|
Otsikko: Mitä perhoa mihinkin aikaan? Kirjoitti: Säkyläläinen - 27.05.14 - klo:23:09 Elikkäs kun aloittelen perhokalastusta niin olisi kiva tietää että minkäslaista perhoa kannattaa tarjota mihinkin vuodenaikaan. Sen tiedän että tinselit toimii lähes läpi vuoden ja liitsit on vähäniinku jokapaikanperhoja. Oonko oikeessa? Tavoitekaloina lähinnä kirre ja taimen. Yhtään jalokalaa en ole saanut kylläkään ettätuota...... Perhoa tulee heiteltyä suht harvoin koska arvokalalliset joet on aikas kaukana. Merikarvianjoella tulee lähinnä käytyä koska se on ihan puolentoistunnin ajomatkan päässä. Asun siis satakunnassa. Ja jos joku tietää hyviä paikkoja ni laittaa vaikka sähkötpostilla tai yv:llä viestiä.
Otsikko: Vs: Mitä perhoa mihinkin aikaan? Kirjoitti: pacos - 28.05.14 - klo:09:37 Tuossa tulikin jo tärkeimmät perhot. Noiden lisäksi rasiasta pitäisi löytyä jotain luomuzonkeria, iloista zonkeria sekä uppiksia luomuna ja ärsynä.
|