Kalastus keskustelu

Kalastusmuodot => Heittokalastus => Aiheen aloitti: Kalamies13 - 09.08.14 - klo:14:17



Otsikko: Käykö Jerkkaukseen?
Kirjoitti: Kalamies13 - 09.08.14 - klo:14:17
Eli käykö Okuma octona OT-40 jerkkaukseen?Vapana shakespeare trion pro 40-60g viehesuosituksella?Haluais sitä jerkkausta kokeilla mutta en mielisi ostaa uusia välineitä  :-\