|
Otsikko: Oulujoki muhoksella Kirjoitti: osku0 - 30.07.09 - klo:19:34 Muhoksella ollaan aloitettu uistelu oulujoessa eikä ole tullut kuin yksi 1,5 kiloinen taimen. Minkä väristä vaappua tuolla pitäisi vetää. vesi on lievästi sameaa
EDIT: Siirretty toiselle alueelle. Otsikko: Vs: Oulujoki muhoksella Kirjoitti: Fishu - 02.08.09 - klo:18:36 Itsekkin aloitellut tänä kesänä vetouistelun oulujoessa mutta Oulun puolella ja enkä ole saanut mitään koko kesänä, yhteensä 8 reissua on tehty ja ei yhtään tullu
Otsikko: Vs: Oulujoki muhoksella Kirjoitti: konstanpylkkerö - 05.08.09 - klo:14:48 Kaksi noin kilon haukea tullut tänä Montan altaasta Rapalan haukivaapulla. Miten muuten nuo kalastuskuntien rajat menee ? Ylettyykö Montan lupa myös padon alapuolelle ?
Otsikko: Vs: Oulujoki muhoksella Kirjoitti: Fishu - 11.09.09 - klo:08:23 Missä tuo montan allas sijaitsee?
Otsikko: Vs: Oulujoki muhoksella Kirjoitti: Fishu - 24.10.09 - klo:18:47 Tietääkös kukaan että mistä sais nuita syvyyskarttoja koko oulujoesta?
|