niin on syyssiivouksen aika. ;D Edit: Niin onhan tuo tilanne näköjään jo vähän parantunut verrattuna siihen mikä kaaos pari viikkoa takaperin vallitsi. ::) samaa itsekkin katselin. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 24.07.10 - klo:15:54 Sanottakoon että tällä hetkellä moderaattoreiden kesäloma näkyy. 8) Keskustelualueet ovat aivan sekaisin, aiheita väärissä paikoissa, otsikot ovat aivan järkyttäviä ja niin ovat osat viesteistäkin. Samanlaisia aiheita on tehtailtu miljoona kappaletta. Kunhan tuo syksy saapuu niin on syyssiivouksen aika. ;D Edit: Niin onhan tuo tilanne näköjään jo vähän parantunut verrattuna siihen mikä kaaos pari viikkoa takaperin vallitsi. ::) Näin on kieltämättä käynyt. Ennen kesää oli tarkoitus hommata uusi aktiivinen moderaattori, mutta jostain syystä se sitten jäi. Mika on hoitanut hommansa esimerkillisesti ja jos toinen yhtä aktiivinen mode saatais, ei olisi mitään hätää. Oma energia menee yleensäkin täysin foorumin ja sivuston siistimiseen, minkä takia ei tahdo riittää intoa/energiaa kehittää sivuston teknistä puolta. Lisää porukkaa tarvitaan kyllä ylläpitoon, joten lupaan hommata uuden moden muutaman päivän sisään. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Tupa - 24.07.10 - klo:19:20 Otatko ketä vain mukaan? Itse haluaisin mukaan, en varmaan erotu joukosta. Siis jos otatte joitain. ;) Varmaan mukaan tulisi monta muutakin, ainakin ehdolle, ompahan varaa valita. :)
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Joniolavi - 24.07.10 - klo:19:31 Tämmöset ihmiset kun janne p pois jollei käsitä kaloista mitään
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 24.07.10 - klo:19:36 Tämmöset ihmiset kun janne p pois jollei käsitä kaloista mitään Käsittämisestä en tiedä mutta ainakin tuntuu pelkkänä vitsinä vääntävänt tätä. http://www.kalasaalis.com/Janne+P/ (http://www.kalasaalis.com/Janne+P/) Kuvat voitaneen poistaa... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Tupa - 24.07.10 - klo:19:39 Käsittämisestä en tiedä mutta ainakin tuntuu pelkkänä vitsinä vääntävänt tätä. http://www.kalasaalis.com/Janne+P/ (http://www.kalasaalis.com/Janne+P/) Kuvat voitaneen poistaa... Tuosta hauestahan on jo ollut keskustelua, se löytyy Googlen kuvahausta, ja on feikki. Tuon "turskankin" olen nähnyt joskus kuuklessa. Mielestäni lippu banaanisaarelle ois paikallaan. :) EDIT: Ja muuten parikymmentä sekuntia googlea selasin, ja tämä kuvahan sieltä löytyy. http://www.mohkonmanta.net/images/IMG_iso_hauki.jpg Ja kun kirjoitti vaan googleen "big fish" heti ensimmäiseksi tuli tämä "turska" http://www.here.org.uk/wp-content/uploads/2009/01/big-fish.jpg Se haukikin on ollut jo ikuisuuden, ja siitä oli keskustelua jossain aiheessa, aina päädyttiin siihen että se on feikki. http://personal.inet.fi/koti/uusisalmi/Iso%20hauki4.jpg Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 24.07.10 - klo:19:48 No tuo "Turska" on kyllä tämän kaverin mukaan turpa. Ja jos multa kysytään niin se on niilinahven. Ihan mukavan kokoinen ja voi tietääkseni tuon kuvassa näkyvän kokoinen olla. Mutta kopion tähänkin nämä mahtavat tiedot, jotka ainakin melkein pitävät paikkaansa.
Turpa 99,00 kg 15.07.2010 18:00 Kalastusmuoto Heittokalastus Säätila Lumisade Pituus 450 cm Uistin Brightonlure 140 g Ottisyvyys 900 m Veden syvyys 999 m Tuuli Länsituuli, 99 m/s Ilman lämpötila 15 °C Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Tupa - 24.07.10 - klo:19:51 Olin juuri korjaamassa, että turpa. Ei aivan nelimetriseltä vaikuta. :D Ottisyvyys "900". Ja ukkeli kantaa sitä sieltä vaan merestä. Totta! Säätila: Lumisade, siltä näyttää. Tuuli 99 m/s, totta varmaan. Taitaa ysit pyöriä silmissä tuolla.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: fisustaja92 - 13.08.10 - klo:07:08 Mitenköhän tuo ei anna taas lisätä kalapaikkaa, Maan ja Paikkakunnan kylläkin, loput pari valikko "valitse"... ::) Ennenkin tähän on vastaantörmatty, joten oiskohan vika jo vaikka tässä tietokoneessa taikka vastaavaa, eihän tuo nyt mikään "elämä tai kuolema" -juttu ole mutta kuitenkin, en saa apajaa näkyviin ;D
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: köntsä - 24.10.10 - klo:15:43 Ei oikeen ollut oikeaa aihetta tälle kalalle. (http://www.kalasaalis.com/avunhuuto/kalat/Ankerias/10904/) Lajiksi on laitettu ankerias vaikka on luultavimmin made.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Mäski - 24.10.10 - klo:16:46 Tässä muutama päivä sitten otti päähän 2 asiaa. Sain kerran pienenä normi Mato-ongella 30cm pikku hauen mikähän on tietenkin aika epänormaalia. Löysin siitä kuvan koneeltani ja lisäsin tänne. Kuvatekstiksi laitoin jotenkin näin: Pikkuhauki tiedän. Erikoinen juttu vain siinä kun mato-onkeen otti. :) Heti tuli jotkut 6 vuotiaat nassikat kommaamaan, että mitä järkeä tollasissa nyt on?? Tuollaiset pikku sintit voi heittää takasi jokeen ja jos otitte sen ja tapoitte niin järkee sais käyttää. Kävin niiden kaloja katsomassa niin kukaan ei ollut lisännyt mitään ja sitten tulevat valittamaan toisten kaloja ihan kuin olisivat viisi kertaa parempia. >:(
Toinen juttu oli, kun minä lisäsin videon tänne, missä väsytän pikkulahnaa ongella. Videon otsikoksi pistin "Pikkulahna". Siihenkin tuli samanlaisia käyttäjiä kommaamaan tähän tyyliin: Vähänkö pieni! Eikö meinannu tulla ylös! HAHHAH! Pieni kala hah! >:( Ottaa suorastaan päähän, kun oikein erikseen sanoo, että pieni kala on, niin siltikin pitää kaikkien tulla huutelemaan tuollaista. Poistin nyt tuon videon ja hauen. Mitä mieltä olette muut tästä? Niin ja anteeksi raju teksti, mutta pää kiehuu nyt kuin teekannu! Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: _Junior_ - 24.10.10 - klo:17:47 Tässä muutama päivä sitten otti päähän 2 asiaa. Sain kerran pienenä normi Mato-ongella 30cm pikku hauen mikähän on tietenkin aika epänormaalia. Löysin siitä kuvan koneeltani ja lisäsin tänne. Kuvatekstiksi laitoin jotenkin näin: Pikkuhauki tiedän. Erikoinen juttu vain siinä kun mato-onkeen otti. :) Heti tuli jotkut 6 vuotiaat nassikat kommaamaan, että mitä järkeä tollasissa nyt on?? Tuollaiset pikku sintit voi heittää takasi jokeen ja jos otitte sen ja tapoitte niin järkee sais käyttää. Kävin niiden kaloja katsomassa niin kukaan ei ollut lisännyt mitään ja sitten tulevat valittamaan toisten kaloja ihan kuin olisivat viisi kertaa parempia.>:( Tekstisi ei ole ollenkaan raju, mutta et olisi poistanut videota, etkä kalaa, olisit voinut hyvin säilyttää ne, kai sinä nyt laitoit jollekin ylläpidon jäsenelle tästä viestiä erikseen ja kertonut, että ketkä käyttäjät tämmöistä harrastavat, että he saisivat jonkunlaisen varoituksen, tai ym..?Toinen juttu oli, kun minä lisäsin videon tänne, missä väsytän pikkulahnaa ongella. Videon otsikoksi pistin "Pikkulahna". Siihenkin tuli samanlaisia käyttäjiä kommaamaan tähän tyyliin: Vähänkö pieni! Eikö meinannu tulla ylös! HAHHAH! Pieni kala hah! >:( Ottaa suorastaan päähän, kun oikein erikseen sanoo, että pieni kala on, niin siltikin pitää kaikkien tulla huutelemaan tuollaista. Poistin nyt tuon videon ja hauen. Mitä mieltä olette muut tästä? Niin ja anteeksi raju teksti, mutta pää kiehuu nyt kuin teekannu! Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Mäski - 24.10.10 - klo:17:52 Tekstisi ei ole ollenkaan raju, mutta et olisi poistanut videota, etkä kalaa, olisit voinut hyvin säilyttää ne, kai sinä nyt laitoit jollekin ylläpidon jäsenelle tästä viestiä erikseen ja kertonut, että ketkä käyttäjät tämmöistä harrastavat, että he saisivat jonkunlaisen varoituksen, tai ym..? En kyllä harmillisesti ilmoittanut tuota kellekkään, enkä niiden nimiäkään muista :( Mutta niiden tekstistä päätellen pikku nassikoita olivat. Juuri sellaisia, jotka olivat rekisteröitynyt tänne ja kommannut minun juttuja ja sitten eivät ole sen jälkeen käyneet täällä. Eli suorastaan kirjautunut tälle foorumille haukkakseni minun juttuja. :-\Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: _Junior_ - 27.10.10 - klo:07:26 Edit: Nyt muistin yhden, joka kommasi sitä pikkuhaukea. Tosin minun ikäinen, mutta siltikin. Suurin osa kuitenkin oli ihan pikkupoikia. http://www.kalasaalis.com/xxx/ En pyytänyt sinua tähän mitään nimiä kirjoittamaan, vaan jollekin ylläpidon jäsenelle olisit laittanut yksityisviestiä vain menemään...Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Mäski - 27.10.10 - klo:09:51 En pyytänyt sinua tähän mitään nimiä kirjoittamaan, vaan jollekin ylläpidon jäsenelle olisit laittanut yksityisviestiä vain menemään... Juu, sori en huomannut.. :-[ Pyyhin ne kaikki tuosta pois. Mutta kuitenkin eihän se varmaan nyt oikeinkaan ole, että mennään tuollaista yhtäkkiä toisten sivuille kommaamaan?Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: aspiriini - 27.10.10 - klo:15:09 Poistakaa tämä käyttäjä: http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/profiles/geifa-u10767.html (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/profiles/geifa-u10767.html)
