|
Otsikko: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 26.06.13 - klo:15:10 mikä on teidän pienin kalanne virvelillä?
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Jyrize - 26.06.13 - klo:15:14 Tälläinen :D http://www.kalasaalis.com/kuva/12057/
en eds tiedä mikä tuo oli, mutta uimaan se siitä vielä lähti vaikkakin en usko että kovin pitkään ui. Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 26.06.13 - klo:15:15 helevetin pieni!!!
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Jyrize - 26.06.13 - klo:15:25 joo hauskinta on se että tunsin kun se räpelsi vastaan meressä :D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: eemail - 26.06.13 - klo:15:46 Alle viiden sentin kolmipiikki kyljestä kiinni, tosin perholla 8) "Ongella" sain 3kpl parin sentin sinttiä: ongessa oli siima vajonnut vähän veden alle ja sen päällä ui pikkukalaparvi. Kiskaisin vavalla ja kaloja lensi ties mihin, yksi tuli suoraan otsaan, toinen käteen ja kolmas laiturille mun viereen ;D muut taisivat pysyä vedessä. Jotakin särkikaloja olivat.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: pacos - 26.06.13 - klo:16:27 Jos vahinkokaloja ei lasketa, niin about 10cm ahven pikkujigillä.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: nuusk1s - 26.06.13 - klo:23:52 (http://i3.aijaa.com/b/00757/12382183.jpg)
En punninnut. Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Zupi - 27.06.13 - klo:00:13 Lottoon tartunut ehkä 4sentin silakka tai salakka.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: prutkutin76 - 27.06.13 - klo:02:35 lotolla ja vaapuilla jääny kans tollasii pikku salakoita :D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Vastarannankiiski - 27.06.13 - klo:07:31 Vahingossa rokastamalla on tullut salakkaa, kolmipiikkiä ja särjenpoikasta. Pienin suusta koukutettu lienee noin 10-senttinen ahven Bete Lottoon. On ne ahneita välillä.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Koukkuk - 29.06.13 - klo:19:24 8)
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: harvesteri - 29.06.13 - klo:19:48 Kai päästit vapaaks, kun oli muualta kun suusta kii ;D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: pacos - 29.06.13 - klo:20:02 Hah,
tästä aiheen otsikosta löytyi porsaanreikä: pienin kalanne VIRVELILLÄ. Kävelin laiturille, löin virvelin täysiä veteen, ja lopputuloksena parikymmentä kuollutta pikkusalakkaa. Ja taas tuli uus fongo! 8-) Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Koukkuk - 29.06.13 - klo:20:20 Eikös tuollainen ole rinnastettava räjäyttämiseen :o?
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: pacos - 29.06.13 - klo:20:33 No
paineaalto siitä kai syntyy veteen, minkä takia kalat kuolee. Tässä on vain se ero räjäytykseen, että tämä ei ole laitonta (kai? :D) E: Jos tämä tapa rinnastetaan räjäytykseksi, niin eikös useampi teistä ole sitten syyllistynyt rokastukseen? :D Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Koukkuk - 29.06.13 - klo:20:43 Juu juu, mut tahattomaan sellaiseen..
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: pacos - 29.06.13 - klo:21:12 Niin no joo... Mut tuskin se salakkakantaa uhkaa, jos muutama kuolee. Mä kuulin tosta kaverilta ni piti ite koittaa ja toimihan se!
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Galzu - 04.07.13 - klo:12:05 Ai nykyään kilpaillaan siitä, ketä saa pienimmän kalan? :D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: pacos - 04.07.13 - klo:12:33 No mitä sä luulit? Siis pienet kalat on melkee harvinaisempia saada ku isommat ;) tosin jossain menee se raja, että onko kala pienuutensa takia hieno vai vähemmän hieno.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: -kelaaja- - 17.07.13 - klo:12:23 Siinä http://www.kalasaalis.com/-kelaaja-/kalat/Ahven/27840/
KOMEASTI veti kyllä vastaan :D Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Suurkalastaja - 19.07.13 - klo:00:53 Tämä tuskin on pienin kala mitä olen virvelillä saanut, mutta pienin jerkkihauki ainakin. ;D Vertailuna Buster Jerk 12 cm.
(http://img571.imageshack.us/img571/5651/o4q7.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/571/o4q7.jpg/) Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Koukkuk - 21.07.13 - klo:01:21 Tuollanen kuva löytyi arkistoista 8).
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Avvk - 22.07.13 - klo:10:35 Alle viiden sentin kolmipiikki Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 01.08.13 - klo:13:34 helevetin pieniä käloja! :o
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: PFCompany - 01.08.13 - klo:13:57 Koukun kalasta on paha pistää pienemmäx! ;D
Mut kerran oon 18 gr. ABU Tobylla saanut Hauen, jota luulin kaislanpätkäksi. Meinasin sen nykäistä koukusta irti ja se alkoikin pärisemään siinä. Lähempi tutkiskelu osoitti sen, että tosiaankin koukussa on Hauki!! Paksuutta oli hurjat puoli senttiä ja pittuuskin lähenteli kymmentä :D Ihmetytti tosissaan se, että miten tuo oli viel saanut sen yhden koukun haaran suuhunsa mahtumaan, kun oli siis ihan suustaan koukussa kiinni. Peto mikä peto! Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Koukkuk - 01.08.13 - klo:14:18 Juu hauki on tosiaan peto jo pienenä. Itse en ole ikinä saanut erityisen pientä haukea.., tuo avatar kuvan hauki taitaa olla pienin, muistaakseni karvan alle 30cm, normi Busalla Wäiski väriin C 099.
Tuo Suurkalastajan busa hauki on kans aika pieni peto... Muuten tuo tirri joka on mun Suspin koukussa on samalta alueelta kuin Suurkalastajan tänä keväänä Lindyllä saama plus seiska. Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Diku - 13.08.13 - klo:12:38 Tais olla juuri toi kolmipiikki mikä yrittää ajaa vieheet esim.jerkit ja vaaput pois sen reviiriltä ja siksi jäävät suhteellisen usein kiinni vieheisiin haluamattaan. Oma pienin kala on Reflexillä tullut 20g kiiski joka jäi kiinni kyljestä.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: -juhis- - 13.08.13 - klo:19:10 24 grammanen hauki :D tuli meppsin lipalla
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: jv7 - 13.08.13 - klo:19:27 2-3 cm ahven
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 19.08.13 - klo:12:46 olipa iso ahven :-[ :)
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Koukkuk - 19.08.13 - klo:18:08 2-3 cm ahven Millä systeemillä saa tuollaisia appuroita? :o Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: jv7 - 19.08.13 - klo:18:18 abu gargia jazz 9g lusikalla. :D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: mita24 - 29.08.13 - klo:14:29 tällainen tuli vetouistelussa. Lajista ei tietoa, kun oli liian pieni tunnistamiseen..
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Diku - 02.09.13 - klo:17:57 Pieninpiä kaloja lienee 15cm hauki joka päätti napata kalalippaan kyljellään. :D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Suurkalastaja - 10.09.13 - klo:00:11 Elokuussa sain Saimaalta pienimmän uistinhaukeni ikinä:
(http://img96.imageshack.us/img96/8572/i9t4.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/96/i9t4.jpg/) Puntari näytti huikeat 60 grammaa. ;D Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Hedgehog - 10.09.13 - klo:04:33 :D Tuon minun profiili kuvan kuhan koko ei päätä huimaa ja samalla pienin vetouistelu kala tälle kesää.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 14.10.13 - klo:16:30 wow :D
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 01.01.14 - klo:16:50 uh
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Teippa - 07.01.14 - klo:20:30 Pienin uistimella noussut kala oli n. 3cm muikku lippaan kyljestä tarttuneena :)
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 15.01.14 - klo:21:54 siinähän riittää syötävää :)
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Dj_God - 10.03.14 - klo:11:45 Pienin uistimeen ottanut kala oli eräs hauen poikanen viime kesältä. Painoa ja pituutta en tullut ottaneeksi ylös, mutta kokoluokkaa kuvannee se, että kun hauen otti keskivartalosta käteen, näkyviin jäi vain käden toisesta päästä pilkottava pää ja toisesta päästä pyrstö. Oli muistaakseni 8cm vaappu, johon tuo peto tarrasti kiinni.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: MIETTINEN - 10.03.14 - klo:13:49 2011 "nappasi" jigiin tällanen. Jigin koko 3g ;D
mita24:n "kala" on kyllä mahtipontisen kokoinen Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 27.03.14 - klo:17:41 2011 "nappasi" jigiin tällanen. Jigin koko 3g ;D OHO! :)mita24:n "kala" on kyllä mahtipontisen kokoinen Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: Patevaan - 29.03.14 - klo:13:46 No pari vuotta takaperin nappas Meppsin 3 koon lippaan suunnilleen 12 cm hauki ja oli viä kaikista kolmesta koukusta suussa :D Oli se kyllä aika hauska näky, harmi etten kuvaa hoksannu ottaa.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: abbe - 15.05.14 - klo:10:39 Noin 10 grammanen salakka kyljestä kiinni :D. Kalastin varmaan salakkaparvesta >:(
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 18.05.14 - klo:21:12 Noin 10 grammanen salakka kyljestä kiinni :D. Kalastin varmaan salakkaparvesta >:( :D :D :DOtsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: koukunteroittaja - 18.05.14 - klo:21:59 Noin snikkers-patukan kokoinen hauki. Se on siis pienin suusta kiinni ollut kala virvelillä. Nappas taimen-koskesta UL lippaan.
Otsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: fisuman01 - 11.07.14 - klo:13:27 Noin snikkers-patukan kokoinen hauki. Se on siis pienin suusta kiinni ollut kala virvelillä. Nappas taimen-koskesta UL lippaan. hah :DOtsikko: Vs: mikä on teidän pienin kalanne virvelillä? Kirjoitti: pikkutykki - 15.07.14 - klo:13:20 noin viiden sentin ahven mahasta kiinni stormin pikku vaappuun :D
|