|
Otsikko: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: jesse12 - 13.07.09 - klo:18:23 mikä on sinun suurin ahvenesi vetouistelemalla ja millä sait sen? kysyn koska kiinnostaa. minun suurin ahveneni on noin 700g ja se tarttui jesseen.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Heeiikki - 13.07.09 - klo:18:59 Itselläni ~800g vihreellä proffessoorilla, kuva näkyy profiilis ;)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: kalajanne - 24.07.09 - klo:09:11 700 grammaa. haksahti omateko vaappuun ::)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Jukey - 25.07.09 - klo:08:06 840 g Lapuanjoesta Härmästä viime kesänä, vieheenä taisi olla Jessen 8 cm papukaijavärinen syvännemalli.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Hyrrä - 26.07.09 - klo:01:27 n,500g Muikku jesse 11cm..
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Artsi94 - 29.07.09 - klo:13:20 noin 1kg uistelemalla rapalan shad rapilla 5cm muikku väri.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Jusputti - 29.07.09 - klo:15:16 ~ 1,2 kg, vieheenä rapalan original floater, värinä myös muikku
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: kuhastaja91 - 05.08.09 - klo:14:58 1.1kg oranssiin rapala magnumiin n.15cm ;D
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: atter - 13.09.09 - klo:07:16 400g glass shad rap.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Hyrrä - 18.09.09 - klo:14:07 Oisko 500g..Jesse muikku 11cm
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Kalavaari - 26.09.09 - klo:01:52 Kesäkuun 10 pv. 2009, ahven 1060 gr, viehe Nilsu Spearhead, väri papukaija
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: kuhamies - 11.11.09 - klo:17:35 No siinä 800 g luokkaaa tuli rapalan jointed shad rapilla just veneen vieressä karkasi :(
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Jompsu - 11.11.09 - klo:17:49 No siinä 800 g luokkaaa tuli rapalan jointed shad rapilla just veneen vieressä karkasi :( Eli et siis ole saanut vetouistelemalla ahventa? Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Eris - 11.11.09 - klo:20:46 Eli et siis ole saanut vetouistelemalla ahventa? Ainakaan tuota 800g ahventa? Karkuutuksia ei luultavasti lasketa mukaan ;) sama kuin sanoisin että sain 5kg ahvenen mutta se pääsi juuri karkuun ennen kuin tuli näkyviin. Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Pessi - 21.11.09 - klo:17:44 Vuosia sitten sain 38 cm 900 g ahvenen 11 cm Jessellä. Kuvaa valitettavasti ei ole tapahtumasta kun siitä on vaajat kymmenen vuotta jo aikaa.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: nipperi - 29.11.09 - klo:17:40 720g kyrmyniska nousi oulujärveltä Rapalan Original Hot Tiger vaapulla:)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: kalastaja95:D - 12.12.09 - klo:21:23 600 grammaa nousi lohjanjärvestä tällä vaapulla: http://www.epauistin.com/kuvat/vaaput/L8.jpg ::)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Sami_93 - 14.05.10 - klo:00:07 Kuvaa ei valitettavasti ole mutta sain vetouistelemalla äimäjärvestä vuonna 2008 stormin punertavalla syvänne vaapulla 1,150kg painavan ahvenen.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Säkkimies - 23.05.10 - klo:14:39 Posion Livojärvi 1,480 kg appura ja muutamia samanmoisia kaverina. ;D
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Barra - 23.05.10 - klo:14:42 1,06 ahven Rapalan Glass Fat Rappiin. Mut muistaakseni olen vastannu tämmöseen ketjuun? Etten olis epähuomiossa heittokalastukseen pistänyt... Täytyypä kattoa.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: sisse - 23.05.10 - klo:15:28 600gramman luokkaa olevan ahvenen sain muistaakseni oranssiin Rapala jointediin.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Jere98 - 05.06.10 - klo:17:20 noin 100g ;D
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: anze666 - 05.06.10 - klo:20:00 vetouistelemalla Lestijärven Valkeisella n.840g kirjolohivärisellä 5cm rapala countdownilla. samana päivänä tuli samalla vaapulla 4 kirreä ;)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Eris - 05.06.10 - klo:23:24 Jos nyt soutu-uistelu mukaan lasketaan niin 1,04kg ahven tuli viimeksi.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: _wiljami_ - 12.06.10 - klo:21:18 Eilen illalla tuli 900g ahven Storm Wiggle Wartilla, väri 360 (ahven).
