Kalastus keskustelu

Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet => Kelat, vavat ja siimat => Aiheen aloitti: ^^(juge)^^ - 04.06.09 - klo:22:52



Otsikko: Abu Garcia setit
Kirjoitti: ^^(juge)^^ - 04.06.09 - klo:22:52
Hong Kongista tälläne myytäis 49,95e. Kannattaako ostaa ja paljon hiilikuituvavoissa on yleensä viehepainosuositus? Jos näitä ei kannata ostaa niin onko teillä jotain muuta suositeltavaa. Voitte lisäillä. :) tämä on hongkongin alennus


Otsikko: Abu Garcia excellence avokela
Kirjoitti: ^^(juge)^^ - 05.06.09 - klo:21:28
Niin mitäs olette mieltä tälläisestä avokelasta.


Otsikko: Abu Garcia:n Excellence UL-setti.
Kirjoitti: tinimi - 10.06.09 - klo:20:41
Jeps, eli kertokaa kokemuksianne kyseisestä setistä. :)


Otsikko: Hyvä abu:n kela?
Kirjoitti: pääkallokalastaja - 08.07.09 - klo:09:04
Elikkäs pitäisi tietää joku hyvä abu.n kela jos jollain on kokemusta nii kertokaa.


Otsikko: abu specialist setti
Kirjoitti: Mäksy - 09.07.09 - klo:22:06
olen ajtellut ostaa tuollaisen setin http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=54-9032 mitä mieltä olette mielellään oma kohtaisia kokemuksia jos jollain on sellaisia

edit linkki abun sivuille: http://www.abugarcia-fishing.co.uk/product-abugarcia-1-2008-771-Combos_Spinning_Combos-Abu_Garcia_Specialist.html


Otsikko: Vs: Hyvä abu:n kela?
Kirjoitti: Eris - 09.07.09 - klo:22:42
Mulla käytössä Abu Garcian Stamina STM2000 kela. Erittäin hyvä kela ollut, ehkä ainoana miinuksena melko nopea ruostuminen. (ainakin foorumeilla niin sanottu, itsellä ei ainakaan vielä ole ruostunut) Hintaa kelalla on noin 30€.


Otsikko: Vs: Abu Garcian kelat ja vavat
Kirjoitti: Eris - 09.07.09 - klo:22:43
Honkkarista ostin Abun Stamina STM2000 kelan ja hyvin on toiminu. en tiedä onko kyseessä sama?


Otsikko: Vs: Abu Garcian kelat ja vavat
Kirjoitti: LikelyNico - 16.07.09 - klo:21:07
Onko kellään kokemusta tosta Abun Stamina STM4000? Jos on niin voisiko kertoa vähän minkämoisesta pelistä on kyse?

EDIT: Mitä eroa on muuten Vastaavalla 2000? Ja mistä vapoja tohon Tampereelta, kun täkäläisessä honkkarissa ei ole Abuja.


Otsikko: Vs: Abu Garcian kelat ja vavat
Kirjoitti: Eris - 17.07.09 - klo:01:22
Onko kellään kokemusta tosta Abun Stamina STM4000? Jos on niin voisiko kertoa vähän minkämoisesta pelistä on kyse?

EDIT: Mitä eroa on muuten Vastaavalla 2000? Ja mistä vapoja tohon Tampereelta, kun täkäläisessä honkkarissa ei ole Abuja.

Ihan hyvin on toiminut, ruostuu muuten tosi helposti, tosin itellä ei vielä ole haitannut. 2000 on paljon pienempi. Itelläni on 2000 ja jos kerran joku jää pohjaan ja joutuu siiman katkasemaan ni kyl joutuu taas siimaa lisäämään, muuten joka heitolla siima lopussa. Mut ihan toimiva peli kunhan oppii käyttämään. ehkä se 4000 olis kuitenki parempi vaihtoehto.


Otsikko: Vs: Abu Garcian kelat ja vavat
Kirjoitti: LikelyNico - 17.07.09 - klo:09:22
Ihan hyvin on toiminut, ruostuu muuten tosi helposti, tosin itellä ei vielä ole haitannut. 2000 on paljon pienempi. Itelläni on 2000 ja jos kerran joku jää pohjaan ja joutuu siiman katkasemaan ni kyl joutuu taas siimaa lisäämään, muuten joka heitolla siima lopussa. Mut ihan toimiva peli kunhan oppii käyttämään. ehkä se 4000 olis kuitenki parempi vaihtoehto.


Kiitoksi. Katselin tota honkkarista hintakin näyttyi hyvältä.