|
Otsikko: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: top2 - 17.01.11 - klo:19:36 Tehtiin ahvenen kanssa tässä tälläinen aihe mihin voi listata kaikkia tavoitteita kaudelle 2011.
Pistän viestii (siis ahven) tuonne pirkanmaa kalakamuille että otetaanko me se skaba. Jos jollain on ehdotuksia mitä voitais tehdä kaudella 2011 niin ehdotuksia vaan tänne. :) Kireitä! Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 17.01.11 - klo:21:04 Otetaan ihmeessä! Jos otetaan, niin meneekö se näin; kaikki kalastelee omatoimisesti ja laittaa kuvaa (kaikista?) saamistaan kaloista? Sitten kisan loputtua suurimmat kalat saanut tiimi voittaa. (Ja saa mahd. palkintoja???jos saa...) :-[ :-[
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.01.11 - klo:13:51 Otetaan ihmeessä! Jos otetaan, niin meneekö se näin; kaikki kalastelee omatoimisesti ja laittaa kuvaa (kaikista?) saamistaan kaloista? Sitten kisan loputtua suurimmat kalat saanut tiimi voittaa. (Ja saa mahd. palkintoja???jos saa...) :-[ :-[ Kaikki kalastelee oma toimisesti ja kuvia kaikista isoista kaloista.Palkintoja katotaan perzaa vois pyytää sponssaa ja jos joku vois tehdä perhoja ja jotain sinne päi Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.01.11 - klo:14:29 Voin ehkä tehdä perhoja. Ja ehdotuksia että minkälaisia?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.01.11 - klo:15:05 Voin ehkä tehdä perhoja. Ja ehdotuksia että minkälaisia? Hyvä. No kaikkea kivaa esim joku viikonloppu kisa kuka saa eniten kalaa.Edit. Kirjotusvirhe Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.01.11 - klo:15:11 Tietysti pitää ottaa semmonen viikonloppu millon kaikki käy kalassa... ;D
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.01.11 - klo:15:19 Noniin . Piina on päättynyt ! Köntsän tiimi ottaa meitä vastaan pienen kalastuskilpailun.
Tarkoitus olisi alkaa huhtikuun alussa ja loppua marraskuun lopussa. Eli nyt kesä vehkeet kuntoon! Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.01.11 - klo:16:10 Katot kalalistasta onko isompaa. ;)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.01.11 - klo:16:19 Ainiin muuten voit nyt poistaa tiimistä ton mun toisen käyttäjän (Jolle)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.01.11 - klo:17:31 Voin ehkä tehdä perhoja. Ja ehdotuksia että minkälaisia? Ei otetakkaan palkintoja tuollaisia. :)Palkintona mainetta ja kunniaa. ;) Katotaan joku seuraava vuosi jos olisi jotain palkintoja. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 19.01.11 - klo:15:39 Oookke
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 19.01.11 - klo:18:15 Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 19.01.11 - klo:18:45 Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa. Huomennahan se alkaa. Itse olen menossa hyvälle kirjolammelle josta kaverini karkuutti yli 3-kiloisen kirren pari viikkoa sitten. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 19.01.11 - klo:19:40 Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa. Joo huomenna se alkaa. Itsekkin olen menossa perjantaina ehkä , koska lauantaina futispelejä. Jos saat edes yli 100 g ahvenen niin pistäkää ne tänne.Huomennahan se alkaa. Itse olen menossa hyvälle kirjolammelle josta kaverini karkuutti yli 3-kiloisen kirren pari viikkoa sitten. Nappaa kirre sieltä niin 8)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 20.01.11 - klo:15:34 Uusi jäsen saatu tiimiimme ! Eli tervetuloa JET kop!
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 23.01.11 - klo:15:58 Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 23.01.11 - klo:16:08 Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin. Katos! kummalla lammella olitte? Koska itse olin myös koko päivän siellä ja luvat tuli täyteen. Isoin kirre 1700g.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 23.01.11 - klo:16:12 Taisin nähdä sut. Siis jos olit se.
Katos! kummalla lammella olitte? Koska itse olin myös koko päivän siellä ja luvat tuli täyteen. Isoin kirre 1700g. Emmäny osaa sanoa että kummalla lammella:) Mutta laita kuvaa ihmeessä! Ja ahven voi sitten ilmoittaa kalat kisaan.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 23.01.11 - klo:16:42 Mää olin se lyhyt jolla oli musta takki, musta pipo ja silmälasit. :) Ja kuvaa tulee kalasta viikon sisällä.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 23.01.11 - klo:18:04 Tänään kävin liekkilammilla kirrepilkillä. Ei tullu kirreä, mutta tommonen 100g ahven kelpuutti tasurin. Taisin nähdä sut. Siis jos olit se.Emmäny osaa sanoa että kummalla lammella:) Mutta laita kuvaa ihmeessä! Ja ahven voi sitten ilmoittaa kalat kisaan. Siis onks sul kuva siitä ahvenest ja joolleel siit kirrestä?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 23.01.11 - klo:18:06 Huomenna laitan kun saa sen johdon kameraan.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 24.01.11 - klo:14:27 Mää väsyttelemässä ja jet kop kuvaamassa http://www.kalasaalis.com/video/593/Kirre+Liekkilammilta/
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 24.01.11 - klo:19:53 Mää väsyttelemässä ja jet kop kuvaamassa http://www.kalasaalis.com/video/593/Kirre+Liekkilammilta/ Komea oli video . Olisipa nyt kesä niin pääsisi uistelee haukea ja kuhaa. :(Mutta johto on nyt meidän :D Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 24.01.11 - klo:19:55 Ja ensi viikonloppuna saadaan ensimmäinen tane listoille. ;D Luottoa itseeni löytyy.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: top2 - 24.01.11 - klo:19:56 Komea kirre oli. Nyt kun pääsis vielä pilkille niin saatais pikkasen isompi johto kisaa
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 24.01.11 - klo:19:58 Ja ensi viikonloppuna saadaan ensimmäinen tane listoille. ;D Luottoa itseeni löytyy. Toivottavasti. Minkä kokosta uskoisit? Pilkilläkö yrität ? Tässä vielä pari kilonen haugi niin ois jo aika vankka johto.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 24.01.11 - klo:20:05 Toivottavasti. Minkä kokosta uskoisit? Pilkilläkö yrität ? Tässä vielä pari kilonen haugi niin ois jo aika vankka johto. No samasta paikasta olen saanut kiloisen. Ja onhan siitä suurempiakin saatu. Myös teoreettiset mahdollisuudet harjukseen ja kuhaan!Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 24.01.11 - klo:20:20 Tässä vielä pari kilonen haugi niin ois jo aika vankka johto. Senkokoinen tulee täältä talven aikana verkoista aika luultavasti :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 24.01.11 - klo:20:28 Senkokoinen tulee täältä talven aikana verkoista aika luultavasti :) Kesällä täältäkin :D Menis enkat rikki jos sais jonkun 3 kg. 8)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 27.01.11 - klo:18:20 Tänä viikonloppuna käydään katsomassa verkot niin jos tulee isoja kaloja, niin voi laittaa siihen kisaan.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 27.01.11 - klo:19:19 Tänä viikonloppuna käydään katsomassa verkot niin jos tulee isoja kaloja, niin voi laittaa siihen kisaan. Kauan ne on siellä kököttänyt. Lauantaina ois alustavasti tarkoitus mennä pilkkii.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 27.01.11 - klo:19:24 Ylihuomenna menen luultavasti heittelemään avoimelle virralle. Täytyy laittaa monofiilia, ettei jäädy. Kuidulla tapana jäätyä ja katketa... Toinen onkelma on vaparenkaiden jäätyminen.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 27.01.11 - klo:21:37 Eipä ne ole siellä ollut kuin viikon.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 28.01.11 - klo:15:24 Huomenna lähden ostamaan puntarin ja toukkia .
