Ja juuri kävin erämessuilla ja kuulin täysin päinvastaista. Eli pitäisi käyttää löysää niin jerkki saa paremmat liu'ut?
Se olikin kelajerkkauksessa, kun kelauitettiin jerkkiä

. itse ostan peruke langat, tai vaijerit ja leikarit ja sidon itse tulee halvemmaksi ja kestää
