Komea saalis! :). Itse olen ihan aloitelija kyseisessä kalastusmuodossa. Viime viikonloppuna tuli kaverin kanssa laitettua iskukoukut veteen, olivat yön yli muttei tullut mitään. Syöttinä oli mädin täyteisiä muikkuja sekä yhdessä särki (Yhteensä kuusi iskukoukkua). Eli mitäs sinulla oli syöttinä ja kuinka kauan olivat koukut vedessä?