Kalastus keskustelu

Yleinen keskustelu => Vapaamuotoinen keskustelu => Aiheen aloitti: ykkönen - 23.06.07 - klo:14:50



Otsikko: Hyvää jussia
Kirjoitti: ykkönen - 23.06.07 - klo:14:50
Hyvää jussia...
jussina on kiva kalastaa... :)


Otsikko: Vs: Hyvää jussia
Kirjoitti: nasa - 23.06.07 - klo:21:34
jussina ryypätään ;D


Otsikko: Vs: Hyvää jussia
Kirjoitti: miksu93 - 29.06.07 - klo:10:43
miten teillä jussi meni????