Kalastus keskustelu

Yleinen keskustelu => Ylläpito => Aiheen aloitti: fisustaja92 - 23.06.17 - klo:23:57



Otsikko: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: fisustaja92 - 23.06.17 - klo:23:57
Ihan yksinkertaisuuden nimissä päätin avata Chatille oman kutsuhuuto ketjun.

Tähän ketjuun kirjoitetaan, kun halutaan porukkaa paikalle esim. Nyt.
Tai, jos haluaa kokeilla esim. Miittiä tyyliin -maanantaina alkaen 19.00.-

Jos et ole KS.comin chattiimin jäsenenä, mutta haluat liittyä, niin ilmoitathan asiasta TÄNNE (klik). (http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/yllaepito/kalasaaliscom_chatin_saeaennoet-t3712.345.html)

Kertauksen vuoksi varmuudeksi mainittakoon, että vaikka keskustelua ei varsinaisesti ole rajattu niin näillä mennään:

 Hymiöiden liikakäyttö (max. 3 peräkkäin)
- Turha viestien spämmäily (hymiöillä tai ilman)
- Huutaminen (Isot kirjaimet)
- Kiroilu
- Pään aukominen

Tai muu turha, provosoiva jne. käyttäytyminen katsotaan rikkeeksi. Nämä zättäilyt katsotaan tosiaan tietyn linjan mukaan eli ethän turhaan ylitä hyvän maun rajoja täälläkään?



Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: fisustaja92 - 28.06.17 - klo:22:35
Päivystän ainakin hetken.


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: krisu - 07.07.17 - klo:22:06
Päivystäjä päivystää


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: fisustaja92 - 07.07.17 - klo:22:09
Kaikki mukaan!


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: Ferto - 22.07.19 - klo:17:39
Muistuttaisin, että täällä voi ilmoitella etukäteen ajan, jolloin aikoo osallistua chattiin. Sitten voi ehtiä enemmän porukkaa kerralla chattiin.


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: Jukezzu - 24.07.19 - klo:19:52
Nyttenkun tätä nosteltu,ni meikäläinen varmaan vois tuossa tänä iltana vaikka kymmenen jälkeen päivystää paikalla, jos joku sattuis eksymään 8)


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: Jukezzu - 31.08.19 - klo:20:39
Oisko lauantai illan sätti tuokio??


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: fisustaja92 - 31.12.19 - klo:15:08
Kokeillaas tätäkin välillä jos joku muukin viettää rauhallista koti-iltaa. Päivystän ilta kasista jonkun aikaa.


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: jehna95 - 19.05.20 - klo:18:15
Olisin käynyt chätissä verestämässä muistoja, mutta eipä tuo tällä kertaa toiminutkaan.

ps. Jos se tulee kuntoon niin ilmotkaa mulle! ;)


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: fisustaja92 - 19.05.20 - klo:18:23
Saakeli, ois ollut pitkästä aikaa niin heti sökönä.  :D


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: jehna95 - 19.05.20 - klo:18:28
Todella pitkästä aikaa, tuntuu. Toimiiko sulla?


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: fisustaja92 - 19.05.20 - klo:18:31
Eipä toimi. Tommosta väittää:
/home/hlmddomainshk/kalasaalis.com/html/chat/src/../data/public is not writeable
/home/hlmddomainshk/kalasaalis.com/html/chat/src/../data/private is not writeable

Laitoin ylläpidon puolelle viestiä, jos vaikka saisi selvyyden. Ja mestaan vähän eloakin pitkän ajan jälkeen.


Otsikko: Vs: KS.com Chat - Tuletko paikalle?
Kirjoitti: jehna95 - 19.05.20 - klo:18:33
Saman koodin antoi mulle. Liekkö tuota kukaan hetkeen kokeillutkaan? :D

Olis ollut mahtava vaihtaa vähän kuulumisia fisustaja, mutta ehkä sitten jos chätti tulee kuntoon!