Äänestys
Kysymys: Kuka saa isoimman kalan tänä vuonna?
Joolle - 5 (33.3%)
Ahven 2 kg - 3 (20%)
Lahna95 - 2 (13.3%)
top2 - 1 (6.7%)
JET kop - 4 (26.7%)
Mikoz-28 - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 13

Sivuja: [1] 2 3   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Tiimin keskeinen kalastuskilpailu

(Luettu 21482 kertaa)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« : 29.01.11 - klo:09:05 »

Kilpailu kuka saa isoimman kalan tänä vuonna.
Riittä että on jossain kuva että pistää tähän topiikkiin kuvan jossa näkyy selkeästi kalat.
- Kalastus tapoina käytetään virveli , perho ja pilkki .

Kilpailu alkaa nyt tällä minuutilla!! Hymyilee

Edit. Vetouistelukin käy

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.11 - klo:09:50 »

Kaikki äänestää ittevään;).

Edit: Ainakin minä

Joolle
Vieras
« Vastaus #2 : 29.01.11 - klo:14:21 »

No voehan hitto kun tuli verkolla 4kg kuha mutta ei näemmä hyväksytä tähän kisaan.. nnoh kyllaä se varmaan virvelillä tänä kesänä Iskee silmää
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.11 - klo:08:46 »

No voehan hitto kun tuli verkolla 4kg kuha mutta ei näemmä hyväksytä tähän kisaan.. nnoh kyllaä se varmaan virvelillä tänä kesänä Iskee silmää
Siksi juuri otin että sun verkkokalt voittais. Mutta nyt tulee tasasta.
Kohta pirkanmaalla kirotaan kun me  voitetaan verkkokaloilla sata nolla.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #4 : 06.02.11 - klo:19:56 »

Lahna95/Kalakke taitaa johtaa kilpailua 600g hauellaan Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 06.02.11 - klo:19:59 »

Lahna95/Kalakke taitaa johtaa kilpailua 600g hauellaan Hymyilee leveästi
Eipä ollut vaikeeta... Eikö Joollen kirreä lasketa?
Ja sanokaa vaan lahna95, se on mun fooruminimi.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #6 : 06.02.11 - klo:20:07 »

Eipä ollut vaikeeta... Eikö Joollen kirreä lasketa?
Ja sanokaa vaan lahna95, se on mun fooruminimi.
Se tuli ennen kilpailun alkua.
Joolle
Vieras
« Vastaus #7 : 06.02.11 - klo:20:10 »

niin tuli.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 06.02.11 - klo:20:38 »

Lahna95/Kalakke taitaa johtaa kilpailua 600g hauellaan Hymyilee leveästi
Lisään hyvä! Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 06.02.11 - klo:20:40 »

Lahna95 : 600g
Jet kop : 900g
Joolle :
Top2 :
Ahven 2 kg :

Jet kop johtaa.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 07.02.11 - klo:17:32 »

Joolle on ennakkosuosikkina. Tähän mennessä on kyllä todella vaikuttavasti kalaa noussut. Mutta kattellaan keväämmällä uudestaan... Tota kuhaa tuskin pystyy kukaan ylittämään, tiedän kyllä missä kuhia on mutta keskimitta niillä on semmoone 40cm.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 07.02.11 - klo:18:49 »

Joolle on ennakkosuosikkina. Tähän mennessä on kyllä todella vaikuttavasti kalaa noussut. Mutta kattellaan keväämmällä uudestaan... Tota kuhaa tuskin pystyy kukaan ylittämään, tiedän kyllä missä kuhia on mutta keskimitta niillä on semmoone 40cm.
Saanko huomauttaa että verkot on kielletty. Iskee silmää
Eli sinä johdat. Hymyilee
JET Kop
Vieras
« Vastaus #12 : 07.02.11 - klo:22:14 »

Jos tässä kisassa ois verkot mukana nii ei ois epäselvää kuka tän veis...
JET Kop
Vieras
« Vastaus #13 : 02.03.11 - klo:23:10 »

Meikä kisan johtoon mun 900g kirrellä Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 03.03.11 - klo:09:22 »

Meikä kisan johtoon mun 900g kirrellä Hymyilee leveästi
Onnea siitä Iskee silmää. Tahnallako sait?

edit. Miten paksua siimaa käytät ootto-onkeen?
Sivuja: [1] 2 3   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines