Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin.
Taisin nähdä sut. Siis jos olit se.Emmäny osaa sanoa että kummalla lammella:) Mutta laita kuvaa ihmeessä! Ja ahven voi sitten ilmoittaa kalat kisaan.
Siis onks sul kuva siitä ahvenest ja joolleel siit kirrestä?