Kalastus keskustelu

Kalastusmuodot => Vetouistelu => Aiheen aloitti: Fishu - 05.07.09 - klo:21:14



Otsikko: Abu Ambassadeur 6000?
Kirjoitti: Fishu - 05.07.09 - klo:21:14
Kertokaa kokemuksia kyseisestä kelasta, kannattaa hankkia ekaksi hyrräksi...


Otsikko: Vs: Abu Ambassadeur 6000?
Kirjoitti: stento-z - 08.07.09 - klo:15:51
On se ihan ok peli voit heitellä ja uistella kunhan et ihan kevyitä vieheitä heittele ;)


Otsikko: Vs: Abu Ambassadeur 6000?
Kirjoitti: Endulance - 08.07.09 - klo:15:55
Itse ostin tuon 6000 Blue mallin juuri jokin aika sitten Motonetistä. Ihan ok kela, järvelle vetouisteluun sen itselle hommasin. Räikkä on mutta kampi ei ole takaliikkeetön mistä ainakin itsellä pieni miinus, toki hintakaan ei ollut hirveän hurja.


Otsikko: Vs: Abu Ambassadeur 6000?
Kirjoitti: kalajanne - 24.07.09 - klo:09:15
isälläni on se kela.Ei sil oo mitää ongelmii ollu.