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: samu silakka - 12.06.10 - klo:21:26 1,450kg tuli jollain vanhalla keltasella puuvaapulla. :)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Haukimies12 - 22.06.10 - klo:11:21 Musta-kulta värisellä Seniorita uistimella Alahärmästä Haarusjärveltä sain n.300 grammaasen ahkun.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Eris - 23.07.10 - klo:15:15 Jos nyt soutu-uistelu mukaan lasketaan niin 1,04kg ahven tuli viimeksi. Niin ja lisätään vielä että vetouistelulla myös 960g ahven. Otsikko: Ahvenen uistelu Kirjoitti: marco-olio - 24.07.10 - klo:13:51 Kyselisin mitä viehettä käytätte eniten ahvenen veto uisteluun
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: Barra - 24.07.10 - klo:14:20 Salmo Hornet tai sitten Rapala Glass Fat Rap. Jälkimmäinen on varmasti kirjotettu väärin, enkä viitsi tarkistaa oikeaa asua kun kaikki kummiskin ymmärtää millanen on kyseessä. Tosin kumpikaan ei vedä vertoja sille millä iskä vetää, eli Rapala Ratlin Fat Rap. Ei se mitä kaupassa myydään, on poistunut tuotannosta jo aikaa sitten. Jos tulee edes kamppanja vieheeksi niin pitää hommata jo sponsori, on sen verta tehokas viehe.
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: marco-olio - 24.07.10 - klo:16:16 Tuollainen ratlin fat rap pakista löytyy, en tosin tiedä miltä aikakaudelta se on (samalla sain juuri tänä aamuna pikku hauen noin 1 kg)
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: Barra - 24.07.10 - klo:16:53 Olikos tuo kasaria kun moista valmistettiin, joten siltä ajalta.
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: Eris - 24.07.10 - klo:17:37 Itselläni Rapalan Countdown 5cm fluorinsinisenä mustilla raidoilla toiminut raitapaidoille parhaiten. Myös jotkut haukivaaput tuntuvat kiinnostavan ahvenia, etenkin juuri niitä isompia.
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: Matzq - 27.07.10 - klo:12:30 Seniorit,Salmo Hornetit ja kaikki 5cm Rapalat on osoittautunu parhaimmaks,ja myös muuta kalaa noilla tulee! Kuitenkin 5cm siniselkäinen Rapala Countdown on ykkönen!
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: Tupa - 27.07.10 - klo:14:30 Atom, ja Krokodil 40 tuntuu olevan myös ahvenen mieleen.
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: TheFishBoy - 27.07.10 - klo:14:39 Seniori vaappu käy hyvin ahvenelle,väri numero 8 käy hyvin kirkkaassa vedessä,toimii myös siialle.
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: kalakala543 - 01.08.10 - klo:17:27 Rapala shad rap syvänne malli toimii heitossa ja vedossa hyvin.
Otsikko: Vs: Ahvenen uistelu Kirjoitti: Percho - 01.08.10 - klo:21:54 ^ lordit, salmo hornet, seniorit, pikku rapalat ja melkein kaikki pikkuvaaput :)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: jounes12 - 09.08.10 - klo:09:40 50g Ahven nappas bomberiin(kala oli saman kokonen kun vaappu :D)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Tupa - 09.08.10 - klo:09:45 400 g. :) Atomiin otti.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: NonProkalastaja - 01.09.10 - klo:17:02 vähän reilut puoli kiloa Bete Lotolla sellasel oranssikeltasel, tulee törkeen hyvin ahventa, ja haukea....jjjja lohi pääs siitä kanssa karkuuun, on tosi hyvä uistin sekä vetelyyn että heittelyyn!
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: JET Kop - 01.09.10 - klo:17:26 700g Husky Jerkillä :)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: kalamiesvänä - 13.09.10 - klo:20:54 Noin 1kg ja 43 cm ahven. Nappas 7cm Stormin vaappuun
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: peruke96 - 15.09.10 - klo:19:08 410g :o shad rap jointedilla ;D
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: esteri123 - 16.09.10 - klo:17:16 363g on suurimmillaan tullu ylös asti. "Kotijärvessä" ei tuota suurta appurra kasvaa muutakuin harvakseltaan.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Ahven 2 kg - 26.11.10 - klo:15:41 Noin 5 gramman ahven tuli kerran koukust jäi kiinni. ;D
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: R4NE - 29.11.10 - klo:19:39 suurin on tuo 970g..toiseks suurin 650 ja siitä alaspäin noin 50g erolla..
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: mikael - 24.02.11 - klo:19:49 Suurin vetouisteluaffen on varmaankin jäänyt pariin sataan grammaan. Yleensä heittokalastelen affenta ja taitaa noi isot vetouisteluaffenet napata yleensä ihan jollekin muulle kalalajille tarkoitetuun vaappuun. :) Itellä vaan ei ole napannu.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: theKalastaja - 24.02.11 - klo:21:17 Taitaapi olla vajaa 2kg...on vaan n.1,75kg vajaa :D,elikkä 250g ja otti 4cm Salmo Hornettiin taimenen/kirren uistelun yhteydessä.(puhun siis soutu-uistelusta).
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: hannes -97 - 24.02.11 - klo:21:37 no just jo olette isoja sannut mulla on vaan joku reilut 300 grammaa nils master unvingiblellä 8cm ambulanssi värillä :D
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: JuhannusKala - 27.02.11 - klo:19:59 Arviolta 400g (kaverin veneellä oltii uistelemassa) ja joku HK-varma tais olla.. :)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: mikael - 27.02.11 - klo:21:10 Melkeimpä kaikki tänne laitetut suurimmat affenet napannu lähes poikkeuksetta kohtuukokoseen vaappuun. Jännä sinänsä, ku yleensä tuppaa ottamaa niin hyvin määrällisesti lippaan ja minivaappuun, niin luulis, että se isokin nappaa, muiden lomassa siihen, mutta ei.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Isopee - 26.05.11 - klo:08:45 Viime kesänä Saimaalta 700g, RAPALA SHAD RAP (muikku). Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Patsku - 26.05.11 - klo:09:15 600g, ampulanssi värisellä räsäsellä.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: teemu123 - 26.05.11 - klo:11:12 Puoli kiloinen, nappasi rapala original 10cm ahven väriin.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: JuhannusKala - 26.05.11 - klo:15:40 Melkeimpä kaikki tänne laitetut suurimmat affenet napannu lähes poikkeuksetta kohtuukokoseen vaappuun. Jännä sinänsä, ku yleensä tuppaa ottamaa niin hyvin määrällisesti lippaan ja minivaappuun, niin luulis, että se isokin nappaa, muiden lomassa siihen, mutta ei. Niin, ihan totta joo, mutta lippaa (esimerkkinä) ei yleensä vetouistelemalla käytetä.. :) Ja syy siihen ettei pienempiä uistimia käytetä voisi olla: kun käyttää pieniä uistimia voi helpommin saada pieniä kaloja, joita ei esim. takilasta huomaa...Tämä olisi siis minun teoria.. ;) Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: ᾲᾒῙῙὶ - 26.06.11 - klo:11:31 n. 800g, lestijärven valkeiselta keltaisella isän kaverin tekemällä vaapulla. :)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: LDBGOOD - 29.06.11 - klo:12:46 Omatekemällä pinkillä vaapulla.Painoa sellanen 500g.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Ahven 2 kg - 29.06.11 - klo:12:56 400g ahven 2,5cm Rapalan CountDowniin. :)
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: lahna95 - 29.06.11 - klo:13:24 480g soutamalla, samasta paikasta on myös haukiennätykseni (6kg). Ahven nappasi Jointed Shad Rappiin särkivärissä.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Niemis - 30.07.11 - klo:09:27 Sähkömoottorilla uistellen haksahti 1090g ahvena Abun atomiin(25g) värissä ORYE.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: ApS - 09.08.11 - klo:18:36 moro vaan kaikille. mulla on suurin ahven 1.490kg 49cm ja toinen mistä tuo kuvakin löytyy on reilut 1.2kg
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: K4L4 - 20.08.11 - klo:19:43 2100 grammaa
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Rebus007 - 01.09.11 - klo:18:18 33 cm Ahven , n. 400 g ??? Rapala Deep Tail Dancer 9cm sininen .
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: theKalastaja - 01.09.11 - klo:18:26 Taitaapi itellä jäädä 300 grammaan salmo hornetilla, soutu-uistelemalla semmosen matalikon reunasta.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: NaapurinNippe - 03.09.11 - klo:12:47 1500g, ei suolistettuna Rapalan Floating.
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Kalastaja98 - 18.10.11 - klo:13:31 No sain nyt loppukesästä 1050g ahvenen soutu-uistelulla mökillä, se on pieni järvi mutta erittäin kalasa ja isojakin kaloja on siitä saatu.. :) Oli kyllä iso ahven, en mitannu mutta 35cm ainaki.. :P
Otsikko: Vs: suurin ahven vetouistelemalla Kirjoitti: Percho - 21.10.11 - klo:21:59 430g grammaa lordilla tuli. :)
|