|
Otsikko: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: valmet - 28.07.09 - klo:20:56 Mikä on lempi viehe taimenelle.
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: Korkki88 - 29.07.09 - klo:07:17 Kuusamon Taimen punaisena mustilla pisteillä tai tumman värinen bete lotto. Molemmat toimineet viimeaikoina hyvin ja soveltuvat aika hyvin kevyessä virrassa kalastamiseen...
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: iPete - 30.07.09 - klo:15:48 Omat suosikkini ovat kyllä kuparin värinen meps ja nils masters, ahvenvärin tai joku semmone.
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: Larski - 05.08.09 - klo:09:24 Kuparinvärinen kolmoskoon Mepps on toiminut hyvin.
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: Jesse - 06.08.09 - klo:11:20 Salmo Hornetit on toiminu mulla.
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: jopy - 06.08.09 - klo:22:57 2 koon Mepps black fury.
Sitä kun heittelee koskessa kivien edustoille ja tyyniin kohtiin, niin pitäis vavan taittua. ;) Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: ekooo - 07.08.09 - klo:09:24 Bete lotto, ja erilaiset lipat on ollu hyvii tänä kesänä. ;)
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: kalakaapo - 26.01.10 - klo:14:53 Itse tykkään käyttää bete lottoa ja rapala countdownia.
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: Percho - 26.01.10 - klo:15:54 Bete lotto, mepps lipat ja lord luressit. :)
Otsikko: Vs: Lempi vieheesi taimenelle. Kirjoitti: Jompsu - 26.01.10 - klo:17:19 Bete lotto väreissä oranssi/ musta, Bluefox inkoo ja kuusamon supertaimen.. pyhäjoen pulla taimenet tykkää näistä uistimista ;) vaappuja en ole pahemmin testanny täälläpäin..
|