Kalastus keskustelu

Kalastusmuodot => Pyydyskalastus => Aiheen aloitti: nipperi - 30.12.09 - klo:18:10



Otsikko: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: nipperi - 30.12.09 - klo:18:10
elikkäs tänne tulemaan kommenttia suurimmasta iskukoukku kalastasi. kuviakin saa laittaa saaliista. oma ennätys on 8,07 kg hauki joka nousi järvestä 29.12.09:)


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: ilkka81 - 30.12.09 - klo:19:37
6310g 8.2.2009

6060g 21.12.2009

5720g 10.2.2009


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: ilkka81 - 30.12.09 - klo:19:50
metri on vielä rikkomati koukkupyynnissä... lähelle pääsin tolla viimeisemmällä 99cm :)


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: nipperi - 01.01.10 - klo:18:16
metri on vielä rikkomati koukkupyynnissä... lähelle pääsin tolla viimeisemmällä 99cm :)
   

komeita hauen pötkyjä! kyllä se menee 1m viel tänä talvena rikki. mulla meni vajaa viikko sitten 1m rikki:)


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: ilkka81 - 05.01.10 - klo:12:29
joo pitää satsata keväällä taas tohon koukkupyyntiin... 6viikkoa tämä kipsi kintussa hieman hidastaa tahtia... :) kyl se metri on tavotteena koukusta tällä kaudella... onkos sulla koukut pyynnissä?


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: jertsa - 06.01.10 - klo:17:55
jeejee tänään laitoin 10kpl iskukoukkuja mereen ja syöteiksi norsseja.huomenna kahtoo et oliskos siellä joku mötikkä


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: nipperi - 11.01.10 - klo:17:24
jeejee tänään laitoin 10kpl iskukoukkuja mereen ja syöteiksi norsseja.huomenna kahtoo et oliskos siellä joku mötikkä
   

Toivotaan parasta:) saaliista sitten tänne kuvia vaan tulemaan!


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: jontero - 31.01.10 - klo:11:22
ei ole kovin suuria tullut, mutta ensimmäinen ja isoin kala taitaa olla 1,2kg kuha.


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: ilkka81 - 15.02.10 - klo:11:13
2010 5,32kg tällä hetkellä... jospa isonis vielä...


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: köntsä - 15.02.10 - klo:14:03
Ei ole vielä mitään tullut, mutta eiköhän asia korjaannu talven aikana. :P


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: Eris - 15.02.10 - klo:14:33
Ei ole vielä mitään tullut, mutta eiköhän asia korjaannu talven aikana. :P

Samoin, perskula vaan kun on talvilaiskuus iskenyt eikä jaksaisi persettään nostaa lämpöisestä sohvasta. Huomenna haukipilkille ja jospa pari särkeäkin tulisi ahvenpilkin ohella niin iskukoukku ja ootto-onki veteen. :P


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: _jeppe - 16.02.10 - klo:19:08
n.3kg hauki on tällä hetkellä isoin.


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: ilkka81 - 16.03.10 - klo:20:34
hiljasta ollut koukkupyynnissä nytten.. ei mainittavia... jospa tota taas muutaman viikon päästä kokeilis...


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: Pro-Rapala - 03.01.13 - klo:21:02
Isoin kala iskkukoukusta on viime talvinen n.1200-1400g hauki :-\. Tänä talvena kirkkaasti paremmin :D.


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: Pro-Rapala - 12.02.13 - klo:22:32
Nyt parani enkka 3,32 kiloon.


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: Pro-Rapala - 02.04.13 - klo:16:26
Nyt on uusi ennätys 4,54kg/88cm.


Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala?
Kirjoitti: Teippa - 20.04.14 - klo:22:36
Tänävuonna tuli uus hauki enkka koukuilla
http://www.kalasaalis.com/Teippa/kalat/Hauki/30665/ (http://www.kalasaalis.com/Teippa/kalat/Hauki/30665/)