Kalastus keskustelu

Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt => Oulun lääni => Aiheen aloitti: Sopuli - 10.12.11 - klo:12:10



Otsikko: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Sopuli - 10.12.11 - klo:12:10
Hei.

Olisiko kiinnostusta tiimin perustamiselle oululaiset ja muut naapurikuntien kalastajat (100 kilsan säteellä oulusta). Kaikilla alkaisi kalapussien paino nousemaan, kun pilkkipaikat ois tiedossa tarkemmin ja muutenkin saman alueen kalastajat sais jakaa juttua samassa paikassa. Keskustelunkin voi laittaa siten, että muut ei sitä näe, eli parhaat paikat tulee tiedoksi vain pienelle porukalle (nyt mulla taitaa olla oma lehmä ojassa :D). Eikö ihan tosi, laittakaa kiinnostuneet viestiä tähän niin katotaan mitä saadaan aikaan.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 10.12.11 - klo:14:32
Kannatan tätä! Ite asun noin 30km päässä oulun keskustasta :)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Hoplaa - 10.12.11 - klo:18:01
Kiinnostaa kyllä!


Edit. asustelen siis ihan Oulussa.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Mäski - 10.12.11 - klo:18:18
Omasta mielestä ihan käypä idea. Ihte asun 100km päässä Oulusta etelään, Oulaisissa. Sopuli tietääkin kyllä. :) Kannatan!


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Sopuli - 10.12.11 - klo:23:53
Muutama on tullut. Kotipaikkakuntien perusteella pitäisi ainakin näistä kunnissa olla porukkaa:
 
Oulu 10
Oulainen 4
Oulunsalo 2
Hailuoto 1
Kempele 1
Kiiminki 1
Merijärvi 1
Muhos 1
Raahe 1
Siikalatva 1
Vihanti 1

Kaikki tuskin on äänestäneet omaa kotipaikkakuntaansa, ja kaikki tuskin olisivat innostuneet asiasta, mutta tavotteena olisi saada vähintään kymmenkunta tyyppiä kasaan, ennenkuin harkitsen tarkemmin.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 13.12.11 - klo:17:39
Eiköhän pistetä vaan tiimi pystyyn ja katota tuleeko sitte lisää porukkaa.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: kalamiesvänä - 13.12.11 - klo:20:24
Voisin liittyä kans kun Oulussa asustelen.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 15.12.11 - klo:17:51
Tuollaisen tiimin tein ku Oulunseudun kalastajat. Pistäkää viestiä jos haluatte liittyä.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Sopuli - 15.12.11 - klo:19:38
Ei ihan tullut sitä mitä ajattelin. Käykäähän liittymässä Laitelan tiimiin. ;D Omasta puolestani vetäydyn koko hommasta.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 22.12.11 - klo:14:34
Juu pistäkää viestiä kaikki kiinnostuneet. Jos saatais ees jotaki keskustelua aikaan.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Hyrrä - 09.01.12 - klo:11:57
Ei ihan tullut sitä mitä ajattelin. Käykäähän liittymässä Laitelan tiimiin. ;D Omasta puolestani vetäydyn koko hommasta.
Elä nyt vielä heitä rukkasia naulaan,ei muutakun uutta tiimiä pystyyn :)
Voisin harkita liittymistä..


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: iippana1 - 09.01.12 - klo:14:38
Hyvä idea ! Oon itte Raahesta:)



Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 09.01.12 - klo:16:27
Hyvä jos on porukkaa tulossa, lisään teidät myöhemmin kun pääsen koneelle.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 09.01.12 - klo:16:37
Lisäsin nyt hyrrän ja iippanan. Kaikki muutki halukkaat laittakaa viestiä mulle.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 30.01.12 - klo:18:26
Nonii nyt on tiimissä 7 jäsentä, 7 aihetta ja 50 viestiä. Vielä jos löytyis halukkaita nii saatais kunnon keskustelut aikaan. Elikkäs kaikki halukkaat pistäkää viestiä mulle.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Mäski - 30.01.12 - klo:21:15
Minäpä liityn ja vähän kattelen miten tiimi toimii. Iha OK:lta näyttää kyllä. Mutta saatanhan minä sieltä häippästäkkin jos ei miellytä/kiinnosta. Mutta lisäähän minutkin sinne.  :)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 31.01.12 - klo:07:21
Minäpä liityn ja vähän kattelen miten tiimi toimii. Iha OK:lta näyttää kyllä. Mutta saatanhan minä sieltä häippästäkkin jos ei miellytä/kiinnosta. Mutta lisäähän minutkin sinne.  :)

Ok :) lisäsin nyt


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 16.03.12 - klo:20:01
Nostetaampa tätäkin nyt vähän. Elikkäs tiimissä on nyt 9 jäsentä, 13 aihetta ja 95 viestiä. Jos löytyis halukkaita nii vois laittaa vaikka YV:tä mulle tai vastata tähän. Tiimissä saa aloittaa vapaasti uusia aiheita esim.joistain vesistöistä jos on jotain kysyttävää. Ainoa vaatimus on se että asuu Oulussa tai Oulun lähellä / kalastaa paljon Oulunseudulla.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Sopuli - 20.03.12 - klo:20:11
Laitappa mutkin sinne listaan. Katotaan, mitä sieltä irtoaa. Meinaa olla kalapaikat vähän hukassa tällähetkellä.   ;D


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Kuusamo94 - 20.03.12 - klo:20:49
Meikätki voit lissäillä. Sopuli tuntee ainakin meikämannen...  ;)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 21.03.12 - klo:07:22
Nyt on Sopuli ja Kuusamo94 lisätty  :)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 30.04.12 - klo:19:54
Vielä mahtuu tiimiin  ;) jos halukkaita löytyy. Avasin tiimille uudet kotisivut: http://www.123kotisivu.fi/oulunseudunkalastajat

Tiimissä on tällä hetkellä 21 aihetta ja 134 viestiä. Jos siis haluaa liittyä, laittaa vaikka mulle YV:tä


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: jube - 01.05.12 - klo:05:36
Mut vois lisätä tiimiin. Jos vaikka sais hyviä vinkkejä kalapaikoista.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: TunturiSusi - 01.05.12 - klo:09:13
Minutki voi lisätä ku tullee kuitenki sen verta usiasti käytyä kalassa tuossa joella.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 01.05.12 - klo:15:12
Juu lisäilen teidät :D tervetuloa tiimiin!


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela2 - 27.05.12 - klo:15:00
Oulunseudun kalastajat löytyy nyt myös facebookista. Ei siellä vielä paljo mitään oo, mutta käykää tykkäämässä. Tosiaan en nyt pääse omilla oikeilla tunnuksilla sisään...


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: -ua- - 30.05.12 - klo:16:29
Päseekö vielä mukaan tiimiin ?


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela2 - 30.05.12 - klo:17:43
Päseekö vielä mukaan tiimiin ?

Pääsee pääsee. Lisään sut heti ku saan omat tunnukset takas. Käy silläaikaa tutustuun vaikka kotisivuihin (http://www.oulunseudunkalastajat.fi/)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 05.06.12 - klo:11:26
Päseekö vielä mukaan tiimiin ?

Lisään nyt :)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Joukahainen - 17.06.12 - klo:18:46
Saa siihen mutki lisätä, tuttuja jo muutama siinä. Ite en hirviänä kuvaa kaloja, eikä puntari oo paras, mutta silti tullee kalasaaliissa oltua.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 17.06.12 - klo:18:50
Saa siihen mutki lisätä, tuttuja jo muutama siinä. Ite en hirviänä kuvaa kaloja, eikä puntari oo paras, mutta silti tullee kalasaaliissa oltua.

Juu lisäsin  ;D tosiaan jos muitaki halukkaita löytyy niin vastatkaa tähän tai pistäkää YV:tä.
Tällä hetkellä tiimissä on 27 aihetta, 229 viestiä ja 23 jäsentä.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 07.07.12 - klo:17:21
Nostetaampa tätä taas, jos on tullu uusia jäseniä Oulunseudulta ks.comiin. Eli tiimiin voi liittyä vastaamalla tähän tai pistämällä mulle YV. Tiimissä on tällä hetkellä 28 aihetta, yli 250 viestiä ja 24 jäsentä. Tässä tiimin kotisivut (http://www.oulunseudunkalastajat.fi/).


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: Aakke - 07.07.12 - klo:20:25
Terve Oulunseudun kalamiehet ja naiset :)

Oisin halukas tulla mukkaan toimintaan, oon 25v uudelleen aloittanut kalastaja ja oulujokisuistossa pääosin kalastan. Mukava ois turinoida muidenkin kalastajien kanssa!


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 07.07.12 - klo:21:06
Terve Oulunseudun kalamiehet ja naiset :)

Oisin halukas tulla mukkaan toimintaan, oon 25v uudelleen aloittanut kalastaja ja oulujokisuistossa pääosin kalastan. Mukava ois turinoida muidenkin kalastajien kanssa!

Selvä homma, lisään sut tiimiin.  :)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: matid - 12.08.12 - klo:00:42
Terve! Minäkin olisin halukas liittyä tiimiin. Asun kiimingissä ja kuljen oulun lähellä kalalla.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 12.08.12 - klo:15:21
Terve! Minäkin olisin halukas liittyä tiimiin. Asun kiimingissä ja kuljen oulun lähellä kalalla.

Selvä homma, lisään sut tiimiin. Muutkin halukkaat laittakaa mulle YV tai vastatkaa tähän viestiketjuun.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 02.09.12 - klo:19:00
30 jäsenen rajapyykki paukkui hetki sitten. Tiimissä siis 30 jäsentä 36 aihetta ja 448 viestiä.
Jos joku haluaa tiimiin niin voi laittaa mulle YV tai vastata tähän. Muistakaa myös kotisivut (http://www.oulunseudunkalastajat.fi/).


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: ginerno - 03.09.12 - klo:08:15
Voisin liittyä tiimin jäseneksi jos vain mahdollista. Asustelen oulussa, mutta enimmäkseen kalastelen tuolla Kuusamon suunnalla.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 03.09.12 - klo:17:56
Voisin liittyä tiimin jäseneksi jos vain mahdollista. Asustelen oulussa, mutta enimmäkseen kalastelen tuolla Kuusamon suunnalla.

Lisätty


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 08.11.12 - klo:19:34
Tiimissä nyt

jäseniä: 31
aiheita: 39
viestejä: 510
kotisivuja (http://www.oulunseudunkalastajat.fi/) ladattu: 13875 kertaa.

Halukkaat YV mulle tai vastaus tähän viestiketjuun. :)


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 08.01.13 - klo:16:17
Siitä on näköjään tasan kaksi kuukautta kun viimeksi tilastot tänne heitin. No heitetäämpä nyt
uudet.

Viestejä: 576
Aiheita: 40
Jäseniä: 33
Kotisivuja (http://www.oulunseudunkalastajat.fi/) ladattu: 18031 kertaa.

Edelleen halukkaat vastaus tähän tai mulle YV.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: ksi - 05.07.13 - klo:21:44
paas laitela pistäen minutkin joukkoon hurjaan  ::)

n.20km oulusta pohojoseen ja nuo lähijoet ruoppautuu..


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: laitela - 06.07.13 - klo:14:11
paas laitela pistäen minutkin joukkoon hurjaan  ::)

n.20km oulusta pohojoseen ja nuo lähijoet ruoppautuu..

Lisätty.


Otsikko: Vs: Oulunseudun kalastajille oma tiimi?
Kirjoitti: KalastajaTatu - 22.07.13 - klo:14:46
Ite kuulun laitelan "oulunseudun kalastajat tiimiin. :)