Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96281 kertaa)
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 23.01.11 - klo:15:58 »

Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin.

Joolle
Vieras
« Vastaus #16 : 23.01.11 - klo:16:08 »

Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin.
Katos! kummalla lammella olitte? Koska itse olin myös koko päivän siellä ja luvat tuli täyteen. Isoin kirre 1700g.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #17 : 23.01.11 - klo:16:12 »

Taisin nähdä sut. Siis jos olit se.
Katos! kummalla lammella olitte? Koska itse olin myös koko päivän siellä ja luvat tuli täyteen. Isoin kirre 1700g.
Emmäny osaa sanoa että kummalla lammella:) Mutta laita kuvaa ihmeessä! Ja ahven voi sitten ilmoittaa kalat kisaan.
Joolle
Vieras
« Vastaus #18 : 23.01.11 - klo:16:42 »

Mää olin se lyhyt jolla oli musta takki, musta pipo ja silmälasit. Hymyilee Ja kuvaa tulee kalasta viikon sisällä.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 23.01.11 - klo:18:04 »

Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin.
Taisin nähdä sut. Siis jos olit se.Emmäny osaa sanoa että kummalla lammella:) Mutta laita kuvaa ihmeessä! Ja ahven voi sitten ilmoittaa kalat kisaan.
Siis onks sul kuva siitä ahvenest ja joolleel siit kirrestä?

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Joolle
Vieras
« Vastaus #20 : 23.01.11 - klo:18:06 »

Huomenna laitan kun saa sen johdon kameraan.
Joolle
Vieras
« Vastaus #21 : 24.01.11 - klo:14:27 »

Mää väsyttelemässä ja jet kop kuvaamassa http://www.kalasaalis.com/video/593/Kirre+Liekkilammilta/
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #22 : 24.01.11 - klo:19:53 »

Mää väsyttelemässä ja jet kop kuvaamassa http://www.kalasaalis.com/video/593/Kirre+Liekkilammilta/
Komea oli video . Olisipa nyt kesä niin pääsisi uistelee haukea ja kuhaa. Surullinen
Mutta johto on nyt meidän Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #23 : 24.01.11 - klo:19:55 »

Ja ensi viikonloppuna saadaan ensimmäinen tane listoille. Virnistää Luottoa itseeni löytyy.
top2
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #24 : 24.01.11 - klo:19:56 »

Komea kirre oli. Nyt kun pääsis vielä pilkille niin saatais pikkasen isompi johto kisaa
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #25 : 24.01.11 - klo:19:58 »

Ja ensi viikonloppuna saadaan ensimmäinen tane listoille. Virnistää Luottoa itseeni löytyy.
Toivottavasti. Minkä kokosta uskoisit? Pilkilläkö yrität ? Tässä vielä pari kilonen haugi niin ois jo aika vankka johto.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #26 : 24.01.11 - klo:20:05 »

Toivottavasti. Minkä kokosta uskoisit? Pilkilläkö yrität ? Tässä vielä pari kilonen haugi niin ois jo aika vankka johto.
No samasta paikasta olen saanut kiloisen. Ja onhan siitä suurempiakin saatu. Myös teoreettiset mahdollisuudet harjukseen ja kuhaan!
Joolle
Vieras
« Vastaus #27 : 24.01.11 - klo:20:20 »

Tässä vielä pari kilonen haugi niin ois jo aika vankka johto.
Senkokoinen tulee täältä talven aikana verkoista aika luultavasti Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #28 : 24.01.11 - klo:20:28 »

Senkokoinen tulee täältä talven aikana verkoista aika luultavasti Hymyilee
Kesällä täältäkin Hymyilee leveästi Menis enkat rikki jos sais jonkun 3 kg. Cool
Joolle
Vieras
« Vastaus #29 : 27.01.11 - klo:18:20 »

Tänä viikonloppuna käydään katsomassa verkot niin jos tulee isoja kaloja, niin voi laittaa siihen kisaan.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines