|
Otsikko: Arvotaan uistimia Kirjoitti: fisustaja92 - 22.06.17 - klo:01:10 Laitetaanpa pitkän tauon jälkeen pieni leikki pystyyn. Kuvan uistinkasa arvontaan.
Arvonta päättyy 1.7.-17. Voittaja julkistetaan muutaman päivän marginaalilla. Jokainen selkeä viesti ketjussa on arpalippu, esim. "Mukana". Yksi osallistuminen per henkilö. Maksan postikulut, saa nuo toki Loviisasta hakea. Herrasmiessäännöt. Eli jos osallistuu niin tavara tulee käyttöön, ei myyntiin. Käytettyjä. Pelti suht kärsinyt ja Minnaria jigi sulattanut. Muuten melko priimaa. Uistimia, lipanlehti ja avaimenperä. Nuo kolme pötikkää on jotain joulukuusen koristeita kenties... (http://i1.aijaa.com/m/00555/14404682.jpg) (http://aijaa.com/znhewk) Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Hauki110 - 22.06.17 - klo:11:24 Mukana ollaan ja käyttöä löytyy vaapuille aina.
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Nalle90 - 22.06.17 - klo:20:04 Mukana ollaan :)
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Jusma - 23.06.17 - klo:13:55 Mukana ollaan!
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: fisustaja92 - 27.06.17 - klo:01:09 Vielä jokunen päivä aikaa osallistua ja voittomahdollisuus on suorastaan huolestuttavan hyvä.. Onpa vähemmän lappuja tehtäväksi. :D
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Penkku - 27.06.17 - klo:12:24 Mukana 8)
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Dr stein - 27.06.17 - klo:13:53 Mukana
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Krisufisu - 28.06.17 - klo:11:55 Mukana
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: fisustaja92 - 30.06.17 - klo:00:25 Nostetaan ylös kun vielä pari päivää aikaa osallistua ja mahdollisuus voittaa on aika kova vieläkin..
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: fisustaja92 - 01.07.17 - klo:13:16 Vielä olisi vajaa kymmenen tuntia aikaa osallistua.
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: Pelle - 01.07.17 - klo:15:23 Mukana ollaan 8)
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: fisustaja92 - 01.07.17 - klo:23:08 No nin, remmi kasassa ja näillä mennään. Viimeistään maanantaina arvonta, hyvällä tuurilla tänä yönä.
Otsikko: Vs: Arvotaan uistimia Kirjoitti: fisustaja92 - 02.07.17 - klo:23:50 Arpaonni suosi tällä kertaa nimimerkkiä Hauki110. Laitatko yhteystiedot yv:llä tulemaan niin saa lelut uuden kodin.
|