Kalastus keskustelu

Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet => Vaaput => Aiheen aloitti: vimm00 - 08.06.08 - klo:13:46



Otsikko: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: vimm00 - 08.06.08 - klo:13:46
mikä ois nilsmaster invinciblen  pyytävin väri hauen kalastukseen


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: Jyssi - 08.06.08 - klo:16:27
http://www.nilsmaster.fi/fi/nilsmaster/index.html# 

Mee tosta aika alas olevaan linkkiin VÄRIKARTTA an ja ehdottaisin tota numero31 jolla on punainen pää ja loppu valkoinen


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: vimm00 - 09.06.08 - klo:16:33
lisäisin vielä että kannattaako hankkia shallow floating vai sinking


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: EniZei - 10.06.08 - klo:08:02
Redhead kelpaa hyvin hauelle. Siitä on itellä ainakin hyviä kokemuksia.. Itse tykkään noista floatingeista enemmän, mutta taitaa olla enemmänkin tottumiskysymys kummalla haluaa kalastaa. Sinking saattaa soveltua paremmin varsinkin keväällä hiljaiselle uittamiselle. Invinciblessähän on tunnetusti aika tiheä potku..


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: vimm00 - 10.06.08 - klo:11:12
Redhead kelpaa hyvin hauelle. Siitä on itellä ainakin hyviä kokemuksia.. Itse tykkään noista floatingeista enemmän, mutta taitaa olla enemmänkin tottumiskysymys kummalla haluaa kalastaa. Sinking saattaa soveltua paremmin varsinkin keväällä hiljaiselle uittamiselle. Invinciblessähän on tunnetusti aika tiheä potku..
tarkotatko redheadilla valko punasta


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: EniZei - 10.06.08 - klo:22:57
Juurikin tuota Jussin mainitsemaa numero 31:stä. Pää punainen ja muuten valkoinen.. Toimii hauelle kokemusteni mukaan syksyllä ainakin viimosen päälle.


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: mehtäläinen - 11.06.08 - klo:18:28
meiillä päin se taitaa olla tuosta värikartasta http://www.nilsmaster.fi/fi/nilsmaster/maps/common_map.htm toi numero 06 :) saatu jumalottoman isoja fisuja ;D on toi 90 iha hyvä kans.


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: Juha - 23.06.08 - klo:13:53
66 ja 31 on toiminu pilvisenä päivänä. 70 on helteen luottopeli ja 90 kylmän ilman varma väri.  :)


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: jjk1444 - 07.07.08 - klo:17:06
mulla on toiminu toi 81


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: julle - 26.07.08 - klo:15:13
itse omistan värin 81. onko kellään kokemusta mitä sillä ja millaisessa vesistössä kannattaisi uittaa? ???


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: LakeBodom - 17.08.08 - klo:18:55
itse omistan värin 81. onko kellään kokemusta mitä sillä ja millaisessa vesistössä kannattaisi uittaa? ???

81 toimii parhaiten ruskeahkossa humuksisessa vedessä.


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: fisu - 26.08.08 - klo:17:11
mikä ois hyvä väri samea vetiselle isolle joelle ???


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: Eris - 09.07.09 - klo:22:08
numero 30 on toiminut erittäin hyvin järvellä.


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: t jerk - 12.07.09 - klo:09:01
sini valko


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: t jerk - 12.07.09 - klo:20:28
sini


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: ^^(juge)^^ - 12.07.09 - klo:21:38
Itellä rapasahti tollanen 3kilon hauki ekalla heitolla tollasella 8cm pitkällä ja 56 värityksellä.


Otsikko: Vs: nils master invinciblen värin valinta
Kirjoitti: Mäksy - 12.07.09 - klo:21:55
meinaan ostaa 31 värityksellisen onko tuo väritys papukaija vai olenko ymmärtänyt väärin