Alla Suurkalastajan kommentteja kelluntarenkaista. Siirsin vain osan viestin sisällöstä. Saadaan kelluntarenkaista lisää infoa oikeaan paikkaan.
Joo, kelluntarenkailla ollaan nykyään aika paljon liikkeellä. On varsinkin perhohommassa todella kätevä peli. En oikein osaa noista kelluntarenkaista sen enempää sanoa kun ei ole omaa kokemusta kuin yhdestä, Pool 12 Easy Riderista. Handyylla ja Kabanossilla on klassikot eli Kinetic Godspeedit. Ulkoisesti noissa ei ole oikeastaan mitään eroja, ovat varmaan samasta tehtaasta peräisin. Pool 12:n sivuponttooni on kuitenkin 2-osainen toisin kuin Kineticissä jolloin se on periaatteessa turvallisempi, jos yksi puhkeaa on vielä kolme jäljellä + istuin ja selkänoja. Uskoisin että kaikki nykyiset v-mallin kelluntarenkaat ovat ihan käyttökelpoisia pelejä. Pool 12 Easy Rideria ei käsittääkseni enää kukaan tuo maahan ja Kinetic Godspeedin valmistus on lopetettu joten niitä tuskin enää kaupasta löytää. Fishcatista ja Guidelinen Drifteristä olen kuullut kehuja, ne voisivat olla varteenotettavia vaihtoehtoja jos joku kelluntarengasta on hankkimassa. Suosittelen harrastusta kyllä koko tiimin puolesta, avaa ihan uusia ikkunoita kalastukseen ja on se hieno tunne ku metrihauki pyörittää rengasta!
