Kalastus keskustelu
Kalastusmuodot => Heittokalastus => Aiheen aloitti: Kalamies13 - 09.08.14 - klo:14:17
Otsikko:
Käykö Jerkkaukseen?
Kirjoitti:
Kalamies13
-
09.08.14 - klo:14:17
Eli käykö Okuma octona OT-40 jerkkaukseen?Vapana shakespeare trion pro 40-60g viehesuosituksella?Haluais sitä jerkkausta kokeilla mutta en mielisi ostaa uusia välineitä :-\
Powered by SMF 1.1.21
|
SMF © 2011, Simple Machines