|
Otsikko: akku Kirjoitti: Karimax - 25.04.14 - klo:22:39 nyt olis luotain hyllyssä mut mikä olisi hyvä akku sekä laturi?tulleepi vene/pilkkikäyttöön, joten ei kovin painava
fisuedit: Siirretty oikealle alueelle Otsikko: Vs: akku Kirjoitti: psychocowboy - 25.04.14 - klo:23:23 nyt olis luotain hyllyssä mut mikä olisi hyvä akku sekä laturi?tulleepi vene/pilkkikäyttöön, joten ei kovin painava Itse käytin edellisessa veneessä ihan Bilteman 7,2A 12V akkua perus Eaglen kaiun kanssa (hinta oli silloin 19,90). Kestää kaikua melkein koko kesän eli siinä mielessä aika "huoltovapaa". Paino oli varman kilon luokkaa.Laturi myös Biltemasta tuli osteltua mallia ylläpito eli hinta oli 69€ ja kelpaa kaikille akuille MP-> auto. Otsikko: Vs: akku Kirjoitti: harvesteri - 26.04.14 - klo:14:44 Lainaus Itse käytin edellisessa veneessä ihan Bilteman 7,2A 12V akkua Tuo on hyvän riittävä akku, ite ostin laturin lidlistä n.30€, jossa 3 vuoden takuu. Hyvin on yhdistelmä pelittäny, talvellakin ainakin viis keikkaa perätysten ilman latinkia. |