Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalat kuolivat

(Luettu 12974 kertaa)
hevi moto
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 12.03.12 - klo:11:42 »

taas oli viime viikolla päässyt lipeää st1 tankista sitä oli päässyt aika vähän mut kuitenkin pitäs lopettaa koko paikka ennen ku koko loimijoki pilaantuu


Ou man

Kalat on kaloja mutta karhu on karhu.
Vastarannankiiski
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #16 : 10.07.12 - klo:15:07 »

http://yle.fi/uutiset/loimijoella_pelataan_kalakuolemia/6211729

Ja taas mennään, ensimmäisiä henkensä heittäneitä odotellessa...
Toivotaan kuitenkin parasta, Joen kalasto ei varmaan kovin kauaa kestä, mikäli tälläinen toistuu joka vuosi.

Hurttarautu
hevi moto
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #17 : 13.07.12 - klo:16:10 »

http://yle.fi/uutiset/loimijoella_pelataan_kalakuolemia/6211729

Ja taas mennään, ensimmäisiä henkensä heittäneitä odotellessa...
Toivotaan kuitenkin parasta, Joen kalasto ei varmaan kovin kauaa kestä, mikäli tälläinen toistuu joka vuosi.


Kohta koko joessa ei ole ainuttakaann kalaa jos tämä jatkuu.
Arnolds
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 15.01.13 - klo:16:57 »

Ei tainnu tulla suurempaa hässäkkää toista kertaa onneks kai, en ainakaan ole kuullut.  Testituloksien julkaisusta tais olla apua jälleen kerran, jotta päästöjä ei päästetty loimijokeen.

Arnolds
Tagit: Kuoli Kalat 
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines