Lähteeköhän nyt kalaa? - Kalastuskuva

Lähteeköhän nyt kalaa?
Lähteeköhän nyt kalaa?
Päiväys:02.07.2015Katsottu
380
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän River fisher muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-S7580
Valotus:1/120
Aukko:26/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
05.07.2015Kyllä lähtee! Scatter Rap Crank on kyllä mahtava vaappu, vaikka pieni onkin, sain Deep versiolla 1.6 kg kuhan :) Countdown taas on varma ahvenvaappu. Mikä vaappu toi toiseks ylin on?
06.07.2015kalastaja48hieno real eelin väri itellä sellanen hohtava ja olive pearl osta savage gearin line thru trout tuli 3 haukea viimmeksi
06.07.2015kalastaja48ja 1 15cm eeli
06.07.2015River fisherjukezzu:meinaatko rapala flat rappiä?
06.07.2015Juu näytti vaan niin omituiselta :)
07.07.2015jamaelKyllä noilla haukee pitäis ainakin haukee irrota.
07.07.2015River fisherHaukee ja taimenta tarkotus
07.07.2015mtm226Hienoja vieheitä, osa löytyy myös omasta pakista. Laatukamaa kaikki!