|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 07.11.2011 | Kalastaja98 | on komia :D | | 07.11.2011 | lihapiirakka | on kyllä tosi hieno . . | | 07.11.2011 | NonProkalastaj | Kun saisi tuollaisen joskus itsekin seinälle. . . | | 07.11.2011 | fisustaja92 | Oli khyllä hintansa väärti. Vielä ottipeli leuan juureen roikkumaan ettei jää pohjaan ;D | | 07.11.2011 | rahmu10 | kyl o komia | | 07.11.2011 | anze665 | aivan helkkarin hieno, mutta hintaakin kyllä on aivan pirusti :DD mutta on kyllä sen hinnan arvosta työtä.. | | 07.11.2011 | Kalastaja98 | Ei ois kivaa ku olis seinällä tää ja tippuis ja menis palasiks.. | | 08.11.2011 | Tricky | Hmmm, mitäs tämmösen teettäminen sitten maksaa??? Onhan tuo komia, haiseeko millekkään? | | 08.11.2011 | christian | Hinta riippuu kalan koosta (paino). Tämä maksoi 540 euroa + postituskulut n. 40 e. Hinnoissa on eri konservaattoreiden välillä paljonkin vaihtelua. Tuo hinta on vielä varsin edullinen. | | 08.11.2011 | christian | Hajusta sen verta, että ei se millekään haise. Tällä hetkellä on ehkä hiukan vielä hajua lakasta, mutta se toki lähtee kun kuivuminen on 100%:nen. Eli ei haise kalalle :-) | | 08.11.2011 | ThC | On kyllä upea! Paljonko tuo lopullinen trofee painaa..? Tuliko siihen mitään "hoito-ohjeita" vai pysyykö kuosissa ikuisuuteen saakka..? | | 08.11.2011 | christian | Paketin mukana olleen lähetteen perusteella paino oli noin 10 kg. Hoito-ohjeina on oikeastaan pölyjen pyyhintä. Periaatteessa kestää ikuisesti. Oma valistunut veikkaus on se, että ei kannata sijoittaa paikkaan jossa se altistuu suoralle auringonvalolle. Tehnee hallaa väreille tms. | | 08.11.2011 | Tricky | Joo, kyllä lakalla on tapana auringossa kellastua ainakin jos ei muuta. Hyvää jälkeä on kyllä tehneet. | | 10.11.2011 | mobileZ | Hieno. Laitatko toisenkin seinälle jos tulee vaikka 12kg? :) | | 10.11.2011 | christian | En tosiaan tiedä mobilez :-). Sen olen jo sanonut, että jos tulee femtonklubben, eli 15 kg niin se menee kyllä seinälle. Alle 12 kg ei varmasti mene seinälle, mutta jos tulee 12 kg+ ja joutuu tappamaan niin sitten tulee mietintää. Tavoite on kyllä C&R | | 10.11.2011 | mobileZ | No se on hyvä että on uusia tavoitteita. 15 kiloista odotellessa. :) | | 06.01.2014 | Manolito | Kukas näin hienon trofeen on saanut aikaiseksi??
| | 06.01.2014 | christian | Fishart.fi |
|
|
|
| |
|