Kalastus keskustelu

Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt => Itä-Suomi => Aiheen aloitti: AnttiR - 17.03.13 - klo:17:40



Otsikko: Pielisjoki
Kirjoitti: AnttiR - 17.03.13 - klo:17:40
Voisiko joku ystävällisesti ohjeistaa Pielisjoen veneily reitistä. Pääasiassa tuo ilosaaren ohitus mietityttää. Siinähän ei ilmeisesti tartte tuollaista pikku venettä(5m ht) suluttaa mutta ei vissiinkään ihan mistä vaan kannata ajaa virran puolelta?  :o