|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 27.08.2008 | EniZei | Ei ole kyllä niitä ihan miellyttävimmän näköisiä kaloja =) | | 10.10.2008 | kalaihminen | Syyäkkö meinasit :D | | 11.03.2009 | heikkiki | Millä tuli? | | 12.08.2013 | Diku | Rumia. Pilkillä noita tulee joskus paljon. Itellä ei kokemusta ole mutta kerran oli yksi mies samalla paikalla pilkillä ja oli saanut neljä tollasta. |
|
|
|
| |
|