|
Otsikko: Viehetarvike tilaukset Kirjoitti: Hiltsa - 25.03.09 - klo:09:15 No morjensta vain kaikille innokkaille kalamiehille. ;D
Olisin kiinnostunut tuosta vieheiden valmistuksesta. Oikeastaan kaikkien mahdollisten tyyppien valmistus kiinnostaa esim. lipat, lusikat ja vaaput. Ja olisin kysellyt että oletteko tilailleet paljon tavaraa tuolta staminaincistä. Ja minkälaisia toimitusmaksuja olette niistä joutunut maksamaan. Ja tähän samaan laitan vielä kyselyn että olisiko tarvetta suomalaiselle maahantuojalle? Juurikin lippojen ja lusikoiden tarvikkeiden osalta, vaappu tarvikkeita vissiin löytyy kotimaisistakin liikkeistä melko runsaasti. Otsikko: Vs: Viehetarvike tilaukset Kirjoitti: vepa - 25.03.09 - klo:14:31 Itse olen tilannut samfishing Oy:stä ja aina on toiminut. Lisäksi lähettävät kirjeinä tulevat pienet tilaukset varustettuna pankkisiirrolla, jolloin säästyy postiennakkomaksut. On suht nopeat toimitukset, suosittelen. www.samfishing.fi
Otsikko: Vs: Viehetarvike tilaukset Kirjoitti: Hiltsa - 25.03.09 - klo:15:32 Just just ...
Kuulostaa hyvältä ite oon kattonu tuolta staminaincistä ku siellä on melko laaja valikoima. Pitää käydä kattomassa toi samfishing. Kiitoksia... |