|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 30.08.2012 | ProKalastaja99 | Näyttäs kyllä hyvältä paikalta! Tuliko paljon? :) | | 30.08.2012 | christian | Tuosta kohdasta ja sen läheltä ei tullut tärpin tärppiä. Paikka näytti kyllä hyvin lupaavalta, mutta joko ei ollut syönnillä silloin tai toimii paremmin myöhemmin syksyllä. Pitää kokeilla joskus uudestaan. | | 30.08.2012 | Ikhtys Hauki | spinnerbait on joku seka sotku misä on kaiken maailman härpäkkeitä. |
|
|
|
| |
|