|
Otsikko: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: nipperi - 30.12.09 - klo:18:10 elikkäs tänne tulemaan kommenttia suurimmasta iskukoukku kalastasi. kuviakin saa laittaa saaliista. oma ennätys on 8,07 kg hauki joka nousi järvestä 29.12.09:)
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: ilkka81 - 30.12.09 - klo:19:37 6310g 8.2.2009
6060g 21.12.2009 5720g 10.2.2009 Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: ilkka81 - 30.12.09 - klo:19:50 metri on vielä rikkomati koukkupyynnissä... lähelle pääsin tolla viimeisemmällä 99cm :)
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: nipperi - 01.01.10 - klo:18:16 metri on vielä rikkomati koukkupyynnissä... lähelle pääsin tolla viimeisemmällä 99cm :) komeita hauen pötkyjä! kyllä se menee 1m viel tänä talvena rikki. mulla meni vajaa viikko sitten 1m rikki:) Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: ilkka81 - 05.01.10 - klo:12:29 joo pitää satsata keväällä taas tohon koukkupyyntiin... 6viikkoa tämä kipsi kintussa hieman hidastaa tahtia... :) kyl se metri on tavotteena koukusta tällä kaudella... onkos sulla koukut pyynnissä?
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: jertsa - 06.01.10 - klo:17:55 jeejee tänään laitoin 10kpl iskukoukkuja mereen ja syöteiksi norsseja.huomenna kahtoo et oliskos siellä joku mötikkä
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: nipperi - 11.01.10 - klo:17:24 jeejee tänään laitoin 10kpl iskukoukkuja mereen ja syöteiksi norsseja.huomenna kahtoo et oliskos siellä joku mötikkä Toivotaan parasta:) saaliista sitten tänne kuvia vaan tulemaan! Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: jontero - 31.01.10 - klo:11:22 ei ole kovin suuria tullut, mutta ensimmäinen ja isoin kala taitaa olla 1,2kg kuha.
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: ilkka81 - 15.02.10 - klo:11:13 2010 5,32kg tällä hetkellä... jospa isonis vielä...
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: köntsä - 15.02.10 - klo:14:03 Ei ole vielä mitään tullut, mutta eiköhän asia korjaannu talven aikana. :P
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: Eris - 15.02.10 - klo:14:33 Ei ole vielä mitään tullut, mutta eiköhän asia korjaannu talven aikana. :P Samoin, perskula vaan kun on talvilaiskuus iskenyt eikä jaksaisi persettään nostaa lämpöisestä sohvasta. Huomenna haukipilkille ja jospa pari särkeäkin tulisi ahvenpilkin ohella niin iskukoukku ja ootto-onki veteen. :P Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: _jeppe - 16.02.10 - klo:19:08 n.3kg hauki on tällä hetkellä isoin.
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: ilkka81 - 16.03.10 - klo:20:34 hiljasta ollut koukkupyynnissä nytten.. ei mainittavia... jospa tota taas muutaman viikon päästä kokeilis...
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: Pro-Rapala - 03.01.13 - klo:21:02 Isoin kala iskkukoukusta on viime talvinen n.1200-1400g hauki :-\. Tänä talvena kirkkaasti paremmin :D.
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: Pro-Rapala - 12.02.13 - klo:22:32 Nyt parani enkka 3,32 kiloon.
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: Pro-Rapala - 02.04.13 - klo:16:26 Nyt on uusi ennätys 4,54kg/88cm.
Otsikko: Vs: mikä on suurin iskukoukulla saamasi kala? Kirjoitti: Teippa - 20.04.14 - klo:22:36 Tänävuonna tuli uus hauki enkka koukuilla
http://www.kalasaalis.com/Teippa/kalat/Hauki/30665/ (http://www.kalasaalis.com/Teippa/kalat/Hauki/30665/) |