|
Otsikko: Rapalan tehdas. Kirjoitti: hevi moto - 04.07.11 - klo:19:41 Eli ootteko käyny rapalan tehdas myymälässä?
Ite meen sinne ens viikolla käymään kattoon.On kuulma halpoja uistimia. Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: anttix - 04.07.11 - klo:19:58 Missäs rapalan tehdas on?
Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: hevi moto - 04.07.11 - klo:19:58 Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: Barra - 04.07.11 - klo:20:14 kuusamossa päin :) Eikä ole... Se on Vääksyssä. Ja Vääksy on vähän Lahden pohjoispuolella. Kuusamossa on, yllätys yllätys, Kuusamon Uistimen tehdas ja tehtaan myymälä. Siellä joskus käynyt, en hintoja muista eikä niistä varmaan enää mitään iloa olisikaan, sen verta aikaa. Rapalan tehtaalla en siis ole käynyt. Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: lahna95 - 04.07.11 - klo:20:17 Eli ootteko käyny rapalan tehdas myymälässä? Onko siellä myymälä? Kävin siinä pihassa kääntymässä, kun luulin ettei siinä mitään myyä. Noh, ajan siitä ohi kuukausittain kuitenki.Ite meen sinne ens viikolla käymään kattoon.On kuulma halpoja uistimia. Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: Barra - 04.07.11 - klo:20:32 Onko siellä myymälä? Kävin siinä pihassa kääntymässä, kun luulin ettei siinä mitään myyä. Noh, ajan siitä ohi kuukausittain kuitenki. Kyllä mun tietääkseni siellä jotain on, melkein ainahan tehtailla joku tehtaan myymälä on. Myyvät varmaan kovalla alella vähän maalivirheellisiä vieheitäkin siellä. Ja ihan hyväkuntoisiakin tietysti. Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: enäjärvenkauhu - 04.07.11 - klo:21:32 Offtopiccia, mutta menköön...
Kuusamossa on kuusamon uistimen myymälä, jossa myydään halvalla 2luokan vieheitä. Elisiis joitain kauneusvirheitä. Ostin proffan, räsäsen, paavon, variantin, kuhan ja pari muuta. Ei maksanut kuin jotain 23e. Niillä on myös pihalla lampi, jossa on kirjolohia. Ne myyvät sinne lupiakin. Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: fisustaja92 - 04.07.11 - klo:22:09 Tuola Rapalan Vääksyn tehtaalla saa muistaakseni ottaa valmiita aihioita niin paljon kuin haluaa. Eräs kaveri sielä jokunen vuosi sitten kävi luokkaretkellä. Mistään myymälästä ei ainekaan maininnut, vaan sanoi että prkl kun olis vaapuntekovälineet niin oisin elämän aihiot saanut.
Otsikko: Vs: Rapalan tehdas. Kirjoitti: hevi moto - 05.07.11 - klo:08:45 kuitenki oon menossa sinne käymään kattoon.
|