|
Otsikko: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: fisustaja92 - 23.06.17 - klo:23:57 Ihan yksinkertaisuuden nimissä päätin avata Chatille oman kutsuhuuto ketjun.
Tähän ketjuun kirjoitetaan, kun halutaan porukkaa paikalle esim. Nyt. Tai, jos haluaa kokeilla esim. Miittiä tyyliin -maanantaina alkaen 19.00.- Jos et ole KS.comin chattiimin jäsenenä, mutta haluat liittyä, niin ilmoitathan asiasta TÄNNE (klik). (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/kalasaaliscom_chatin_saeaennoet-t3712.345.html) Kertauksen vuoksi varmuudeksi mainittakoon, että vaikka keskustelua ei varsinaisesti ole rajattu niin näillä mennään: Hymiöiden liikakäyttö (max. 3 peräkkäin) - Turha viestien spämmäily (hymiöillä tai ilman) - Huutaminen (Isot kirjaimet) - Kiroilu - Pään aukominen Tai muu turha, provosoiva jne. käyttäytyminen katsotaan rikkeeksi. Nämä zättäilyt katsotaan tosiaan tietyn linjan mukaan eli ethän turhaan ylitä hyvän maun rajoja täälläkään? Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: fisustaja92 - 28.06.17 - klo:22:35 Päivystän ainakin hetken.
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: krisu - 07.07.17 - klo:22:06 Päivystäjä päivystää
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: fisustaja92 - 07.07.17 - klo:22:09 Kaikki mukaan!
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: Ferto - 22.07.19 - klo:17:39 Muistuttaisin, että täällä voi ilmoitella etukäteen ajan, jolloin aikoo osallistua chattiin. Sitten voi ehtiä enemmän porukkaa kerralla chattiin.
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: Jukezzu - 24.07.19 - klo:19:52 Nyttenkun tätä nosteltu,ni meikäläinen varmaan vois tuossa tänä iltana vaikka kymmenen jälkeen päivystää paikalla, jos joku sattuis eksymään 8)
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: Jukezzu - 31.08.19 - klo:20:39 Oisko lauantai illan sätti tuokio??
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: fisustaja92 - 31.12.19 - klo:15:08 Kokeillaas tätäkin välillä jos joku muukin viettää rauhallista koti-iltaa. Päivystän ilta kasista jonkun aikaa.
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: jehna95 - 19.05.20 - klo:18:15 Olisin käynyt chätissä verestämässä muistoja, mutta eipä tuo tällä kertaa toiminutkaan.
ps. Jos se tulee kuntoon niin ilmotkaa mulle! ;) Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: fisustaja92 - 19.05.20 - klo:18:23 Saakeli, ois ollut pitkästä aikaa niin heti sökönä. :D
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: jehna95 - 19.05.20 - klo:18:28 Todella pitkästä aikaa, tuntuu. Toimiiko sulla?
Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: fisustaja92 - 19.05.20 - klo:18:31 Eipä toimi. Tommosta väittää:
/home/hlmddomainshk/kalasaalis.com/html/chat/src/../data/public is not writeable /home/hlmddomainshk/kalasaalis.com/html/chat/src/../data/private is not writeable Laitoin ylläpidon puolelle viestiä, jos vaikka saisi selvyyden. Ja mestaan vähän eloakin pitkän ajan jälkeen. Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle? Kirjoitti: jehna95 - 19.05.20 - klo:18:33 Saman koodin antoi mulle. Liekkö tuota kukaan hetkeen kokeillutkaan? :D
Olis ollut mahtava vaihtaa vähän kuulumisia fisustaja, mutta ehkä sitten jos chätti tulee kuntoon! |