Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Paljonko pidätte pakkasrajana pilkille lähtöön?

(Luettu 44017 kertaa)
nipperi

0
Poissa

Profiili
« : 11.01.10 - klo:17:46 »

Tämmöstä aihetta en vielä mistään löytänyt. Eli kukin saa kertoa täällä kuinka paljon saa enimmillään olla pakkasta että kehtaa lähteä jäälle istuskelemaan ja pilkkimään? mulla on ollu rajana semmonen -25 astetta, että kehtaa lähtee jäälle:)
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #1 : 11.01.10 - klo:17:47 »

ompahan toi -13 ollu hupi reissuilla.. mutta jos ei tuule yhtään niin vois sitä lähtee -18 asteen pakkasessa, kisoihin menen ellei ole -20 tai yli
ilkka81

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.01.10 - klo:17:50 »

kyl varmaan joku -15 on raja... mut on sitä -32 ollut mittarissa kun tumi81:sen kanssa verkkoja uiteltu... pilkkimisestä tahtoo vähän hohto mennä huonolla kelillä... hartsa79:n kanssa viime talvena kova reissu kurjalassa... "eväät" jääty ja hartsa grillas särkiä notskilla että sais koukkuja vireeseen... oisko ollu -28 parhaillaan pakkasta...

Stefa hoitaa se on JÄMPTI! =)
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.10 - klo:17:51 »

kyl varmaan joku -15 on raja... mut on sitä -32 ollut mittarissa kun tumi81:sen kanssa verkkoja uiteltu... pilkkimisestä tahtoo vähän hohto mennä huonolla kelillä... hartsa79:n kanssa viime talvena kova reissu kurjalassa... "eväät" jääty ja hartsa grillas särkiä notskilla että sais koukkuja vireeseen... oisko ollu -28 parhaillaan pakkasta...

Juu no ei se kalamies aina keliä kato, niinhän sitä sanotaan:) aina on pakko päästä kalalle kun on pienikin mahdollisuus.
ilkka81

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.01.10 - klo:17:57 »

Juu no ei se kalamies aina keliä kato, niinhän sitä sanotaan:) aina on pakko päästä kalalle kun on pienikin mahdollisuus.

jep jep! Hymyilee
Jompsu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.10 - klo:18:03 »

Kyllä sitä mielellään lähtee pilkille vielä siinä -15- 20 asteessa mutta kun alkaa pahasti mennä yli kahdenkymmenen niin silloin onjo parempi jäädä lämpinään sisälle ja siirtä reissun saalis seuraavaan kertaan.. mutta harvoinpa nykyään niin kovia pakkasia enää täälläkään päin on että joutuisi pitkiä aikoja siirtämään reissuja  Hymyilee leveästi

Team Tunturi
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 11.01.10 - klo:18:09 »

Kyllä sitä mielellään lähtee pilkille vielä siinä -15- 20 asteessa mutta kun alkaa pahasti mennä yli kahdenkymmenen niin silloin onjo parempi jäädä lämpinään sisälle ja siirtä reissun saalis seuraavaan kertaan.. mutta harvoinpa nykyään niin kovia pakkasia enää täälläkään päin on että joutuisi pitkiä aikoja siirtämään reissuja  Hymyilee leveästi

Juu kyllähän sitä vielä 15-20 asteen pakkasessa selviää hyvinkin, jos ei vaan se pahin vihollinen tuuli ole kovin kova:)
topsteri
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 11.01.10 - klo:18:37 »

Jossain 25 asteen paikkeilla se raja on.
Erään kerran oltiin pilkillä, ja yövyttiin autiokämpässä, aamulla herättiin, mittari näytti -38.
Silti iskukoukun nostoon, eikä tarvinne erikseen mainita, oliko kylmä.
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 11.01.10 - klo:19:23 »

Mulla on ollu rajana semmonen -20. Kylmemmällä rupee paikat jäätyy

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
Artsi94
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 11.01.10 - klo:19:56 »

Minä, kun pilkille menen niin siellä oon myös aika kauan ja ei oo kummosia varusteita niin harvoin menen edes yli -5 asteen pakkasessa...

Kuhaa tulee.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.10 - klo:13:08 »

Mulla on ollu rajana semmonen -20. Kylmemmällä rupee paikat jäätyy
Mulla on suunilleen sama. Mutta mielestäni kala syö paremmin lauhalla kelillä...Entäs muut? Hymyilee

Team Tunturi
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 12.01.10 - klo:16:30 »

Mulla on suunilleen sama. Mutta mielestäni kala syö paremmin lauhalla kelillä...Entäs muut? Hymyilee

Noh tuota voihan se niinkin olla että lauhalla syö paremmin, mutta yleensä se ei näin sydäntalvella ole oikein syönnillään, tosin saattaa olla poikkeuksellisiakin reissuja että kalaa tulee niin ettei meinaa sekaan mahtua.
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 12.01.10 - klo:16:31 »

Minä, kun pilkille menen niin siellä oon myös aika kauan ja ei oo kummosia varusteita niin harvoin menen edes yli -5 asteen pakkasessa...

Eli sä tykkäät sitten pilkkiä vähän lämpimimmillä säillä? Mulla on oikeestaan aivan sama paljonko on pakkasta kunhan sitä kalalle pääsee:)
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 12.01.10 - klo:16:32 »

Jossain 25 asteen paikkeilla se raja on.
Erään kerran oltiin pilkillä, ja yövyttiin autiokämpässä, aamulla herättiin, mittari näytti -38.
Silti iskukoukun nostoon, eikä tarvinne erikseen mainita, oliko kylmä.

Juu ei tosiiaan ees tarvitse sanoa että oliko kylmä, kun jo pelkästä ajattatelusta tulee kylmät väreet pintaan.
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 12.01.10 - klo:17:14 »

Mielestäni mukavin on -10, mutta kyllähän siinä -15 tai -20 välissä se raja menee Iskee silm&#228;&#228;

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: