|
Otsikko: Hauen kalastuskelat Kirjoitti: kalle0308 - 27.07.12 - klo:20:23 Elikkäs olisin hommaamassa kelaa sellaseen raskaampaan hauenkalastukseen. Olisiko mikä kelan koko hyvä siihen? Vapaakin saa ehdottaa.
Otsikko: Vs: Hauen kalastuskelat Kirjoitti: Christian - 27.07.12 - klo:22:10 Näitä kela aiheita on aika paljon, eli sieltä kyllä löytyy stoorya vaikka millä mitalla juuri samasta aiheesta. Esim. http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/haspelit_eli_avokelat/avokelat-t1069.180.html (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/haspelit_eli_avokelat/avokelat-t1069.180.html) oli juuri pitkä keskustelu samasta aiheesta. Katso pari viimeisintä sivua keskustelua.
Otsikko: Vs: Hauen kalastuskelat Kirjoitti: kalastelija95 - 29.07.15 - klo:08:05 Osta joku kolme tonninen avokela nii luulis olevan sopiva itellä tällähetkellä abun silver max 3000 on hyvä ;)
Otsikko: Vs: Hauen kalastuskelat Kirjoitti: Kristo99 - 29.07.15 - klo:12:29 Mulla hauenkalastuksessa vapana savage gear MPP predator ja voin kyllä suositella ;)
Kelana mulla toimii abun sorön stx. Kokoluokaksi lähtisin suosittelemaan raskaaseen hauenkalastukseen 4000-6000. 3000 menee vielä aivan passelisti, mutta alkaa olemaan jo vähän kevyttä kamaa.. |