Mutta kohta pitää tästä lähteä katsomaan jypin peliä. :) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 29.01.11 - klo:09:59 Tänään virralle. Toivottavasti olis kalat syönnillä, vähän epäilyttää kyllä :-\
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 29.01.11 - klo:17:35 Tänään virralle. Toivottavasti olis kalat syönnillä, vähän epäilyttää kyllä :-\ No tuliko mitään ?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 29.01.11 - klo:17:57 No tuliko mitään ? Ei varmaan kun ei oo kuullunu mitään. Lahna kiroa siima sotkuansa kotona on mun arvaus. :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 29.01.11 - klo:18:14 Ei tullu mitään... Tadaa! Hanska lähti laivareitille uimaan kyllä :) Joolle taas saanu verkolla mukavasti kalaa.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 29.01.11 - klo:18:19 Saitko ahven 3kg [ :) ] kalaa pilkillä?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 30.01.11 - klo:08:43 Saitko ahven 3kg [ :) ] kalaa pilkillä? Tottakai! Ahven 2,98kg ja Hauki 19,56kg. Taisi mennä suomen ennätykset rikki. :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 30.01.11 - klo:10:19 Tottakai! Ahven 2,98kg ja Hauki 19,56kg. Taisi mennä suomen ennätykset rikki. :D Kyllä. Mulla oli 14kg kuha kiinni, mutta ikävästi vielä isompi kuha söi puolet siitä väsytyksessä.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 30.01.11 - klo:10:54 Kyllä. Mulla oli 14kg kuha kiinni, mutta ikävästi vielä isompi kuha söi puolet siitä väsytyksessä. Nyt taitaa mennä maaginen 40 kg raja rikki. :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 30.01.11 - klo:15:07 Kamera meni rikki! :'( Nyt se voitto meni. Mitä arvaatte mikä on meidän yhteis paino pirkanmaata vastaan ?
Oma arvaus on 1440. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 30.01.11 - klo:18:53 Oisko n. 13000g
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 30.01.11 - klo:19:33 Kamera meni rikki! :'( Nyt se voitto meni. Mitä arvaatte mikä on meidän yhteis paino pirkanmaata vastaan ? En kyllä ymmärtäny?! Siis kamera on rikki ja et saa kuvia? Ota kännykänkameralla?Oma arvaus on 1440. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 30.01.11 - klo:20:21 En kyllä ymmärtäny?! Siis kamera on rikki ja et saa kuvia? Ota kännykänkameralla? Läppä. Tarkotin katos niitä mun suomenenkka kaloja ;)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 30.01.11 - klo:20:32 Dääm, meni läppä ohi :-[ Siis onko noi teirän arviot tän koko kisan loppupaino? (Siis meidän tiimin)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 31.01.11 - klo:08:11 joo
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 31.01.11 - klo:20:18 Dääm, meni läppä ohi :-[ Siis onko noi teirän arviot tän koko kisan loppupaino? (Siis meidän tiimin) Meidän tiimin joo. Rupee jo itseä nokittaa kun ei pääse kalaan. >:(Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 31.01.11 - klo:21:12 Meidän tiimin joo. Rupee jo itseä nokittaa kun ei pääse kalaan. >:( Tulevana vknloppuna pääsen mummolaan (lahteen) Meniskö sitä pienelle haukilammelle vai isommalle järvelle, jossa myös hyvän kokoisia affenia?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 01.02.11 - klo:13:54 Mee hakee isompaa ahventa niin johto kohenee :D
Vai saatko 3 kilosta haukea. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 01.02.11 - klo:14:29 Mee hakee isompaa ahventa niin johto kohenee :D Voiha siihen 100g ahvenen tilalle laittaa isomman muun lajin kalanVai saatko 3 kilosta haukea. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 01.02.11 - klo:14:34 Voiha siihen 100g ahvenen tilalle laittaa isomman muun lajin kalan Ainiinjoo. Esim taimen tai säyne kun saan mökiltOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 01.02.11 - klo:16:17 Joo, kyllähän tuon ahvenen (100g) täytyy ylittyä tai nolottaa :) Olis hyvä kun saisi oikein ison abburan.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 01.02.11 - klo:20:42 Joo, kyllähän tuon ahvenen (100g) täytyy ylittyä tai nolottaa :) Olis hyvä kun saisi oikein ison abburan. Täältä tulee varmaa mato-ongella varmaa 600-1kg ahven tai sitten sellanen haamu 1,5 kg ;)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 03.02.11 - klo:19:29 Onko käyty kalassa?
Käytkö jolle kattoo verkot? Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 03.02.11 - klo:21:53 Onko käyty kalassa? Ylihuomennahan sitä... Tulin just JYPin pelistä. Tapparalle hävis 0-1 rankuilla:(Käytkö jolle kattoo verkot? Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 04.02.11 - klo:13:46 Tänä viikonloppuna mennään ehkä jollen kanssa pilkille tonne liekkilään...
