Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleistä keskustelua

(Luettu 58233 kertaa)
Joolle
Vieras
« : 06.03.11 - klo:13:36 »

Tänne voi kirjotella mitä nyt mieleen tulee. Ei tarvitse edes liittyä kalastukseen.
Joolle
Vieras
« Vastaus #1 : 06.03.11 - klo:13:47 »

Nii ja Chattiin?
JET Kop
Vieras
« Vastaus #2 : 06.03.11 - klo:13:49 »

Näille videoille kyllä repee: http://www.youtube.com/watch?v=7BVvNE78lyc&feature=related Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 06.03.11 - klo:15:53 »

Joo en oo kyllä menossa pilkille liekkilään enää... Neljäs kerta ilman kirpulia, *****! Omatekoseen tasuriin tarras yks kirre, ja sillä oli kyllä voimaa enemmän kun niillä edellisillä tärpeilla.

Ja se irtos

Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 06.03.11 - klo:15:56 »

Minäkin kävin pilkillä paremmalla menestyksellä. Sain viisi ahventa ja äitini yhden. Suurin oli äitini saama noin 200g ahven. Hymyilee Minulla kävi tuo ahven varmaan 5 kertaa kiinni, mutta ei pysyny. Hymyilee leveästi

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 06.03.11 - klo:16:21 »

Minäkin kävin pilkillä paremmalla menestyksellä. Sain viisi ahventa ja äitini yhden. Suurin oli äitini saama noin 200g ahven. Hymyilee Minulla kävi tuo ahven varmaan 5 kertaa kiinni, mutta ei pysyny. Hymyilee leveästi
Tiedän tunteen, kun ei kiinni pysy. Mulla on ollut 2 kirree tasurissa kiinni ja molemmat on karannut...
JET Kop
Vieras
« Vastaus #6 : 06.03.11 - klo:17:26 »

Kuunnelkaa J&VG-Nelisilmä! Tossa linkki: http://www.youtube.com/watch?v=6GzipW_noec Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 06.03.11 - klo:19:36 »

Repes,, jätkät pelaa pimeellä kadulla pöytälätkää.
Ja toi yks laulaja nyt aiheutti lähinnä painajaisia...
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 06.03.11 - klo:19:51 »

Kuunnelkaa on toi silti paras HymyileeHymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 07.03.11 - klo:16:05 »

Chatti?
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 07.03.11 - klo:20:54 »

Ootteko huomannu, että tuo meidän tiimin etusivulla oleva "tiimin ennätyskalat" näyttää aikas hyvältä? Ja minä sain nimeni sinne tolla mateella :p
Joolle
Vieras
« Vastaus #11 : 07.03.11 - klo:21:31 »

Mukavan kokosia kalojahan siellä on Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 08.03.11 - klo:17:25 »

40 ahventa tuli top2 ja 3 kaverin kanssa! Suurin ahven oli 350g. Harmi, ettei siitä kalasta ole kuvaa, mutta ei sitä kalaa saanut kumpikaan meistä.  Hymyilee leveästi Oma keskikoko noin 15g. Hymyilee leveästi Suurin itse kalastama oli noin. 100g. top2 vähän isompi. Hymyilee Raskasta oli kairailla, mutta oli se sen arvoista. Teen reissurapsan joku päivä. Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 08.03.11 - klo:19:43 »

350g on kyllä jo aikamoinen possu. Tai ei nyt ihan, sanotaan possunpoikanen. Mun kaverin isoveli sai tänään 400g ahvenen. Oli kyllä tosi nätti.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 08.03.11 - klo:19:52 »

34 on virallinen lukema. Top2 laskeskeli ne kotonaan ja kertoi jalkapallo harjoituksissa.
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines