Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleistä keskustelua

(Luettu 58232 kertaa)
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #165 : 22.06.11 - klo:13:41 »

Hiljaista on. Taitaa olla aikaa viimeksi kun Jolle ja Jet kävi ks.comissa. Mutta kalassa olen käynyt paljonkin. Tänä vuonna aktiivivälinein tullut varmaan toista sataa kalaa, jos onki ja pilkki lasketaan. Virvelilläkin varmaan 20 kpl... Suurimpana 6kg hauki. Hymyilee leveästi

lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #166 : 22.06.11 - klo:13:46 »

Pitäsiköhän ottaa uusia tiimiläisiä, tois vähän eloa. Perkeleen kuollutta ollut täällä jo pitkään. Tai sitten muistuttaa jätkiä tästä tiimistä...
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #167 : 22.06.11 - klo:14:54 »

Pitäsiköhän ottaa uusia tiimiläisiä, tois vähän eloa. Perkeleen kuollutta ollut täällä jo pitkään. Tai sitten muistuttaa jätkiä tästä tiimistä...
Hyvä idea! Kysytäänkö sitä Mikoz-28??

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #168 : 22.06.11 - klo:15:14 »

Hyvä idea! Kysytäänkö sitä Mikoz-28??
Sama mulle. Sinä päätät Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #169 : 22.06.11 - klo:20:20 »

Sama mulle. Sinä päätät Hymyilee
Kysyin jo.
Joolle
Vieras
« Vastaus #170 : 22.06.11 - klo:21:22 »

Joo einyt lomalla hirveästi tule koneella oltua niin en täälläkää käy hirveän usein mut välillä.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #171 : 22.06.11 - klo:21:53 »

Tänään saaliiksi pullea 3kg hauki ja n.200g ahven. Hauki Invincibleen ja ahven X-Rappiin.

ahven C&R
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #172 : 22.06.11 - klo:22:58 »

Joo einyt lomalla hirveästi tule koneella oltua niin en täälläkää käy hirveän usein mut välillä.
Tottahan se. Tulee oltua paljon kalassa ja uimassa jne. Hymyilee leveästi
baltic
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #173 : 26.07.11 - klo:11:13 »

Hiljaista on. Taitaa olla aikaa viimeksi kun Jolle ja Jet kävi ks.comissa. Mutta kalassa olen käynyt paljonkin. Tänä vuonna aktiivivälinein tullut varmaan toista sataa kalaa, jos onki ja pilkki lasketaan. Virvelilläkin varmaan 20 kpl... Suurimpana 6kg hauki. Hymyilee leveästi
Joo hiljaselta näyttää.Itse olen kalastanut nyt vähän vähemmän,en sentään joka päivä.
Ahvenenkka meni nyt uusiksi 47cm ja 1250g affenella.Kuhaa on tullut aika nihkeesti.

Late
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #174 : 26.07.11 - klo:12:59 »

Tänä vuonna on tullut n.50 kalaa. Hauki enkka tainnut mennä uusiksi ja kuha tullut ensimmäinen ahven heittokalastelemalla. Hymyilee Illalla meen ravustamaan ekaa kertaa. Hymyilee Eka pitää mato-onkia kalat ja sitten mennään viemään pyydykset ja uistellaan matkalla sinne. Hymyilee
Joolle
Vieras
« Vastaus #175 : 27.07.11 - klo:14:07 »

HolaHola! Tänään aika mukava yllätys verkoista. Tulee kohta.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #176 : 04.08.11 - klo:20:30 »

Minkälaisia veneitä teillä on? Itellä on soutuvene, mutta top2 ja toisella kaverilla on perämoottorit ja me mennään niillä usein.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #177 : 05.08.11 - klo:07:29 »

Semmonen lyhyen matkan vene. Ilman jarrupusseja ei pääse sopivaan vauhtiin ja vapojakin saa kork. 3. Surullinen
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #178 : 05.08.11 - klo:09:24 »

Lahna pistä kuvaa siitä veneestäs. Top2 perämoottori on Minn Kota.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #179 : 05.08.11 - klo:09:31 »

Toi valkonen taustalla.


* 1 (15).jpg (1111.77 kilotavua, 1728x2592 - tarkasteltu 493 kertaa.)
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines