Hauki 10,52 kg - kalatrofee - koko kala - Kalastuskuva

Hauki 10,52 kg - kalatrofee - koko kala
Hauki 10,52 kg - kalatrofee - koko kala
Päiväys:07.11.2011Katsottu
656
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän christian muut kuvat
Kamera:Canon, Canon DIGITAL IXUS 65
Valotus:1/60
Aukko:28/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
07.11.2011Kalastaja98on komia :D
07.11.2011lihapiirakkaon kyllä tosi hieno . .
07.11.2011NonProkalastajKun saisi tuollaisen joskus itsekin seinälle. . .
07.11.2011fisustaja92Oli khyllä hintansa väärti. Vielä ottipeli leuan juureen roikkumaan ettei jää pohjaan ;D
07.11.2011rahmu10kyl o komia
07.11.2011anze665aivan helkkarin hieno, mutta hintaakin kyllä on aivan pirusti :DD mutta on kyllä sen hinnan arvosta työtä..
07.11.2011Kalastaja98Ei ois kivaa ku olis seinällä tää ja tippuis ja menis palasiks..
08.11.2011TrickyHmmm, mitäs tämmösen teettäminen sitten maksaa??? Onhan tuo komia, haiseeko millekkään?
08.11.2011christianHinta riippuu kalan koosta (paino). Tämä maksoi 540 euroa + postituskulut n. 40 e. Hinnoissa on eri konservaattoreiden välillä paljonkin vaihtelua. Tuo hinta on vielä varsin edullinen.
08.11.2011christianHajusta sen verta, että ei se millekään haise. Tällä hetkellä on ehkä hiukan vielä hajua lakasta, mutta se toki lähtee kun kuivuminen on 100%:nen. Eli ei haise kalalle :-)
08.11.2011ThCOn kyllä upea! Paljonko tuo lopullinen trofee painaa..? Tuliko siihen mitään "hoito-ohjeita" vai pysyykö kuosissa ikuisuuteen saakka..?
08.11.2011christianPaketin mukana olleen lähetteen perusteella paino oli noin 10 kg. Hoito-ohjeina on oikeastaan pölyjen pyyhintä. Periaatteessa kestää ikuisesti. Oma valistunut veikkaus on se, että ei kannata sijoittaa paikkaan jossa se altistuu suoralle auringonvalolle. Tehnee hallaa väreille tms.
08.11.2011TrickyJoo, kyllä lakalla on tapana auringossa kellastua ainakin jos ei muuta. Hyvää jälkeä on kyllä tehneet.
10.11.2011mobileZHieno. Laitatko toisenkin seinälle jos tulee vaikka 12kg? :)
10.11.2011christianEn tosiaan tiedä mobilez :-). Sen olen jo sanonut, että jos tulee femtonklubben, eli 15 kg niin se menee kyllä seinälle. Alle 12 kg ei varmasti mene seinälle, mutta jos tulee 12 kg+ ja joutuu tappamaan niin sitten tulee mietintää. Tavoite on kyllä C&R
10.11.2011mobileZNo se on hyvä että on uusia tavoitteita. 15 kiloista odotellessa. :)
06.01.2014ManolitoKukas näin hienon trofeen on saanut aikaiseksi??
06.01.2014christianFishart.fi