Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 12   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Jigit / Kumikalat

(Luettu 81933 kertaa)
miigu
**

0
Poissa

Profiili
« : 10.06.07 - klo:10:24 »

Nii millasiis jigegä porukka uittaa..?

Ite käytän yleensä keltasta tai valkeeta pääsääntösesti kalalle ku kalalle ja hyvin on toiminu tähän asti, jigin kokoo vaan vaihdan aina jos ahventa pyydän nii hiukan pienempi ja sit kuhille taas laitan hiukan isomman et uppoo hyvin ja nopeesti pohjaan asti. sit kuhalle oon kans käyttäny niit kumikaloja ja hyvin on nekin toiminu niist vaan ne pyrstöt menee poikki aika helpolla joskus..
*Kalastaja*
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 10.06.07 - klo:11:17 »

Joo mä käytän enimmäksee noita vihreitä ja keltasii kuhan kalastukseen ja sitten ahveneen käytän porkkanan väristä Virnistää
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.07 - klo:00:07 »

Mulla on jäänyt taas viimeaikoina tuo jigin käyttö kokonaan pois, paitsi suspin.. Mutta ennen ehkä paras väri ahvenelle oli moottoriöljyn värinen..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.06.07 - klo:09:22 »

Kuin myös moottoriöljy eri vivahteilla mutta kyllä nuo muutkin toimii se vaan on välillä niin pienestä kiinni joskus hileillä ja sit taas ilman Iskee silmää
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.07 - klo:09:36 »

Tuli ostettua pari jigivaappua.. Pari kertaa niitä oon uittanut ja mitään en oo toistaseksi saanut.. Ootteko sellaisia käyttänyt hauelle ja onko kalaa tullut?
Pumpkinca
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.07 - klo:18:39 »

jigivaappuja ei oo kyllä tullu testattua mutta just lauantaina vetäsin vähän alle 2 kilosen kuhan moottoriöljyn värisellä jigillä.Ahventa mereltä kalastellu samalla värillä.
Jata

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 11.06.07 - klo:20:26 »

Tuli ostettua pari jigivaappua.. Pari kertaa niitä oon uittanut ja mitään en oo toistaseksi saanut.. Ootteko sellaisia käyttänyt hauelle ja onko kalaa tullut?

Meinaatko niitä stormin vouhotuksia? Ostin kerran sellaisen squirterin stormilta, se on kai jokin vaappu-jigi-hybridi. On se peliaikaakin saanut silloin tällöin mutta mitään ei ole tullut. hyvä kuitenkin että suunnittelevat koko ajan uusia malleja ni on mitä kokeilla. Sitten on se ravun näköinen peto, jota ois kyllä mukava koittaa syksyllä kaislikon reunassa. Linkinkin laittaisin jos osaisin.. Hymyilee
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 11.06.07 - klo:20:39 »

Saatto ne olla jotaki stormin härpäkkeitä, en muista tarkalleen.. Semmosia reilu 10 senttisiä, joissa ei oo muistaakseni kuin alhaalla kolmihaarakoukku. Luottamus meni kyllä niihin jo muutaman kokeilun jälkeen. Ei oikein tiiä kuinka niitä uittais ja miten niillä kalastais, että jotaki sais.. Aika paljo niissä oli painoa, joka teki matalassa joessa kalastamisesta aika hankalaa..

Taitavat jäädä pakin pohjalle lojumaan niinku monet muut uistimet Hymyilee

Linkinkin laittaisin jos osaisin.. Hymyilee

Lue tuolta ohjeet osiosta se linkin lisäys, se ei oo todellakaan vaikiaa  Iskee silmää
miigu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 11.06.07 - klo:22:27 »

Oliks tällänen paukutin Enizein jigi

http://www.healfishing.com/kauppa/products.php?g1=f5fb46&g2=f09379

itellä on noit mut niis ei oo vaan alakoukkuu ja ihan niil on kuhia tullut.

ne mun on noita Storm Shad,, ukko vetää niit päivällä veneenki perässä soutamalla ja on kuhia saanu et en oikee sit tiedä mikä se on se oikee tyyli niillä kalastaa mut kyl ne toimii.. Näyttää kieltä
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 11.06.07 - klo:22:43 »

Aikalailla tuon näkösiä ne kyllä on, mutta niissä ei tosiaan ole tuota yläkoukkua ollenkaan, ainoastaan alapuolella tuo kolmihaarakoukku.. Monesti on kyllä just toisinpäin, että ainoastaan selässä on tuo yksittäinen isompi koukku koukku..

Ei ne vielä mulla oo niin paljoa uittoaikaa saanut, että niitä täysin tuomitakaan vois  Hymyilee
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 12.06.07 - klo:11:57 »

Eikö niissä Enizein jigeissä ollut turpalevy, ku noissa stormeissa ei näyttäs olevan..
miksu93
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.07 - klo:10:49 »

Mulla on jäänyt taas viimeaikoina tuo jigin käyttö kokonaan pois, paitsi suspin.. Mutta ennen ehkä paras väri ahvenelle oli moottoriöljyn värinen..

Joo oon samaa mieltä että toi moottoriöljyn värinen on aika hyvä
mutta ei sitä itelläkään paljon jigillä tuu kalastettua

hauki-mies
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 01.07.07 - klo:21:37 »

tota olisko kellää heittää vinkkii minkä värisii jigei kannattais ostaa?? Huh
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 23.07.07 - klo:09:48 »

Normark Fishing clubilta tuli tuommoinen peli onko kellään kokemusta tuntuisi painon vuoksi ainakin lentävän

* riitta 009.jpg (177.33 kilotavua, 1600x1200 - tarkasteltu 999 kertaa.)
imot90
Vieras
« Vastaus #14 : 26.07.07 - klo:18:41 »

Jonkiverran oon heitellyt pieniä toukkajigejä ahvenille ja hauille.
Myös sellasia oman uinnin omaavia kalajigejä oon heitellyt hauelle ja niillä on tullut melko hyvin haukea.
Ja suspi on vakio kamaa jos se luetaan jigiksi?
Tagit: Jigi kalastus Jigi 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 12   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: