|
Otsikko: Turkin käsittely ? Kirjoitti: Petsku123 - 11.06.14 - klo:22:09 Löysin näädän kuolleena ja ajattelin nylkeä sen. Mitä menetelmiä olette käyttäneet saadaksenne mahdolliset bakteerit pois ?
Otsikko: Vs: Turkin käsittely ? Kirjoitti: pacos - 17.06.14 - klo:07:16 En suosittele, että teet löytöeläimistä mitään... leikkaat hännän talteen ja pakastat sen.
Otsikko: Vs: Turkin käsittely ? Kirjoitti: Petsku123 - 17.06.14 - klo:09:34 Ok
|