|
Otsikko: Hyvää jussia Kirjoitti: ykkönen - 23.06.07 - klo:14:50 Hyvää jussia...
jussina on kiva kalastaa... :) Otsikko: Vs: Hyvää jussia Kirjoitti: nasa - 23.06.07 - klo:21:34 jussina ryypätään ;D
Otsikko: Vs: Hyvää jussia Kirjoitti: miksu93 - 29.06.07 - klo:10:43 miten teillä jussi meni????
|