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Percho - 27.10.10 - klo:15:12 Poistakaa tämä käyttäjä: http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/profiles/geifa-u10767.html (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/profiles/geifa-u10767.html) Olin just sanomas samaa mut ehit ensin. ;)Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 27.10.10 - klo:15:29 Olin just sanomas samaa mut ehit ensin. ;) Ensimäinen varoitus annettu ja epäasialliset viestit poistettu. Seuraavasta varoituksesta tulee bannia. Niille jotka eivät ehtineet viestejä lukemaan, syyn varoitukselle voi katsoa tästä (http://www.madeinfinland.net/kscom/kscom-esimerkki-epasopivista-kirjoituksista.jpg). Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: fisustaja92 - 27.10.10 - klo:15:34 Ensimäinen varoitus annettu ja epäasialliset viestit poistettu. Seuraavasta varoituksesta tulee bannia. Niille jotka eivät ehtineet viestejä lukemaan, syyn varoitukselle voi katsoa tästä (http://www.madeinfinland.net/kscom/kscom-esimerkki-epasopivista-kirjoituksista.jpg). Ei siinä kauaa mene, jotta bannit saa. Uskoisin. Mitäköhän tuollaiset postaajat luulevat saavuttavan noilla viesteillään? Tosi kova jätkä varmasti, musiikki-keskustelussa "gangsta räppiä" hehkuttelee. Profiilista vilkasin sähköpostiosoitteen, oli numerot "96", eli luultavasti juuri 14w. Ei siinä mitään ei, mutta varmaan vanhempien selän takana leikkii kovaa jätkää. Eikö ensimmäisistä turhista viesteistä voisi saman tien rankaista, eli pikku bannit. Tuo käyttäjä ei varmastikaan lukenut sääntöjä rekisteröinnin yhteydessä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 27.10.10 - klo:15:44 Ei siinä kauaa mene, jotta bannit saa. Uskoisin. Mitäköhän tuollaiset postaajat luulevat saavuttavan noilla viesteillään? Tosi kova jätkä varmasti, musiikki-keskustelussa "gangsta räppiä" hehkuttelee. Profiilista vilkasin sähköpostiosoitteen, oli numerot "96", eli luultavasti juuri 14w. Ei siinä mitään ei, mutta varmaan vanhempien selän takana leikkii kovaa jätkää. Eikö ensimmäisistä turhista viesteistä voisi saman tien rankaista, eli pikku bannit. Tuo käyttäjä ei varmastikaan lukenut sääntöjä rekisteröinnin yhteydessä. Mika ja minä ollaan pääsääntöisesti banneista päättäneet ja nämä ns. sabotoijat lyödään banniin suorilta. Niitä ei tänne foorumille kaivata. 3kk annoin Geifalle, kun selvästi tarkoitus oli vaan kokeilla ylläpidon reaktioita. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 27.10.10 - klo:15:46 Mika ja minä ollaan pääsääntöisesti banneista päättäneet ja nämä ns. sabotoijat lyödään banniin suorilta. Niitä ei tänne foorumille kaivata. 3kk annoin Geifalle, kun selvästi tarkoitus oli vaan kokeilla ylläpidon reaktioita. Tuossa kieltämättä oli pelkästään sabotointi tarkoitus, joten vastaavissa tilanteissa bannia tulee suorilta ilman erillistä varoitusta. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Kuusinen - 03.11.10 - klo:17:53 Hymiöt näyttää olevan uudistumaan päin, että hieman ilme muuttuu ja mustat ääriviivat ja nappisilmät pois... Muutama vanha näyttää listassa olevan vielä. Uudet hymiöt ovat epäselvemmän näköisiä, kuten tämä ;D kun mustat ääriviivat puuttuu, on jotenkin haalistuneen ja tyhjän oloisia. Itseäni ei miellytä, mutta jos muut tykkää (?), mikäpä minä olen valittamaan...
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 03.11.10 - klo:22:38 Hymiöt näyttää olevan uudistumaan päin, että hieman ilme muuttuu ja mustat ääriviivat ja nappisilmät pois... Muutama vanha näyttää listassa olevan vielä. Uudet hymiöt ovat epäselvemmän näköisiä, kuten tämä ;D kun mustat ääriviivat puuttuu, on jotenkin haalistuneen ja tyhjän oloisia. Itseäni ei miellytä, mutta jos muut tykkää (?), mikäpä minä olen valittamaan... Kylläpä. Vanhat hymiöt olivat aikansa eläneet ja uudet tekevät tuloaan. Suurin osa hymiöistä on jo uusia. Loput muuttuu viimeistään huomenna. Kommentteja voi kirjoitella puolesta ja vastaan. Ei sillä, että kommentointi niin mihinkään vaikuttaisi :PKeskustelua aiheesta voi jatkaa osiossa Hymiöt! (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/hymioet-t3789.0.html) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: _Junior_ - 30.11.10 - klo:21:42 Kävipä äsken kummasti, kun kirjauduin sisään, niin kerkesin laittamaan tunnukseni, ja kirjoittamaan salasanastani puolet, kunnes vahingossa painoin entteriä, mutta pääsin silti sisään, vaikkaolin vasta kirjoittanut puolet siis salasanastani, onko tämä siis aivan turvallista,sillä jos joku olisi yrittänyt minuna sisään, ja osannut edespuolet salasanastani, niin hän olisi päässyt sisään? :o
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 30.11.10 - klo:23:37 Kävipä äsken kummasti, kun kirjauduin sisään, niin kerkesin laittamaan tunnukseni, ja kirjoittamaan salasanastani puolet, kunnes vahingossa painoin entteriä, mutta pääsin silti sisään, vaikkaolin vasta kirjoittanut puolet siis salasanastani, onko tämä siis aivan turvallista,sillä jos joku olisi yrittänyt minuna sisään, ja osannut edespuolet salasanastani, niin hän olisi päässyt sisään? :o Lähes kaikkiin yleisiin selaimiin voi tallentaa salasanoja. Usein kirjautuessasi johonkin palveluun, mihin salasana tarvitaan selain kysyy haluatko tallentaa salasanan. Joskus sen saattaa tallentaa huomaamattakin, mikäli sulkee ikkunoita turhan nopeaan / painelee enteriä kirjautumisen yhteydessä. Salasana ja tunnus on näin ollen seuraavan kerran jo suoraan kirjoitettu, eikä niitä tarvitse antaa uudelleen joka kerta. Riittää että klikkaa kirjaudu sisään. Mikäli samaan paikkaan kirjaudutaan samalta koneelta useilla eri tunnuksilla ei selain pidä näkyvissä yhtään salasana/tunnusa paria vaan täydentää sen käyttäjän kirjoittaessa. Uskon että sinulle on käynyt juuri näin. Salasanojen tallentamisessa sinäänsä ei ole suurempaa riskiä, vaikkakin se tietoturvaa heikentää, sillä ne säilytetään konella avattavassa muodossa. Itse olen tallentanut omalle koneelleni juuri foorumeiden ja muiden itselle vähemmän tietoturvariskillisien paikkojen salasanoja. Ne nopeuttavat huomattavasti sivujen selaamista ja lisäävät käyttömukavuutta. Kääntöpuolena tietysti on tietoturvan osittainen heikkeneminen. Mikäli salasanoja on koneelle tallentunut ja ne haluaa pois voi ne poistaa selaimen asetuksesta. Mozillassa se tapahtuu Työkalut valikon alta Asetukset ja sieltä Tallennetut salasanat, josta voi poistaa haluamansa paikat. Muihin löytynee ohjeita googlella, mikäli ei itse selailemalla asetuksia löydy. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: NonProkalastaja - 24.05.11 - klo:13:49 http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/ (http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/)
Onko koneessani jotain vikaa vai eikö tuo meidän Itä-Suomalaisten tiimin sivun kuvat todella toimi? Siis ei niissä suurissa kuvissa ole vikaa, vaan niistä profiilikuvista näkyy vain Promanin kuva. Arvostaisin jos korjaisitte tämän. PS. Saattaa toki johtua tästä tietokoneestakin. Ilmoittakaa miten on, kiitos. ;) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 03.06.11 - klo:11:54 http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/ (http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/356/) Onko koneessani jotain vikaa vai eikö tuo meidän Itä-Suomalaisten tiimin sivun kuvat todella toimi? Siis ei niissä suurissa kuvissa ole vikaa, vaan niistä profiilikuvista näkyy vain Promanin kuva. Arvostaisin jos korjaisitte tämän. PS. Saattaa toki johtua tästä tietokoneestakin. Ilmoittakaa miten on, kiitos. ;) Tämä ongelma korjattu. Vika ei ollut koneessasi vaan allekirjoittaneen koodissa. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Eris - 05.12.11 - klo:23:19 Laitetaanpa vielä tähänkin
Eli mut on liitetty nyt kahteen eri tiimiin, joista en tiedä yhtään mitään enkä niihin halua. Voisiko joku moderaattori siis poistaa mut näistä kahdesta tiimistä: Hauki on k-a-l-a (http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/500/) ja Team-99 (Erä-Jormat99) (http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/495/). Kiitos jo etukäteen. Ei mitään hajua kauanko näihin olen "kuulunut". fisumaisteri11 (http://www.kalasaalis.com/fisumaisteri11/) ja kala fani (http://www.kalasaalis.com/kala+fani/) on noitten tiimien perustajat joten sinne päin jotain noottia/sääntöjä menemään yv:llä. Lisäksi toinen tiimi on ilmeisesti 99-syntyneitä, ja eikös täällä joku 13v ollu ikäraja. Kehitysideat-aiheessa mainitsin myös, että tohon vois jotain keksiä ettei käyttäjät pystyis ite lisäilee käyttäjiä omiin tiimeihinsä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Maekine - 10.01.12 - klo:20:02 Ei kuulu tänne ei, mutta onko täällä ylläpito/moderaattorit vaihtunu tai tullu uusia?? Siis viime keswän jälkeen??
