Kalastus keskustelu

Yleinen keskustelu => Kalastusaiheiset kilpailut => Aiheen aloitti: fisustaja92 - 22.06.17 - klo:01:10



Otsikko: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: fisustaja92 - 22.06.17 - klo:01:10
Laitetaanpa pitkän tauon jälkeen pieni leikki pystyyn. Kuvan uistinkasa arvontaan.

Arvonta päättyy 1.7.-17. Voittaja julkistetaan muutaman päivän marginaalilla.
Jokainen selkeä viesti ketjussa on arpalippu, esim. "Mukana".
Yksi osallistuminen per henkilö.
Maksan postikulut, saa nuo toki Loviisasta hakea.

Herrasmiessäännöt. Eli jos osallistuu niin tavara tulee käyttöön, ei myyntiin.

Käytettyjä. Pelti suht kärsinyt ja Minnaria jigi sulattanut. Muuten melko priimaa. Uistimia, lipanlehti ja avaimenperä. Nuo kolme pötikkää on jotain joulukuusen koristeita kenties...

(http://i1.aijaa.com/m/00555/14404682.jpg) (http://aijaa.com/znhewk)


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Hauki110 - 22.06.17 - klo:11:24
Mukana ollaan ja käyttöä löytyy vaapuille aina.


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Nalle90 - 22.06.17 - klo:20:04
Mukana ollaan :)


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Jusma - 23.06.17 - klo:13:55
Mukana ollaan!


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: fisustaja92 - 27.06.17 - klo:01:09
Vielä jokunen päivä aikaa osallistua ja voittomahdollisuus on suorastaan huolestuttavan hyvä.. Onpa vähemmän lappuja tehtäväksi.  :D


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Penkku - 27.06.17 - klo:12:24
Mukana  8)


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Dr stein - 27.06.17 - klo:13:53
Mukana


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Krisufisu - 28.06.17 - klo:11:55
Mukana


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: fisustaja92 - 30.06.17 - klo:00:25
Nostetaan ylös kun vielä pari päivää aikaa osallistua ja mahdollisuus voittaa on aika kova vieläkin..


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: fisustaja92 - 01.07.17 - klo:13:16
Vielä olisi vajaa kymmenen tuntia aikaa osallistua.


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: Pelle - 01.07.17 - klo:15:23
Mukana ollaan  8)


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: fisustaja92 - 01.07.17 - klo:23:08
No nin, remmi kasassa ja näillä mennään. Viimeistään maanantaina arvonta, hyvällä tuurilla tänä yönä.


Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia
Kirjoitti: fisustaja92 - 02.07.17 - klo:23:50
Arpaonni suosi tällä kertaa nimimerkkiä Hauki110. Laitatko yhteystiedot yv:llä tulemaan niin saa lelut uuden kodin.