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 04.02.11 - klo:15:20 Käytkö jolle kattoo verkot? Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:15:53 Tänä viikonloppuna mennään ehkä jollen kanssa pilkille tonne liekkilään... Tulisko yli kakkonen? Tänä viikonloppuna varmaan käyn. Pikkusen kookkampi hauki niin olis jo reilu johtoOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:20:06 Pistäkääs mitä kaloja saatte kesänä.
Itse saan varmaan: Hauki Kuha Ahven Lahna Särki Salakka Taimen Kirjolohi Pistäkää omaan viestiin. Ainiin.. Kalastustavat: Virveli Verkot Katiska Mato-onki Perhokalastus. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 04.02.11 - klo:20:57 1.Ahven (saatu)
2.Särki (saatu) 3.Kirjolohi (saatu) 4.Lahna (saatu) 5.Kuha (saatu) 6.Salakka 7.Taimen 8.Hauki (saatu) 10.Mutu 11.Harjus 12.Kiiski 13.Made 14.Kuore 15. ehkä rautu Kalastustavat: (samat kun ahvenella) Virveli Verkot Katiska Mato-onki Perhokalastus Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:21:01 10.Mutu Meinaatko mudub saada :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 04.02.11 - klo:21:02 Meinaatko mudub saada :D Juu kato ku käydään lapissa nii saa vaikka haavilla ;DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.02.11 - klo:21:09 -Ahven
-Salakka -Särki -Hauki -Kuha -Taimen -Kirjolohi (ehkä) -Siika Kalastustapoina onginta, heittokalastus, vetouistelu, katiskat ja verkot. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:21:10 Juu kato ku käydään lapissa nii saa vaikka haavilla ;D Aha. No nyt ymmärsin.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 04.02.11 - klo:21:11 Mites tuo tiimin kuva?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:21:35 Mites tuo tiimin kuva? Ehdotuksia?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.02.11 - klo:22:07 Siis joku kuva meidän tiimille??
http://fi.habbo.wikia.com/wiki/Tiedosto:400px-Trollface.jpg (http://fi.habbo.wikia.com/wiki/Tiedosto:400px-Trollface.jpg) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:22:11 Siis joku kuva meidän tiimille?? Kalastukseen liittyvää... Jollen kirre?http://fi.habbo.wikia.com/wiki/Tiedosto:400px-Trollface.jpg (http://fi.habbo.wikia.com/wiki/Tiedosto:400px-Trollface.jpg) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.02.11 - klo:22:14 Läppä oli...:P
Olisko se sitten se kirre? Jos jaksatte oottaa, niin voisin uudella järkkärillä ottaa hyviä kuvia kalasta... Semmosta kuvakulma settiä jne. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:22:19 Läppä oli...:P Ohi meni.. :P Voin ottaa vaikka jonkun maisema kuvan joskus kesällä vaikka multialla kun perhokalastan. ::)Olisko se sitten se kirre? Jos jaksatte oottaa, niin voisin uudella järkkärillä ottaa hyviä kuvia kalasta... Semmosta kuvakulma settiä jne. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.02.11 - klo:22:20 Jos laitetaan kirre kuvaks nyt... Sitten jos parempia tulee vaihdetaan.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.02.11 - klo:22:31 Jos laitetaan kirre kuvaks nyt... Sitten jos parempia tulee vaihdetaan. Senkun osais ;)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 05.02.11 - klo:17:29 Käytiin pilkillä top2 kaa. Ei saatu mitää :D
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 05.02.11 - klo:17:31 missäs kävitte?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 05.02.11 - klo:19:01 missäs kävitte? Tossa jämsänvedes. Kävitkö verkoilla?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 05.02.11 - klo:19:08 huomenna käyn
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 05.02.11 - klo:19:38 huomenna käyn Ok. Kävittekö jet kopin kanssa pilkillä?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:12:56 Tuliko mitään? :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 06.02.11 - klo:17:21 Tuliko mitään? :) Ei tullu.. 10 tärppiä kyllä oli mutta ykskään ei tullu ylös. Ja käytiin kattoon jollen verkot niissä oli 4,8kg kuha :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:24 Nyt on reissu heitetty.
Alkoi hieman ikävästi, kun hauki kiskas pystypilkin ja morrin samalla vedolla mukaansa. Sitten hiljasta... n.100g ahven (taas) nousi tolla pystärillä. Taas hiljasta... 600g hauki jäi kiinni ja sitä väsyttelin ja sain ylöskin. Vähän ajan päästä kävi vielä n.200g hauki kiinni, pääsi jatkamaan matkaa. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:25 Ei tullu.. 10 tärppiä kyllä oli mutta ykskään ei tullu ylös. Ja käytiin kattoon jollen verkot niissä oli 4,8kg kuha :) No herranjumala :P Tuleeko kuvaa?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:17:27 Ei tullu.. 10 tärppiä kyllä oli mutta ykskään ei tullu ylös. Ja käytiin kattoon jollen verkot niissä oli 4,8kg kuha :) Kuva? JEE!!!Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:17:30 Kuva tulee parin päivän sisällä.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:31 Olis kiva saada tommone kuha vapavehkeillä. Kyllähän varmaan joku päivä saankin...
Joolle; eli ootto-onginnassa, kun nään että kala on koukulla, niin milloin annan vastaiskun? Siis kirbelin onginnassa. Muutkin voi vastata jos tietää! Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:17:34 Olis kiva saada tommone kuha vapavehkeillä. Kyllähän varmaan joku päivä saankin... Kannattaa antaa sen kalan vetää sitä siimaa joku 5 metriä niin, että se koukku on niin suvällä ettei irtoa pienikään koukku.Joolle; eli ootto-onginnassa, kun nään että kala on koukulla, niin milloin annan vastaiskun? Siis kirbelin onginnassa. Muutkin voi vastata jos tietää! e. ja ei sitä vastaiskua välttämättä tarvitse että se kala kyllä potkii niin paljon että jää kiinni hyvin. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:17:34 Kuva tulee parin päivän sisällä. oliks muutaOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:17:36 pari lahnaa ja kuore ei mitään isoja
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:17:37 kuin isoja lahnoja
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:17:39 Puolkilosia, eli aika perus.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:17:40 Puolkilosia, eli aika perus. Ok. Mutta kivaa että kymppi meni rikki.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:41 Perhana, kun ei meikäläisen kalat riitä noita verkkokaloja haastamaan (koossa)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:17:46 Mutta kesällä saatte varmasti isomman hauen ja lahnan ainakin.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:49 Tossa tuo:
http://www.kalasaalis.com/KalAkke/kalat/Hauki/11880/ (http://www.kalasaalis.com/KalAkke/kalat/Hauki/11880/) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:17:50 Perhana, kun ei meikäläisen kalat riitä noita verkkokaloja haastamaan (koossa) Jep. Seuraavassa kisas ei verkkoja ;)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:17:52 Tossa tuo: kova ilmehttp://www.kalasaalis.com/KalAkke/kalat/Hauki/11880/ (http://www.kalasaalis.com/KalAkke/kalat/Hauki/11880/) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:53 kova ilme :D Oli naama hiukka jäässä jo tossa vaiheessa:) Mutta nythän tiiät miltä näytän...Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:17:57 Jep. Seuraavassa kisas ei verkkoja ;) yhyhyy ;DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 06.02.11 - klo:17:59 yhyhyy ;D Jolle on tommone verkkomies. Kukas teistä harrastaa perhoilua?? Mää en, mutta ei se mitään.Ja Joolle; miten paljon laitat tahnaa koukkuun? Ja minkäväristä tahnaa. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:18:00 :D Oli naama hiukka jäässä jo tossa vaiheessa:) Mutta nythän tiiät miltä näytän... jepJoolle muutes pelaatko parissa mä harrasta perhoilua Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:18:03 Pelaan parissa, harrastan perhokalastusta ja laitan tahnaa niin että koukku menee hyvin piiloon.
e. ja tahna on oranssia. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:18:09 Pelaan parissa, harrastan perhokalastusta ja laitan tahnaa niin että koukku menee hyvin piiloon. parin junnut oli tääl pelaa. 99 siise. ja tahna on oranssia. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 06.02.11 - klo:18:10 ok
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 06.02.11 - klo:19:35 Joo määkin pelaan tossa parissa siis 98 samassa kun joolle...
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 06.02.11 - klo:19:49 Jos laitetaan kirre kuvaks nyt... Sitten jos parempia tulee vaihdetaan. Tuo 4,8 kg kuha ois kyllä nätimpi?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:19:50 Joo määkin pelaan tossa parissa siis 98 samassa kun joolle... Ite seuraavan vuoden näillä näkymin 99Tuo 4,8 kg kuha ois kyllä nätimpi? JepOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 06.02.11 - klo:19:51 Hei ahven lisäätkö ton 4,8kg kuhan tohon meille kuvaks?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 06.02.11 - klo:19:53 Hei ahven lisäätkö ton 4,8kg kuhan tohon meille kuvaks? Kai mä voin . Voin ottaa maisema kuvia kesäl.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 06.02.11 - klo:19:53 OK
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 06.02.11 - klo:21:43 Tässä tää mun kalalista:
Ahven* Hauki Kirre* Kuha Siika Taimen Särki Lahna Salakka Made* Kiiski *merkityt jo saatu Ja kalastan virveli(vetouistelu ja heittokalastus), pilkintä, ootto-onginta ja katiska :) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 07.02.11 - klo:15:12 kuvaa tuleeko'
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 07.02.11 - klo:17:29 Ens vknloppuna samaan paikkaan mistä tuo hauki nousi. Jos nyt tulis jo vähän suurempaa haukea tai yli 100g ahven... Sielläpäin uskaltaa vielä jäillä liikkua. Kun on paljon varoteltu huonoista jäistä. Mitäs te olette mieltä? Siis minne ei kannata mennä ja minne voi mennä pilkkimään.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 07.02.11 - klo:18:51 Ens vknloppuna samaan paikkaan mistä tuo hauki nousi. Jos nyt tulis jo vähän suurempaa haukea tai yli 100g ahven... Sielläpäin uskaltaa vielä jäillä liikkua. Kun on paljon varoteltu huonoista jäistä. Mitäs te olette mieltä? Siis minne ei kannata mennä ja minne voi mennä pilkkimään. Kyllä menisin pilkille. Täällä on 40 cm jäätä. Päijänteelle en kyllä menis ihan heti kun sitä varmaan tarkoitetaan.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 07.02.11 - klo:22:12 Kyllä siellä päijänteellä jäätä riittää...
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 08.02.11 - klo:14:37 Nyt tiimin kuvina on kuha 4,8 joollen ja jetkopi , joolle kirre ja jet kopin ahven
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 08.02.11 - klo:16:31 Ai toi mun 700g ahven?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.02.11 - klo:17:03 Nyt taas viikonloppuna mökille pilkille ja verkkoja kattomaan. :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 08.02.11 - klo:17:10 Nyt taas viikonloppuna mökille pilkille ja verkkoja kattomaan. :) Nyt tulee verkoista semmone 6kg kuha ja pilkillä 500g ahven :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.02.11 - klo:17:38 joo
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 08.02.11 - klo:17:39 Nyt tulee verkoista semmone 6kg kuha ja pilkillä 500g ahven :) Eikun verkoilla 15 kg kuha ja Pilkillä 3,5 kg ahven. ;D ;)Ai toi mun 700g ahven? JooOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.02.11 - klo:17:45 ois kyllä mukava nähä miten possuja senkokoisetkalat ois :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 08.02.11 - klo:17:48 ois kyllä mukava nähä miten possuja senkokoisetkalat ois :) Onko teillä 40 millisiä verkkoja? Saataisi ahventa parannettua. :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 08.02.11 - klo:18:09 Onko teillä 40 millisiä verkkoja? Saataisi ahventa parannettua. :) Jos ois niin pienet verkot nii ei ois toi 4,8kg kuha ees tullu. Joollella taitaa toiset verkot olla 45mm mutta niistä tulee yleensä vaan lahnoja.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.02.11 - klo:18:13 ei me talvella pidetä kun 55mm ja 60mm verkkoja mutta kesällä 45mm.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 08.02.11 - klo:20:05 Minkälaista verkkoa olisi siialle? Tiään paikan missä niitä olis, aika isojakin...
