|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.08.2011 | christian | Oli kyllä ruma yksilö. Lieneekö tuo ollut jokin iso ulkoinen syöpäkasvain. Ei oikeinv vaikuttanut isomman hauen tekemältä vaurioltakaan. | | 28.08.2011 | harvesteri | Sarkomatoosi.
http://web.abo.fi/instut/fisk/Fin/Ovrigt/lymfosarcom.htm | | 29.08.2011 | Kuusinen | mums. Lopetitko tuskat, söitkö, vapautitko? | | 29.08.2011 | christian | Harmittavasti en siinä, osin lievän humalatilan vuoksi, paljon ajatellut. Vapautin kalan. Jatkossa päästän tuskistaan. En kyllä viitsi syödä vaikka kuinka tuolla sanotaan, että on turvallista. | | 29.08.2011 | harvesteri | Hyväksytään toi selitys miks vapautit:D
Eikä kyllä heti tekis mieli ruuaks laittaa. | | 04.10.2013 | Diku | Ihan selvä vesirokko. Vähän huono kun kyseessä vesieläin. No ei. |
|
|
|
| |
|