Hiljaista on. Taitaa olla aikaa viimeksi kun Jolle ja Jet kävi ks.comissa. Mutta kalassa olen käynyt paljonkin. Tänä vuonna aktiivivälinein tullut varmaan toista sataa kalaa, jos onki ja pilkki lasketaan. Virvelilläkin varmaan 20 kpl... Suurimpana 6kg hauki.

Joo hiljaselta näyttää.Itse olen kalastanut nyt vähän vähemmän,en sentään joka päivä.
Ahvenenkka meni nyt uusiksi 47cm ja 1250g affenella.Kuhaa on tullut aika nihkeesti.