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 10.01.12 - klo:23:01 Ei ole ollut muutoksia. Tai Ollimaha nyt on pari kertaa käynyt taas pyörähtämässä täällä. Hieman hiljaiseloa ollut sillä suunnalla vain.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 13.01.12 - klo:12:35 Ei ole ollut muutoksia. Tai Ollimaha nyt on pari kertaa käynyt taas pyörähtämässä täällä. Hieman hiljaiseloa ollut sillä suunnalla vain. Samalla kokoonpanolla tosiaan mennään, mutta hiukan työkiireet rokottaa harrastuksista. Omalta kohdalta mainittakoon nyt sen verran, että edellinen vapaapäiväni on ollu 20.12.2011 eli kiirusta pitää. Koitan tässä töiden ohessa siivoilla täältäkin pahimpia omalta osaltani. :) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Tricky - 13.01.12 - klo:13:24 Tästä jo kerran mainitsinkin mutta menköön nyt kerran vielä.
"Uusia viestejä edellisen käyntisi jälkeen ei löytynyt. Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä." Klick "Ei viestejä..." Jokainen etusivullakin näkyvistä viimeisistä kalastus keskusteluista on vielä lukematta joten kummastelen hieman miten voi olla ettei tuolla niitä taas ole lainkaan, muutenkin tuntuu hiukan arpovan onko siellä millon ensin 3 sivullista ja seuraavalla kerralla kun kurkkaa on yksi sivu jossa kuusi aihetta tai ei lainkaan. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: harvesteri - 28.03.12 - klo:19:28 Lainaus Viime viestistäsi on vähemmän kuin 60 sekuntia. Ole hyvä ja odota hetki. Tämmöstä on nyt herjannu muutamana päivänä kun kaverille yyveetä kirjailen. Ja ihan päivän ekan viestiyrityksenkin jälkeenkin jo, menee hermot :) Jossain vaiheessa päivää se sit onnistuu, mikähän mättää? Nysse meni, about 40minsaa meni siihenkin elämästä :o Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: tuomas21 - 04.04.12 - klo:19:07 Minulla on ongelma.Kun lisäsin kalastuskuvan niin näytölle tuli teksti:HTTP500-sisäinen palveluvirhe.Huolletaanko tätä sivustoa vai mikä on syynä? :-\
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 05.04.12 - klo:00:30 Minulla on ongelma.Kun lisäsin kalastuskuvan niin näytölle tuli teksti:HTTP500-sisäinen palveluvirhe.Huolletaanko tätä sivustoa vai mikä on syynä? :-\ Ei pitäisi olla huoltotoimenpiteestä johtuvaa. Kokeilitko lisätä kuvan uudelleen? Tarkistiko että kuva on riittävän pieni? Ks.com ei pysty käsittelemään yli 10 megan kuvia vai olikohan raja 6mpix. Joka tapauksessa kannattaa pienentää kuvia jo ennen uppausta. Tässä ohjeita: http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/ohjeet_kuvien_pienentaemiseen_lisaeaemiseen-t4374.0.htmlOtsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: tuomas21 - 12.04.12 - klo:16:16 Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus >:(
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: JuhannusKala - 12.04.12 - klo:16:22 Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus >:( Laita linkkiä noihin kirjoituksiin. Siis ei siihen mahdolliseen virussivustoon, vaan sinne, missä se linkki mahdolliseen virussivustoon on.Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 12.04.12 - klo:16:30 Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus >:( Onko tämä siis meidän sivustollamme? Millä sivulla kyseinen teksti tuli?Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 12.04.12 - klo:17:07 Itsellänikin oli tuollainen ongelma joskus. Se kai oli vaan joku haittaohjelma koneella.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 12.04.12 - klo:17:27 Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus >:( Screenshottikin voisi havainnollistaa vähän asiaa. Ainakaan itse en ole törmännyt tälläiseen koskaan. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: poka - 13.04.12 - klo:06:29 Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus >:( Vähän vaikuttaisi, että koneellasi on jokin haittaohjelma. Kannattaa ajella joku haittaohjelmien poistotyökalu läpi ja kokeilla uudelleen. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 13.04.12 - klo:13:23 Tai kokeile näin Työkalut --> Lisäosien hallinta --> Työkalurivit ja laajennukset (oli ainaki mulla valmiina) ja poistaa outoja ohjelmia käytöstä.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 16.04.12 - klo:11:35 Ks.comin etusivulla: Tarina omasta kalareissusta voi viedä sinut ja kaverisi Venäjälle kalaan. Honkkari järjestää tarinankirjotuskilpailun, jonka pääpalkintona on kahden hengen lohen kalastusmatka
Honkkarin kilpailusivulla: Mukanasi on kokenut suomalainen...Palkintomatkalle lähtijän tulee olla vähintään 18-vuotias...Palkintomatkalla pääset halutessasi mukaan myös Arktiset Vedet -tv-ohjelmaan ??? Eli reissu ei ole kahdelle, vaan se on yhdelle? Vai hä? :o viikon kalastusmatka kahdelle loistavalle lohijoelle, Titovkaan ja Kolaan, Luoteis-Venäjälle. Ei siis kahdelle hengelle vaan kahdelle eri joelle? Tä? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 16.04.12 - klo:11:56 Ks.comin etusivulla: Tarina omasta kalareissusta voi viedä sinut ja kaverisi Venäjälle kalaan. Honkkari järjestää tarinankirjotuskilpailun, jonka pääpalkintona on kahden hengen lohen kalastusmatka Honkkarin kilpailusivulla: Mukanasi on kokenut suomalainen...Palkintomatkalle lähtijän tulee olla vähintään 18-vuotias...Palkintomatkalla pääset halutessasi mukaan myös Arktiset Vedet -tv-ohjelmaan ??? Eli reissu ei ole kahdelle, vaan se on yhdelle? Vai hä? :o viikon kalastusmatka kahdelle loistavalle lohijoelle, Titovkaan ja Kolaan, Luoteis-Venäjälle. Ei siis kahdelle hengelle vaan kahdelle eri joelle? Tä? Erittäin hyvä, kun huomasit! Kyseessä oli allekirjottaneen moka. Eli voitto on tosiaan kahdelle lohijoelle, ei kahdelle henkilölle.. :) Nyt korjattu oikeaksi. Voisin laittaa tuosta nipun kalasaalis.com hihamerkkejä tulemaan, saan tosin lähetettyä ne vasta tuonnempana, mutta laita yv:llä postiosoitteesi. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 16.04.12 - klo:12:02 Hyvä kun tuli korjatuksi! Ja kyllähän mulle ne hihamerkit kelpaa :) eipä niillä niin kiirettä ole, joten ei haittaa jos vähän kestää. Laittelen sen osoitteen tulemaan.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 21.04.12 - klo:16:56 Etusivulla lukee että jo 14000 rekisteröitynyttä. Sen voisi kyllä päivittää että 15000 rekisteröitynyttä :D
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 25.04.12 - klo:09:14 Jahas, varmuuskopio on palautettu. Ilmankos onkin tullut näin paljon uusia viestejä. Eiliset viestit kadonneet muuten jonnekkin?
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: JuhannusKala - 25.04.12 - klo:13:55 Jahas, varmuuskopio on palautettu. Ilmankos onkin tullut näin paljon uusia viestejä. Eiliset viestit kadonneet muuten jonnekkin? Just katoin samaa, että ei kyllä kaikki viestit nyt näy uusissa, mutta Foorumiltahan ne saa kaivettua.E: Tässäpä (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/tiedote_tietoja_menetetty-t5527.0.html) löytyikin selitys. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 25.04.12 - klo:14:24 Just katoin samaa, että ei kyllä kaikki viestit nyt näy uusissa, mutta Foorumiltahan ne saa kaivettua. E: Tässäpä (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/tiedote_tietoja_menetetty-t5527.0.html) löytyikin selitys. Huomattu jo, jotenkin kerkesin tuon viestini vain tuottaa ennen selitystä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Eris - 25.04.12 - klo:14:48 Eipä tuo katkos mitään, mutta kun YV:t häviää... Juurikin ennen tuota katkosta vajaa kymmenisen YV:tä oli tullut ja nyt niitä ei enää ole >:(
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: fisustaja92 - 25.04.12 - klo:14:56 Eipä tuo katkos mitään, mutta kun YV:t häviää... Juurikin ennen tuota katkosta vajaa kymmenisen YV:tä oli tullut ja nyt niitä ei enää ole >:( Taisi olla bisnesjuttuja. Ehkä olet tajunnut mutta kysynpä silti; Oliko sähköposti muistutus "päällä"? Niistähän sitten näkisi mahdollisten päällekkäis-ostojen kellonajat, tunnukset ym... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Eris - 25.04.12 - klo:14:59 Taisi olla bisnesjuttuja. Ehkä olet tajunnut mutta kysynpä silti; Oliko sähköposti muistutus "päällä"? Niistähän sitten näkisi mahdollisten päällekkäis-ostojen kellonajat, tunnukset ym... Oli s-posti muistutus päällä, mutta kun ehtisin ne jo poistamaan ennen kuin huomasin että täällä on käyttökatkos. :D Mutta kyllä ne nyt on jo saatu hyvälle mallille... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 26.04.12 - klo:16:23 Muilla tämmöstä bugia? Itsellä tuo kyllä jotenki aina itestään korjautuu eli nuo valinnat siirtyy oikealle paikalle, mutta aika jännä :D
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Lahmajärven kauhu - 26.04.12 - klo:16:26 Muilla tämmöstä bugia? Itsellä tuo kyllä jotenki aina itestään korjautuu eli nuo valinnat siirtyy oikealle paikalle, mutta aika jännä :D Sillointällöin on ollut, mutta on korjaantunut kun on klikannu niin, että sivu päivittyy. Ei ole suurta häiriöö tuosta aiheutunut, mutta olen kanssa jonkun kerran tuota ihmetellyt. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: JuhannusKala - 26.04.12 - klo:16:33 Muilla tämmöstä bugia? Itsellä tuo kyllä jotenki aina itestään korjautuu eli nuo valinnat siirtyy oikealle paikalle, mutta aika jännä :D Kyllä näyttää tutulta. En tiedä mistä johtuu, mutta itsellänikin hyvin usein samalla tavalla pomppaa nuo valinnat alas. Ja hetken päästä, tai kun laittaa hiiren niiden päälle, pomppaavat ne takaisin paikoilleenkin. Eli aivan samalla tavoin minullakin pomppivat kuin sinulla. Ei ole kuitenkaan mitenkään älyttömästi itseäni häirinneet nuo valintojen kenguruleikit.Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: masis83 - 27.04.12 - klo:15:32 Bugi-ilmoitus:
Kirjoitan viestin ja edellisestä viestistä ei ole vielä kulunut 60 sekuntia -> tulee ilmoitus tästä. Palaan edelliselle sivulle, odotan sen 60 sekuntia ja sivusto ilmoittaa, että olet jo kirjoittanut tämän viestin ilman, että kyseinen viesti kuitenkaan on rekisteröitynyt viestiryhmään. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 27.04.12 - klo:15:57 Bugi-ilmoitus: Kirjoitan viestin ja edellisestä viestistä ei ole vielä kulunut 60 sekuntia -> tulee ilmoitus tästä. Palaan edelliselle sivulle, odotan sen 60 sekuntia ja sivusto ilmoittaa, että olet jo kirjoittanut tämän viestin ilman, että kyseinen viesti kuitenkaan on rekisteröitynyt viestiryhmään. Tämä bugi osaa kyllä joskus olla todella raivostuttava. Ihan sama vaikka odotat 60 min, niin silti se herjaa tota. Tai vaikka kirjaudut ulos ja takas sisään, niin sama juttu. Yleensä kymmenen yrityksen jälkeen tullu luovutettua ja vastaillu joskus myöhemmin. Ei kyllä kovin vakava ongelma, jos vaan muistaa vähän venailla kirjautumisen jälkeen. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 27.04.12 - klo:16:04 Tämä bugi osaa kyllä joskus olla todella raivostuttava. Ihan sama vaikka odotat 60 min, niin silti se herjaa tota. Tai vaikka kirjaudut ulos ja takas sisään, niin sama juttu. Yleensä kymmenen yrityksen jälkeen tullu luovutettua ja vastaillu joskus myöhemmin. Ei kyllä kovin vakava ongelma, jos vaan muistaa vähän venailla kirjautumisen jälkeen. Otin tuon rajan pois käytöstä. Ilmoitelkaa mulle yv:llä, mikäli tuo vielä ilmestyy, niin katon uudelleen voinko tehdä tuolle jotain. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 27.04.12 - klo:16:22 Ok. Mistä syystä se muuten on laitettu..? näin. Eli spämmin esto. Liitän nämä yhteen jonkun ajan päästä. E. Jos ylläpito sallii niin annan olla huomiseen tämän tässä, eiköhän silloin kaikki joita kiinnostaa ole nähneet. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: lahna95 - 27.04.12 - klo:17:33 Reissurapsat bugaa taas... :(
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 27.04.12 - klo:17:39 Reissurapsat bugaa taas... :( Kiitti ilmoituksesta. Nyt pelaa taas normaalisti. Kaikki on muiltakin osin taas kunnossa, joten uskaltaa alkaa reissurapsojakin kirjoitteleen. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Tricky - 18.05.12 - klo:22:49 Kuvassa näkyy edeltävän kirjoittajan kohdalla myös muokkaa kohta, ei herätä kovin luottamusta jos kuka vain voi omaa kirjoitustani muokata. tai no tuskin muissakaan jotta minä heidän!!!
EDIT. siis videossa ainakin. puhuin hiukan läpiä ... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 18.05.12 - klo:23:25 Kuvassa näkyy edeltävän kirjoittajan kohdalla myös muokkaa kohta, ei herätä kovin luottamusta jos kuka vain voi omaa kirjoitustani muokata. tai no tuskin muissakaan jotta minä heidän!!! EDIT. siis videossa ainakin. puhuin hiukan läpiä ... Kokeilin joskus muokata jonkun tekstiä (testinä :)) tuollaisesta muokkaa nappulasta, mutta ei se toiminut. Jostain syystä se vaan näkyy siinä ("muokkaa", sekä "poista"), vaikka periaatteessa sen ei (ehkä..?) pitäisi. Ei nyt minkään valituksen aihe, mutta tuon sivuston taustan voisi hiljalleen sulatella... :) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: JuhannusKala - 19.05.12 - klo:09:26 Kokeilin joskus muokata jonkun tekstiä (testinä :)) tuollaisesta muokkaa nappulasta, mutta ei se toiminut. Jostain syystä se vaan näkyy siinä ("muokkaa", sekä "poista"), vaikka periaatteessa sen ei (ehkä..?) pitäisi. Itsekin kokeilin joskus (niin ikään testinä) jonkun toisen viestin muokkauspainiketta. Muistaakseni itsellä siitä pääsi muokkaamaan minun kirjoittamaani kommenttia.Ei nyt minkään valituksen aihe, mutta tuon sivuston taustan voisi hiljalleen sulatella... :) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela2 - 26.05.12 - klo:20:34 Elikkä siis mulla on tämmönen ongelma: mun oikea tunnus on laitela , ja yritin vaihtaa tai vaihdoinkin sähköpostiosoitteen eriksi, mutta sitä vahvistus viestiä ei tullut. Ja nyt en sitten pääse omilla oikeilla tunnuksilla sisään. Jollaki muullaki oli joskus sama vika? Pitäis nyt saaha jotenkin korjattua.
Ja se vielä että se mun uus osote tuli kotisivujen mukana ja siitä viestit ohjautuu suoraan mun alkuperäiseen osoitteeseen. Ja yritin vaan vaihtaa sen uuden näkymään siihen vanhan tilalle. Alkuperäinen osoite oli siis: -- ja uusi: -- Eli siis kumpaan se vahvistus viesti tulee? Siihen vanhaan osoitteeseen? Periaatteessa se on nyt yks ja sama osote... fisuedit: Poistin sähköpostiosoitteet spämmin varalta, enään ei vissiin tarvetta? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela2 - 27.05.12 - klo:14:57 Elikkä siis mulla on tämmönen ongelma: mun oikea tunnus on laitela , ja yritin vaihtaa tai vaihdoinkin sähköpostiosoitteen eriksi, mutta sitä vahvistus viestiä ei tullut. Ja nyt en sitten pääse omilla oikeilla tunnuksilla sisään. Jollaki muullaki oli joskus sama vika? Pitäis nyt saaha jotenkin korjattua. Ja se vielä että se mun uus osote tuli kotisivujen mukana ja siitä viestit ohjautuu suoraan mun alkuperäiseen osoitteeseen. Ja yritin vaan vaihtaa sen uuden näkymään siihen vanhan tilalle. Alkuperäinen osoite oli siis: ismokeskimainen(poistia)gmail.com ja uusi: sahkoposti(poistia)oulunseudunkalastajat.fi Eli siis kumpaan se vahvistus viesti tulee? Siihen vanhaan osoitteeseen? Periaatteessa se on nyt yks ja sama osote... Need help! Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 27.05.12 - klo:16:11 Need help! EniZei yleensä osaa hoitaa nuo hommat, eikä ole ollut paikalla kuin viimeksi eilen kello 11. Eli ei vielä, mutta helpit tulee kyllä aikanaan. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 05.06.12 - klo:16:20 Elikkä siis mulla on tämmönen ongelma: mun oikea tunnus on laitela , ja yritin vaihtaa tai vaihdoinkin sähköpostiosoitteen eriksi, mutta sitä vahvistus viestiä ei tullut. Ja nyt en sitten pääse omilla oikeilla tunnuksilla sisään. Jollaki muullaki oli joskus sama vika? Pitäis nyt saaha jotenkin korjattua. Ja se vielä että se mun uus osote tuli kotisivujen mukana ja siitä viestit ohjautuu suoraan mun alkuperäiseen osoitteeseen. Ja yritin vaan vaihtaa sen uuden näkymään siihen vanhan tilalle. Alkuperäinen osoite oli siis: ismokeskimainen(postia)gmail.com ja uusi: sahkoposti(postia)oulunseudunkalastajat.fi Eli siis kumpaan se vahvistus viesti tulee? Siihen vanhaan osoitteeseen? Periaatteessa se on nyt yks ja sama osote... Pistä YV:tä EniZeille tai TuMille niin voivat korjata tuon. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 05.06.12 - klo:16:38 Pistä YV:tä EniZeille tai TuMille niin voivat korjata tuon. Juu pistin jo, tänään sain omat tunnukset takas :) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 05.06.12 - klo:16:42 Mode vois siivota nuo laitelan s-postiosoitteet edellä olevista viesteistä, kun kohta ne on täynnä spämmiä. Ja sitte saa taas vaihtaa osoitteen. :)
Edit (TuMi): Hyvä, että huomasit. Edit2 (TuMi): Poistettu myös replyistä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Sohjokauha - 09.06.12 - klo:22:12 Kalastuskuvien puolella sellainen ongelma että.
Kun klikkaan kuvakategoriasta, esim Kalakuvat kuvakategoriasta niin kuvakategorgioissa se näyttää että mulla olisi esillä Kuvakilpailu 2012 kuvakategoria. Mutta silti on Kalakuvat kuvakategoria auki. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 10.06.12 - klo:10:16 Kalastuskuvien puolella sellainen ongelma että. Totta tuossa näyttää tuo valinta kulkevan yhden perässä. Kun klikkaan kuvakategoriasta, esim Kalakuvat kuvakategoriasta niin kuvakategorgioissa se näyttää että mulla olisi esillä Kuvakilpailu 2012 kuvakategoria. Mutta silti on Kalakuvat kuvakategoria auki. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 02.07.12 - klo:13:53 Vielä kun Keskustelu - sivun taustan saisi sulatettua, niin olisi hyvä :D ainaki mulla Keskutelu sivun tausta on jäässä, muilla sivuilla sula.
Edit: myös Viestit sivun tausta jäässä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Heeiikki - 02.07.12 - klo:23:04 Missä on vikaa kun muutamana viime kalareissuna ei ole tullut kun muutama hauki? Kaiku näyttää paljonkin kaloja, isoa sekä pientä mutta eivät syö?
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 03.07.12 - klo:09:48 Vielä kun Keskustelu - sivun taustan saisi sulatettua, niin olisi hyvä :D ainaki mulla Keskutelu sivun tausta on jäässä, muilla sivuilla sula. Edit: myös Viestit sivun tausta jäässä. Tämä korjattu. Nyt myös foorumin puolella on kesäteema. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 03.07.12 - klo:09:59 Tämä korjattu. Nyt myös foorumin puolella on kesäteema. Mä en huomaa vieläkään mitään tässä, mutta en tainnut ymmärtää edes viimeksi mistä oli kyse? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 03.07.12 - klo:10:26 Mä en huomaa vieläkään mitään tässä, mutta en tainnut ymmärtää edes viimeksi mistä oli kyse? Sivuston taustateema on muutettu kesäteemaksi. Aikasemmin tuo tausta oli talviteemalla, eli siis "jäässä", ja nyt siinä on kesäteema, eli "laineet". Sivustontausta on kaikki mitä vihreän itse sivuston ulkopuolelle jää. Riippuu sitten näytön koosta kuinka paljon tuota taustaa näkyy. Jossain puhelimien selaimissa tota taustaa tuskin näkyy ollenkaan, koska ne skaalaa pelkälle vihreälle alueelle. Selaimesta kannattaa poistaa historiat ja evästeet, jos tausta näyttää vieläkin olevan jäässä. Ne tuppaa näköjään hiukan risteilemään vanhan ja uuden välillä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 03.07.12 - klo:12:43 Sivuston taustateema on muutettu kesäteemaksi. Aikasemmin tuo tausta oli talviteemalla, eli siis "jäässä", ja nyt siinä on kesäteema, eli "laineet". Sivustontausta on kaikki mitä vihreän itse sivuston ulkopuolelle jää. Riippuu sitten näytön koosta kuinka paljon tuota taustaa näkyy. Jossain puhelimien selaimissa tota taustaa tuskin näkyy ollenkaan, koska ne skaalaa pelkälle vihreälle alueelle. Selaimesta kannattaa poistaa historiat ja evästeet, jos tausta näyttää vieläkin olevan jäässä. Ne tuppaa näköjään hiukan risteilemään vanhan ja uuden välillä. Tuota juuri tarkoitin. Ja ei tämä nyt oo mikään varsinainen valitus, mutta etusivulle voisi päivittää että jo 16000 rekisteröitynyttä. Huomasin just että tuli 16000 täyteen ;D Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 03.07.12 - klo:12:49 Sivuston taustateema on muutettu kesäteemaksi. Aikasemmin tuo tausta oli talviteemalla, eli siis "jäässä", ja nyt siinä on kesäteema, eli "laineet". Sivustontausta on kaikki mitä vihreän itse sivuston ulkopuolelle jää. Riippuu sitten näytön koosta kuinka paljon tuota taustaa näkyy. Jossain puhelimien selaimissa tota taustaa tuskin näkyy ollenkaan, koska ne skaalaa pelkälle vihreälle alueelle. Selaimesta kannattaa poistaa historiat ja evästeet, jos tausta näyttää vieläkin olevan jäässä. Ne tuppaa näköjään hiukan risteilemään vanhan ja uuden välillä. Ahaaa... Täytyy olla aika puusilmä kun sitä näkyy varmaan kymmenen senttiä yhteensä molemmilla reuinoilla, mutta eipä siihen kauheasti tulekkaan kiinnitettyä huomiota. Nyt hokasin että siinä on jotain laineita. Selkisi tämäkin. Otsikko: SYYSKUUN KALAKALENTERIN OTTIAJAT? Kirjoitti: langjukka - 04.07.12 - klo:10:04 SIVUSTON YLLÄPITÄJÄLLE TIEDOKSI:
Katselin syyskuun kalakalenteria ja huomasin, että ottiajat olivat vähän poikkeuksellisia - sama ottiaika päivästä toiseen... Varmaan joku bitti poikittain tiedostossa. Tämä siis vaan tiedoksi, että pääsette korjaamaan asian, mikäli ette ole vielä huomannut tätä aikaisemmin. Kireitä siimoja vaan kaikille sivuston jäsenille. Otsikko: Vs: SYYSKUUN KALAKALENTERIN OTTIAJAT? Kirjoitti: Barra - 04.07.12 - klo:10:29 Voisin varmaan lisätä tähän että tuo kalenteriin ladattu aika loppuu tähän vuoteen. Eli ensivuoden tammikuuta ei näy. Siihen on nyt vielä aika paljon aikaa, mutta se lähestyy kuitenkin koko ajan.
Otsikko: Vs: SYYSKUUN KALAKALENTERIN OTTIAJAT? Kirjoitti: EniZei - 10.07.12 - klo:11:40 SIVUSTON YLLÄPITÄJÄLLE TIEDOKSI: Katselin syyskuun kalakalenteria ja huomasin, että ottiajat olivat vähän poikkeuksellisia - sama ottiaika päivästä toiseen... Varmaan joku bitti poikittain tiedostossa. Tämä siis vaan tiedoksi, että pääsette korjaamaan asian, mikäli ette ole vielä huomannut tätä aikaisemmin. Kireitä siimoja vaan kaikille sivuston jäsenille. Kiitos tiedosta. Syyskuun kohdalla ottikalenteripäivitys oli keskeytynyt ja siksi vain noin kolmasosassa paikkakuntia oli ottiajat järjestelmässä. Syyskuu ajetaan nyt kokonaan uusiksi ja se on valmis noin parin tunnin päästä. Jos muissa kuukausissa ilmenee vastaavia ongelmia, niin ilmoituksia tähän topikkiin tai yv:tä suoraan mulle. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 06.08.12 - klo:09:35 Etusivulla olevan onkikilpailun mainoksen ohessa oleva linkki lauseessa: "Lue lisää onkikilpailusta" on kuollut. Ilmoittaa vain että etsimääsi sivua ei löydy.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: MIETTINEN - 07.08.12 - klo:16:38 Tännekkö sitä avaudutaan >:(
No sit alotetaan. Kyse on näistä lisätyistä vesistöistä, ärsyttää kun on aikoinaan joitakin lisännyt niin joku silliaivo on mennyt muuttamaan niitä tietoja päin sitä itteään. Nyt olen yrittänyt seurata noita korjaamiani tietoja ettei ne taas menisi ketuix, tätähän ei kyllä pysty mitenkään valvomaan ja vesistöjen tietoja täysin tarkastamaan oikeiksi, mutta kait mulla nyt on KO paikoista tietoa jos itse niissä käyn. KIITOS ja ANTEEKSI AVAUTUMINEN ;D Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 07.08.12 - klo:18:36 Tännekkö sitä avaudutaan >:( No sit alotetaan. Kyse on näistä lisätyistä vesistöistä, ärsyttää kun on aikoinaan joitakin lisännyt niin joku silliaivo on mennyt muuttamaan niitä tietoja päin sitä itteään. Nyt olen yrittänyt seurata noita korjaamiani tietoja ettei ne taas menisi ketuix, tätähän ei kyllä pysty mitenkään valvomaan ja vesistöjen tietoja täysin tarkastamaan oikeiksi, mutta kait mulla nyt on KO paikoista tietoa jos itse niissä käyn. KIITOS ja ANTEEKSI AVAUTUMINEN ;D Nyt jos pystyt kertomaan esimerkin mistä vesistöstä on kyse niin pystytään paremmin selvittämään mikä on vialla. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: MIETTINEN - 07.08.12 - klo:18:47 Nyt jos pystyt kertomaan esimerkin mistä vesistöstä on kyse niin pystytään paremmin selvittämään mikä on vialla. Siis tällä hetkellä ei ole mitään vikana mutta, Yhdessä vaiheessa Karjalaisessa oli merkitty että vesi olisi "samea" jota se ei tietääkseni ole, myöskin Korpinen oli sitä vastoin merkattu että olisi kirkas vetinen. (VÄÄRIN). Muutenkin olen pyrkinyt täydentämään lähialueeni vesistöjä sen mukaan mitä niistä saan selville. EDIT: Eikös se olisi kaikille mieluisempaa että vesistöistä pyrittäisiin kertomaan mahdollisimman hyvät kuvaukset. Jos olen tässä väärässä niin kaikki tekemäni muutokset saa poistaa :-X Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: MIETTINEN - 07.08.12 - klo:19:49 Tarkennetaan nyt vielä ennenkuin joku vetää sen vihreän nöölin nekkuun. Tällä oli ehkäkin enemmän tarkoitus herättää ajatuksia tuosta vesistö osiosta, sen paikkansa pitävyydestä ja siitä onko siitä muille apuja/ hyötyä jos tiedot on mitä on.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Sopuli - 07.08.12 - klo:23:50 Samalla kannalla olen. Harvoja tapauksia niitä on kuitenkaan sellaisia, että kannattaisi piilotella jotain olennaista muiden kalastajien pelossa. Eli enemmän siitä on hyötyä, että ne kuvaukset pitää paikkansa suurilta osin. mitään täydellistä varmuuttahan ei kuitenkaan voi sanoa, mutta suunnalla on merkitystä. Taidampa lisätä tuonne papinjärven sivuille, että sieltä on saatu viime vuosina lukuisia yli viiden kilon haukia...
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 03.10.12 - klo:16:31 Rekisteröityneiden jäsenten määrä on jo yli 17000 ja silti etusivulla lukee että jo yli 15000 rekisteröitynyttä. Kyllähän se pitää paikkansa, mutta sama kai se olisi päivittää että yli 17000... :)
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Vastarannankiiski - 03.10.12 - klo:19:35 Rekisteröityneiden jäsenten määrä on jo yli 17000 ja silti etusivulla lukee että jo yli 15000 rekisteröitynyttä. Kyllähän se pitää paikkansa, mutta sama kai se olisi päivittää että yli 17000... :) Tästäkin ollaan puhuttu, mikäli oikein muistan. Seuraava "merkkipaalu" taisi olla 20 tonnia, missä vaiheessa etusivun jäsenmäärä päivitetään. Eihän tuo ainakaan valehtele :) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 05.10.12 - klo:18:06 Tästäkin ollaan puhuttu, mikäli oikein muistan. Seuraava "merkkipaalu" taisi olla 20 tonnia, missä vaiheessa etusivun jäsenmäärä päivitetään. Eihän tuo ainakaan valehtele :) Aijaa, olen ihmetellyt kun kukaan ei huomaa kun yritän tästä asiasta huomauttaa :D jotenkin ihmeellisesti olen osannut välttää tuon keskustelun. Aikaisemmin ainakin se päivitettiin tonnin välein joten siksi ajattelin että se on jäänyt väliin... turhaahan se tosin on vähän väliä päivitellä, kun jäsenmäärä noin nopeasti nousee. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 09.10.12 - klo:18:51 Nyt tuli vastaan ilkeä bugi. Jos kirjoitan pitkän viestin, tai esim. lainaan jonkun viestin ja sen perään kirjoitan omaa tekstiä sen verran että tuo laatikko missä teksti on täyttyy, niin kun aloittaa uuden rivin alemmas, sitä ei näy kun kirjoittaa. Aina kun painaa jotain nappia esim. kirjainta, se vilahtaa siinä. Pitää aina kirjoittaa yksi sana kerralla ja rullata alas katsomaan että tuliko kirjoitus virheitä. Sitten kun alkaa taas kirjoittaa, se oma teksti pomppaa näkyvistä ???
En osannut oikeen tätä nyt havainnollistaa, mutta onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 09.10.12 - klo:19:01 Nyt tuli vastaan ilkeä bugi. Jos kirjoitan pitkän viestin, tai esim. lainaan jonkun viestin ja sen perään kirjoitan omaa tekstiä sen verran että tuo laatikko missä teksti on täyttyy, niin kun aloittaa uuden rivin alemmas, sitä ei näy kun kirjoittaa. Aina kun painaa jotain nappia esim. kirjainta, se vilahtaa siinä. Pitää aina kirjoittaa yksi sana kerralla ja rullata alas katsomaan että tuliko kirjoitus virheitä. Sitten kun alkaa taas kirjoittaa, se oma teksti pomppaa näkyvistä ??? En osannut oikeen tätä nyt havainnollistaa, mutta onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Tapahtuuko tuo ihan pc:llä vai jollain mobiililaitteella kirjoittaessa? Mitä selainta käytät? Oletko kokeillut muilla selaimilla? Tapahtuuko tuo pikavastaus-kentässä vai myös vastaus-kentässä? Tuota samaa näin itsekin joskus kännykällä surfatessa, mutta ei enää viime aikoina. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 09.10.12 - klo:19:09 Tapahtuuko tuo ihan pc:llä vai jollain mobiililaitteella kirjoittaessa? Mitä selainta käytät? Oletko kokeillut muilla selaimilla? Tapahtuuko tuo pikavastaus-kentässä vai myös vastaus-kentässä? Tuota samaa näin itsekin joskus kännykällä surfatessa, mutta ei enää viime aikoina. Ihan kompuutterilla on tämä ongelma. Ja ihan tässä vastaus kentässä. Internet exploreria käytän, muita en ole kokeillut. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 09.10.12 - klo:19:11 Ihan kompuutterilla on tämä ongelma. Ja ihan tässä vastaus kentässä. Internet exploreria käytän, muita en ole kokeillut. Kokeileppa toisella selaimella. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 09.10.12 - klo:19:20 Google Chromella ei ole tuota ongelmaa.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Barra - 10.10.12 - klo:18:07 Ihan kompuutterilla on tämä ongelma. Ja ihan tässä vastaus kentässä. Internet exploreria käytän, muita en ole kokeillut. Onko uusin versio IE:stä, vai joku vanhempi? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 08.12.12 - klo:20:11 Tulipa tässä mieleen, että oiskohan aika tuo tausta jo jäädyttää? Kuitenkin alkaa jo suurilta osin olemaan vedet jäässä. :)
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 23.01.13 - klo:15:55 Ei nyt sinänsä valitus, mut sopinee tähän aiheeseen...
Eli onkos muut KS.comin käyttäjät huomanneet, että sivusto olisi hidastunut? Jotenkin tuntuu, että latausajat olisivat selvästi pidemmät kuin vaikka viime kesänä. Etenkin silloin kun liikkuu tuon yläpalkin kautta (Etusivu, Videot, Kuvat, Kalat, jne...). Foorumilla taas aiheiden selailu ei ole ihan niin tuskasta, kuin muualla sivustolla liikkuminen. Mutta hidastumista siinäkin tuntuisi olevan. Voi tietysti olla että olen itse hidastunut... :) Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 23.01.13 - klo:16:00 Ei nyt sinänsä valitus, mut sopinee tähän aiheeseen... Eli onkos muut KS.comin käyttäjät huomanneet, että sivusto olisi hidastunut? Jotenkin tuntuu, että latausajat olisivat selvästi pidemmät kuin vaikka viime kesänä. Etenkin silloin kun liikkuu tuon yläpalkin kautta (Etusivu, Videot, Kuvat, Kalat, jne...). Foorumilla taas aiheiden selailu ei ole ihan niin tuskasta, kuin muualla sivustolla liikkuminen. Mutta hidastumista siinäkin tuntuisi olevan. Voi tietysti olla että olen itse hidastunut... :) Itse asiassa kyllä. Tosin mun netti on niin vaihteleva että ei oo mitään luottamista tähän. Mutta kyllä se jotenkin hitaalta toisinaan tuntuu. Vaikka mokkula näyttää 3.5G niin silti saa joskus odotella sivun aukeamista, mutta kuten jo sanoin tähän mokkulaan ei oo mitään luottamista kun välillä heittelee koko ajan edge,3g,edge,3g jne. Mutta onkohan muillakin samoja "ongelmia"? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: fisustaja92 - 23.01.13 - klo:16:11 Etenkin silloin kun liikkuu tuon yläpalkin kautta (Etusivu, Videot, Kuvat, Kalat, jne...). Foorumilla taas aiheiden selailu ei ole ihan niin tuskasta, kuin muualla sivustolla liikkuminen. Mutta hidastumista siinäkin tuntuisi olevan. Voi tietysti olla että olen itse hidastunut... :) Tämän allekirjoitan. Välillä kun painaa yläpalkin kautta Etusivulle niin tulee pitkä lagitus ja useimmiten sitten lagitteleekin aikansa. Ollut jo pidemmän aikaa mutta olen elänyt siinä uskossa että kone vaan lagittelee mutta ilmeisesti ei. Niin ja ainakin Chat-tiimin chat tuntunut olevan myös tavallistakin hitaampi ja pätkivämpi. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Sopuli - 23.01.13 - klo:16:20 Mutta onkohan muillakin samoja "ongelmia"? No just, kun avasin tätä sivua, niin mietin, että lagittaako mulla kone. Avasin toisen välilehen ja naapurifoorumille pääsi paljon nopeammin. Miksi näin?Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: laitela - 23.01.13 - klo:16:46 :o nyt alko lagaamaan ihan kunnolla (saattaa johtua vaan mun netistä) ja äskön herjas näin:
Connection Problems Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 23.01.13 - klo:17:11 Pari päivää on ollut kyllä selvästi normaalia hitaampi. Laitettiin tuosta selvityspyyntöä eteenpäin palvelinpuolelle. Jospa tuo pian selviäis mistä on kyse. Näytti välillä hetken olevan ihan alhaalla koko palvelinkin, mutta nythän tänne pääsee taas kirjoittamaan. Hitaan puoleinen se joka tapauksessa tällä hetkellä on.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 23.01.13 - klo:17:35 Buuttasin palvelimen, niin näyttäisi taas toimivan nopeemmin.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 23.01.13 - klo:17:42 Voi tietysti olla että olen itse hidastunut... :) Tai siis nopeutunut... :) Tämän allekirjoitan. Välillä kun painaa yläpalkin kautta Etusivulle niin tulee pitkä lagitus ja useimmiten sitten lagitteleekin aikansa. Ollut jo pidemmän aikaa mutta olen elänyt siinä uskossa että kone vaan lagittelee mutta ilmeisesti ei. Joo, etenkin tuonne etusivulle mennessä tuntuu erityisen hitaalta. Kestää paikoin 10-15 sekunttia, ennen kuin mitään tapahtuu. Pari päivää on ollut kyllä selvästi normaalia hitaampi. Laitettiin tuosta selvityspyyntöä eteenpäin palvelinpuolelle. Jospa tuo pian selviäis mistä on kyse. Näytti välillä hetken olevan ihan alhaalla koko palvelinkin, mutta nythän tänne pääsee taas kirjoittamaan. Hitaan puoleinen se joka tapauksessa tällä hetkellä on. Selvä, eli asia onkin jo tutkinnassa. Jossain vaiheessa epäilin, että hidastuminen olisi johtunut tuosta Honkkarin bannerista. Mutta tarkemmin kun ihmetteli, niin kyllä se on itse sivusto joka hidastelee. Buuttasin palvelimen, niin näyttäisi taas toimivan nopeemmin. Joo, huomattava ero etenkin foorumin suhteen. Tosin vieläkin tuonne etusivulle mennessä hakee kauan. Toisin ei enää niin häiritsevästi. E: Hmm... Nyt keskustelu ja melkeinpä kaikki muut yläpalkin "välilehdet" avautuu nopeasti, paisti Etusivu, Kuvat, Kalat ja omat sivut. Onko nuo Ks.comiin lisätyt kuvat jollain toisella palvelimella? Jospa sekin on buutin tarpeessa... Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 23.01.13 - klo:20:09 Nyt itellä aukeaa sujuvasti, miten teillä muilla?
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Pontifex - 23.01.13 - klo:20:11 Nyt itellä aukeaa sujuvasti, miten teillä muilla? Hyvin alkanut toimia nytOtsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Lahmajärven kauhu - 23.01.13 - klo:20:27 Nyt itellä aukeaa sujuvasti, miten teillä muilla? Ainakin >Uusimmat kommentit takkuaa pahasti, ei aukene/aukenee todella hitaasti.. Sama vaiva omalla ja duuni koneella. e: en tie buutataanko taas, mut palvelin virhettä herjaa kun koittaa avaa >uusimmat kommentit Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Pro-Rapala - 23.01.13 - klo:20:29 Ainakin >Uusimmat kommentit takkuaa pahasti, ei aukene/aukenee todella hitaasti.. Sama vaiva omalla ja duuni koneella. Aivan sama. Itellä ei aukea kokonaan :'(. Tulee vaan välillä, että latausvirhe.Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Teippa - 23.01.13 - klo:20:30 äsken näytti että koko ks.comissa ei olisi yhtään viestiä, mutta onhan tää nyt pelannu ihan hyvin :)
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 23.01.13 - klo:20:36 Ainakin >Uusimmat kommentit takkuaa pahasti, ei aukene/aukenee todella hitaasti.. Sama vaiva omalla ja duuni koneella. Uusimmat kommentit jää tosiaan rullaamaan.. Onpas outo. En osaa kyllä tuohon sanoa mistä siinä on kyse, oisko joku viesti uusissa mikä tuottaa ongelmia sitten tuonkin sivun latauksessa? e: en tie buutataanko taas, mut palvelin virhettä herjaa kun koittaa avaa >uusimmat kommentit Edit: tämä sivu kuitenkin aukeaa normaalisti http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/unread.html Aukeaako teilläkin? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Lahmajärven kauhu - 23.01.13 - klo:20:38 Uusimmat kommentit jää tosiaan rullaamaan.. Onpas outo. En osaa kyllä tuohon sanoa mistä siinä on kyse, oisko joku viesti uusissa mikä tuottaa ongelmia sitten tuonkin sivun latauksessa? Edit: tämä sivu kuitenkin aukeaa normaalisti http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/unread.html Aukeaako teilläkin? Jep aukeaa ok. e: >uusimmat kommentit heittää tollasen: Palvelinvirhe Verkkosivusto havaitsi virheen haettaessa osoitetta http://www.kalasaalis.com/kommentit/. Se voi olla pois käytöstä ylläpitotoimien vuoksi tai virheellisesti määritetty. Seuraavassa on joitakin ehdotuksia: Päivitä tämä sivu myöhemmin. HTTP-virhe 500 (Internal Server Error): Palvelin kohtasi odottamattoman tilan yrittäessään toteuttaa pyyntöä. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Pro-Rapala - 23.01.13 - klo:20:49 Hyvin aukenee. Jännä tosiaan tuo uusimmat kommentit, kun ei aukea kunnolla/kokonaan.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 23.01.13 - klo:20:57 Hyvin aukenee. Jännä tosiaan tuo uusimmat kommentit, kun ei aukea kunnolla/kokonaan. EniZei on rakentamassa mökkeihin kommentointimahdollisuutta. En tiedä sitten voisiko tuo liittyä siihen mitenkään. Eiköhän se huomenissa silti selviä.Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 24.01.13 - klo:08:50 EniZei on näköjään saanut bittilinjat suoristettua, kun nyt sivusto on yhtä nopea kuin ennenkin. Kuvatkin aukeaa taas mukavan ripeesti. :)