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 08.02.11 - klo:20:07 ei me talvella pidetä kun 55mm ja 60mm verkkoja mutta kesällä 45mm. ok muistin väärinOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.02.11 - klo:20:32 Lahna: taisipa olla juurikin se 45mm tai 40mm
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 08.02.11 - klo:20:35 Lahna: taisipa olla juurikin se 45mm tai 40mm Mitä teitte sille kuhalle?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.02.11 - klo:20:36 Tehtiin fileitä.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 09.02.11 - klo:17:05 Tehtiin fileitä. Ootteko syönyt? Eilen jalisharkoissa tein kaikki meidän joukkueen pisteet , kun pelattiin eri tyyleillä. :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 09.02.11 - klo:17:52 tänään syötiin viimeset fileet :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 09.02.11 - klo:17:56 tänään syötiin viimeset fileet :) Miltä maistu?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 09.02.11 - klo:18:03 Tosi hyvää oli kun vielä paistettiiin.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 09.02.11 - klo:18:21 Tosi hyvää oli kun vielä paistettiiin. Vaikka oli niin iso kala? Hauki maistuis ainakin paistettuna pahalta. :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 10.02.11 - klo:07:25 varmaan sekin vaikuttaa että mitä on se kala syönyt ja mistä saatu.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 10.02.11 - klo:17:45 varmaan sekin vaikuttaa että mitä on se kala syönyt ja mistä saatu. Totta, päijänteeltä saatu kala maistuu paremmalta kuin jyväsjärveltä saatu. Johtuu jyväsjärven saastumisesta.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 11.02.11 - klo:19:07 Onkos kukaan menossa viikonloppuna kalaan? Itse en kerkeä koska lauantaina on joku palkintogaala ja sunnuntaina olen jalkapallopeleissä klo 14-18. Käykää siellä kirjolohilammella! ;)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 11.02.11 - klo:20:53 Haukipilkille oon taas menossa... Kirrelampi maksaa liikaa :) Ei viitti maksaa 12 euroa 2 kirrestä. Siis jos niitä saa. Pari egee saan alennusta, koska olen kalastusseuran jäsen. Mutta katellaan, jos isommat hauet nousis rannalle kutemaan :P Ois chäänssit tossa paikassa vitoseen.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 12.02.11 - klo:08:32 Käydään tässä kohta kattomassaa verkot...
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 13.02.11 - klo:09:55 Kävittekö joollee eilen verkoilla vai tänään. Itse siis tänään futailemassa. :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 13.02.11 - klo:14:44 Eilen käytiin ja tuli 3 kuhaa ja 1 hauki.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 13.02.11 - klo:15:31 Oliko isoja?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.02.11 - klo:15:48 Oliko isoja? Hauki oli 2,3kg ja pienin kuha 1,2kg ja isoin 1,4kg.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.02.11 - klo:17:25 En saanu minä taas mitään. Paitsi löysin jonkun Kopsu -lusikan, ihan voisin koukuttaa ja testata. Sitten löyty mummolasta pari iskukoukkua, jotka käyn virittämässä sitten joskus. Laitan ehkä ne siihen lampeen, josta sain 2,3kg hauen ja jossa virveli katkes. Oli vähän isompi kiinni.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 13.02.11 - klo:17:33 Hauki oli 2,3kg ja pienin kuha 1,2kg ja isoin 1,4kg. Ok. Itse en pääse pilkille ainakaan tänä viikkona. Vesirokko ja kuumetta. :(En saanu minä taas mitään. Paitsi löysin jonkun Kopsu -lusikan, ihan voisin koukuttaa ja testata. Sitten löyty mummolasta pari iskukoukkua, jotka käyn virittämässä sitten joskus. Laitan ehkä ne siihen lampeen, josta sain 2,3kg hauen ja jossa virveli katkes. Oli vähän isompi kiinni. Pitäs kai ittekkin hankkii iskukoukut.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.02.11 - klo:20:21 Hiihtolomalla ehkä joollen kanssa tonne liekkilammille :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 14.02.11 - klo:18:49 Hiihtolomalla ehkä joollen kanssa tonne liekkilammille :) Mitessiellä kestää jäät? Meinasin ehkä mennä sinne ittekkin lähiaikoina. Ja mistä sinne voi ostaa luvat?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 14.02.11 - klo:18:56 onhan siellä jäätä vaikka kuinka. ja lupia saa kait sieltä kahvilasta.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 16.02.11 - klo:16:50 Tossa pari kuvaa jotka vois laittaa tohon. Voitte valita kumpi on parempi:
