Kalastus keskustelu

Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet => Uistimet, perhot ja pilkit => Aiheen aloitti: valmet - 28.07.09 - klo:20:56



Otsikko: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: valmet - 28.07.09 - klo:20:56
Mikä on lempi viehe taimenelle.


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: Korkki88 - 29.07.09 - klo:07:17
Kuusamon Taimen punaisena mustilla pisteillä tai tumman värinen bete lotto. Molemmat toimineet viimeaikoina hyvin ja soveltuvat aika hyvin kevyessä virrassa kalastamiseen...


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: iPete - 30.07.09 - klo:15:48
Omat suosikkini ovat kyllä kuparin värinen meps ja nils masters, ahvenvärin tai joku semmone.


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: Larski - 05.08.09 - klo:09:24
Kuparinvärinen kolmoskoon Mepps on toiminut hyvin.


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: Jesse - 06.08.09 - klo:11:20
Salmo Hornetit on toiminu mulla.


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: jopy - 06.08.09 - klo:22:57
2 koon Mepps black fury.
Sitä kun heittelee koskessa kivien edustoille ja tyyniin kohtiin, niin pitäis vavan taittua. ;)


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: ekooo - 07.08.09 - klo:09:24
Bete lotto, ja erilaiset lipat on ollu hyvii tänä kesänä. ;)


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: kalakaapo - 26.01.10 - klo:14:53
Itse tykkään käyttää bete lottoa ja rapala countdownia.


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: Percho - 26.01.10 - klo:15:54
Bete lotto, mepps lipat ja lord luressit. :)


Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle.
Kirjoitti: Jompsu - 26.01.10 - klo:17:19
Bete lotto väreissä oranssi/ musta,  Bluefox inkoo ja kuusamon supertaimen.. pyhäjoen pulla taimenet tykkää näistä uistimista ;)  vaappuja en ole pahemmin testanny täälläpäin..