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 24.01.13 - klo:09:23 Jep aukeaa ok. e: >uusimmat kommentit heittää tollasen: Palvelinvirhe Verkkosivusto havaitsi virheen haettaessa osoitetta http://www.kalasaalis.com/kommentit/. Se voi olla pois käytöstä ylläpitotoimien vuoksi tai virheellisesti määritetty. Seuraavassa on joitakin ehdotuksia: Päivitä tämä sivu myöhemmin. HTTP-virhe 500 (Internal Server Error): Palvelin kohtasi odottamattoman tilan yrittäessään toteuttaa pyyntöä. Uusimmat kommentit pitäisi toimia nyt normaalisti. Sinne oli eiliseltä jäänyt yksi virhe, kun vuokramökkien kommentointi tuli myös osaksi uusimpia kommentteja. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Lahmajärven kauhu - 24.01.13 - klo:09:43 Uusimmat kommentit pitäisi toimia nyt normaalisti. Sinne oli eiliseltä jäänyt yksi virhe, kun vuokramökkien kommentointi tuli myös osaksi uusimpia kommentteja. Kyllä nyt toimii jälleen hienosti. :D Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Jyrize - 14.05.13 - klo:18:59 Ihmisten asenteissa paljon vikoja. Itse en sitä ymmärrä että jos esim 10 käyttäjää antanut kuvalle viisi tähteä niin joku pienessä yksinäisyydessään antaa puolikkaan tähden vain ihan huvin vuoksi! tähdet ei mulle merkkaa mitään mutta joillekkin "herkemmille" voi merkata jopa yllättävän paljon.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Sopuli - 15.05.13 - klo:13:12 Ihmisten asenteissa paljon vikoja. Itse en sitä ymmärrä että jos esim 10 käyttäjää antanut kuvalle viisi tähteä niin joku pienessä yksinäisyydessään antaa puolikkaan tähden vain ihan huvin vuoksi! tähdet ei mulle merkkaa mitään mutta joillekkin "herkemmille" voi merkata jopa yllättävän paljon. Ois parempi, että siitä vois vaan tykätä, eli ei arvosteltas sen enempää. Tai tähet sieltä pois kokonaan, kun ei ne mitenkään tasaisesti jakaudu siltikään.Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Jyrize - 15.05.13 - klo:15:02 Ois parempi, että siitä vois vaan tykätä, eli ei arvosteltas sen enempää. Tai tähet sieltä pois kokonaan, kun ei ne mitenkään tasaisesti jakaudu siltikään. Samaa mieltä Sopulin kanssa! Kommentoinnit riittävät minun mielestäni. Harva viitsii kuitenkaan huonoa kommenttia antaa. Rakentavat ja hyvät kommentit on aina mukavia. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 19.05.13 - klo:14:12 Ois parempi, että siitä vois vaan tykätä, eli ei arvosteltas sen enempää. Tai tähet sieltä pois kokonaan, kun ei ne mitenkään tasaisesti jakaudu siltikään. Tuohan on hyvä idea ja saattaisi olla ihan helppo toteuttaakin. Jättää vain yhden tähden ja jokainen sitten makunsa mukaan antaa tähden tai ei ja kertoo näin tykkääkö vai ei. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 21.05.13 - klo:09:15 Voisko tuon sivuston taustan jo sulattaa? Vissiin enää jäitä missään ole.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 21.05.13 - klo:11:54 Voisko tuon sivuston taustan jo sulattaa? Vissiin enää jäitä missään ole. Joo kesä tuli kyllä ihan puskista :) Ainakin Oulussa on ollut mielettömän hienot säät viikonlopun molemmin puolin. Alkaa lehtikin olla jo puissa. Jäät sivuilta sulanee ensi viikolla, kun EniZei palaa reissusta. Pidetään ne jäissä vielä siihen asti ;) Millasta säätä se on Kymin seudulla pitäny?Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: ThC² - 21.05.13 - klo:12:49 Joo kesä tuli kyllä ihan puskista :) Ainakin Oulussa on ollut mielettömän hienot säät viikonlopun molemmin puolin. Alkaa lehtikin olla jo puissa. Jäät sivuilta sulanee ensi viikolla, kun EniZei palaa reissusta. Pidetään ne jäissä vielä siihen asti ;) Millasta säätä se on Kymin seudulla pitäny? Selvä homma. Joo, komiat on säät ollu Kaakonkulmallakin. Sunnuntaina merellä reilu kolme tuntia ja nahka paloi. :) Täälläkin on puut jo lähes taydessä lehdessä, voikukat ja tuomet kukkii. Kesä on siis saapunut. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: pacos - 12.08.13 - klo:20:36 Tuolla etusivulla on tuo 18 000 käyttäjän mainos, pitäisi siihen vissiin korjata 20 000?
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: T11Mika - 12.08.13 - klo:21:19 Tuolla etusivulla on tuo 18 000 käyttäjän mainos, pitäisi siihen vissiin korjata 20 000? Kaikki aikanaan. Ensi sijaisesti hoidellaan sivuston toimintaan vaikuttavat ja muut kiireellisemmät hommat. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: pacos - 12.08.13 - klo:21:42 Kaikki aikanaan. Ensi sijaisesti hoidellaan sivuston toimintaan vaikuttavat ja muut kiireellisemmät hommat. Juu, tottakai! Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Krisufisu - 13.03.16 - klo:13:51 En tiedä onko muilla ollut samaa ongelmaa, mutta mulla on ollut hieman ongelmia sivuston aukeamisessä
lähiaikoina, ainakin kahden viikon ajan. "Yhteyden avaaminen epäonnistui. (AD): Too many connections" ja tuntuu välillä siltä, että kuvien lataamiseen menee kauemmin kuin ennen. Jos siis saan kuvia edes näkyviin, sillä välillä tulee tämmöinen "Yhteyden avaaminen epäonnistui. (NM)". Tätä vastausta lähettäessäni, tuli sitten puolestaan tämmöinen "Connection Problems Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later." Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Jukezzu - 13.03.16 - klo:14:38 Sama juttu mullakin :-\
Siis puhelimella. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: psychocowboy - 14.03.16 - klo:10:00 On huomattu ja laitettu viestiä "punaisille" jotka pääsevät konehuoneen puolelle.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: TuMi - 15.03.16 - klo:10:02 Palvelimen resurssit on aika äärirajoilla tällä hetkellä. Pitää selvittää jos saataisiin lisättyä resursseja siellä puolella niin nuo ongelmat pitäisi sillä korjautua.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Krisufisu - 15.03.16 - klo:15:18 Hyvä jos on jo tiedossa : )
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Dj_God - 06.05.16 - klo:13:46 Palvelimen resurssit on aika äärirajoilla tällä hetkellä. Pitää selvittää jos saataisiin lisättyä resursseja siellä puolella niin nuo ongelmat pitäisi sillä korjautua. Onko tästä tullut mitään lisätietoa? Hyvinkin tuskastuttavaa käyttää sivustoa kun toimii miten sattuu, jos ylipäätään toimii. Saisiko palvelimen resursseja vapautettua väliaikaisesti, jotta sivusto saataisiin toimimaan normaalisti kunnes lisäresursseja saadaan käyttöön? Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Krisufisu - 15.05.16 - klo:11:45 Samaa pohdin kuin Dj_God, alkaa menemään into sivustosta kun pitää ladata jokainen sivu 5-10 kertaa jotta saa näkyviin. Sitten kun haluaa vaihtaa sivua niin eikun latailemaan uudestaan. Toivottavasti saisitte jotain tehtyä asialle kun on ollut ongelma tiedossakin jo jonkin aikaa.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 16.05.16 - klo:12:31 Samaa pohdin kuin Dj_God, alkaa menemään into sivustosta kun pitää ladata jokainen sivu 5-10 kertaa jotta saa näkyviin. Sitten kun haluaa vaihtaa sivua niin eikun latailemaan uudestaan. Toivottavasti saisitte jotain tehtyä asialle kun on ollut ongelma tiedossakin jo jonkin aikaa. Toimiiko teillä sivusto nyt paremmin? Palvelimen asetuksia on nyt rukattu vähän eri asentoon ja ainakin näin lyhyen aikavälin tarkastelulla ongelmia ei itsellä ole tullut. Jos ongelmaa ilmenee, niin pitänee sitten päivittää palvelinta parempaan. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Krisufisu - 16.05.16 - klo:12:40 Toimiiko teillä sivusto nyt paremmin? Palvelimen asetuksia on nyt rukattu vähän eri asentoon ja ainakin näin lyhyen aikavälin tarkastelulla ongelmia ei itsellä ole tullut. Jos ongelmaa ilmenee, niin pitänee sitten päivittää palvelinta parempaan. Nää ongelmat on itsellä ainakin ajoittaisia, välillä toimii ihan hyvin, mutta välillä ei juuri ollenkaan. Ilmoittelen tarkemmin x ajan kuluttua, että ilmeneekö ongelmia enään vai ei. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Krisufisu - 22.05.16 - klo:18:33 Ei ole nyt ollut sivun käytössä mitään ongelmaa :) hyvin toimii taas!
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Kristo99 - 23.05.16 - klo:20:26 Viikon verran toimi aivan hyvin... Tänään on taas ollut vaikeampaa päästä koko sivustolle.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: fisustaja92 - 24.05.16 - klo:00:35 Tänään oli tosiaan varsin vaikea päivä. Viime aikoina korkeintaan kerran pari päivään mainitut ongelmat mutta tänään sitten tosiaan varsin tiheästi, aikaväiin 11.00-22.00 suurinpiirtein.
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: timbazi - 24.05.16 - klo:10:58 Tänään oli tosiaan varsin vaikea päivä. Viime aikoina korkeintaan kerran pari päivään mainitut ongelmat mutta tänään sitten tosiaan varsin tiheästi, aikaväiin 11.00-22.00 suurinpiirtein. Juu, alkaa oleen hitusen liikaa tämä... tätä kirjoittaessa jo 11:52-11:58Connection Problems Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later. Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: EniZei - 24.05.16 - klo:12:15 Nyt pitäisi taas toimia paremmin. Toivottavasti pidemmän kuin viikon verran
Otsikko: Vs: Yleiset valitukset Kirjoitti: Jukezzu - 10.06.16 - klo:08:37 Minkä takia en enää pysty lisäämään kaloja tai kuvia tänne puhelimella?
|