minkäs vahvusta siimaa väki käyttää morreissa ja tapseissa...
itsellä vahvuus vielä vähän hakusessa että mikä mahtais kilomäärältään olla se paras vaihtoehto kun sitä tapsia rupee tekemään ja mikä pysty pilkinnässä olis paras siima vahvuus jotta uinti olis ns parhaimmillaan..
Siiman paksuus ei aina kerro sitä, onko se kestävää.
Itse käytän 0.14mm ja 0.16mm. Joskus pienelle kalalle 0.12mm.
Oma 0.16mm siima kestää vetoa 7.5kg, joka on hyvä.
Kannattaa kerralla ostaa sitä vähän parempaa siimaa, niin ei tarvitse käyttää paksua.