(http://img713.imageshack.us/img713/3842/blueabstractbackground.jpg) (http://img713.imageshack.us/i/blueabstractbackground.jpg/) (http://img684.imageshack.us/img684/5567/whitebackgroundamerican.jpg) (http://img684.imageshack.us/i/whitebackgroundamerican.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 16.02.11 - klo:17:00 Tossa pari kuvaa jotka vois laittaa tohon. Voitte valita kumpi on parempi: Hienoja. Miten teit nuo? Äänestys pistäkää kumman haluatte. Itse tuon alemman.(http://img713.imageshack.us/img713/3842/blueabstractbackground.jpg) (http://img713.imageshack.us/i/blueabstractbackground.jpg/) (http://img684.imageshack.us/img684/5567/whitebackgroundamerican.jpg) (http://img684.imageshack.us/i/whitebackgroundamerican.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 16.02.11 - klo:17:44 Tein photofiltrellä ja paintilla. Ja sää voit tehä sen äänestyksen :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 16.02.11 - klo:17:48 Tein photofiltrellä ja paintilla. Ja sää voit tehä sen äänestyksen :) No pistin tuon ylemmän kuvan...Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 17.02.11 - klo:18:52 Jos säät sallii, voisin mennä sunnuntaina liekkilään koko päiväksi. Millä lammella te ootte ollut yleensä? Ja minne kannattaa mennä?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 17.02.11 - klo:22:01 Jos säät sallii, voisin mennä sunnuntaina liekkilään koko päiväksi. Millä lammella te ootte ollut yleensä? Ja minne kannattaa mennä? Me ollaan oltu sillä lammella joka on kauempana siitä virrasta, ja kannataa kierrellä rantoja pitkin niin kyllä pitäis ainakin tärppejä tulla ;) Ja kattele vähän että minkä avannon ympärillä on verta ja sitten pilkit siitä :) Ja yleensä ne kirret syö ihan aamusta ja ennen auringon laskua, mutta kyllä niitä tärppejä tulee ihan pitkin päivää :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:09:22 Me ollaan oltu sillä lammella joka on kauempana siitä virrasta, ja kannataa kierrellä rantoja pitkin niin kyllä pitäis ainakin tärppejä tulla ;) Ja kattele vähän että minkä avannon ympärillä on verta ja sitten pilkit siitä :) Ja yleensä ne kirret syö ihan aamusta ja ennen auringon laskua, mutta kyllä niitä tärppejä tulee ihan pitkin päivää :) No mennäänkö kesällä liekkikselle kaikki? Tyhjentää järveä. :D En ole nimittäin mikään pilkkijä. Joskus huvikseen käyn , mutta en ikinä saa mitään. :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:09:25 No mennäänkö kesällä liekkikselle kaikki? Tyhjentää järveä. Sehän vois olla aika hyvä idea. :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:09:28 Mun äiti sano , että se voi tuua mut ja top2 sinne kalaan. Kalastusluvat maksaa mitä?
Voitais tulla ihan hyvin. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:09:31 Tuolta löydät hyvin tietoa luvista ja lammesta: http://www.koukkupaukku.net/18
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:09:34 Tuolta löydät hyvin tietoa luvista ja lammesta: http://www.koukkupaukku.net/18 Ihan siedettävät hinnat vielä. Taisin käydä eilen tuolla sivulla , mutta ei tullut mieleen , ettää kävin. Otettaisko vuokravene?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:09:39 Joo vene kannattaa ottaa koska on aika huono heittää rannalta.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:09:41 Joo vene kannattaa ottaa koska on aika huono heittää rannalta. Mennään tonne meidän tiimin chättiin!Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 18.02.11 - klo:14:22 Sehän vois olla aika hyvä idea. :) Jep jep.. Voitais ottaa ehkä 2 venettä koska ei mahdu mitenkään yhteen veneeseen :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:14:27 Jep jep.. Voitais ottaa ehkä 2 venettä koska ei mahdu mitenkään yhteen veneeseen :) Jep. Tuutko sää lahna? Top2 ei varmaan tuu.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:16:47 Voisinhan tullakkin. Kertokaas tarkemmin ajankohtaa.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:16:51 Olishan sekin mahdollista, että mennään virralle heittelemään... Oon siellä kesäsin joka päivä, kum mulla on vuosiluvat sinne. Mutta ehkä parempi mennä liekkilään, siellä on kirbeliä :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:16:57 Aikaa ei ole päätetty sen enempää kun että joskus sen jälkeen kun on jäät sulanut :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:17:45 Aikaa ei ole päätetty sen enempää kun että joskus sen jälkeen kun on jäät sulanut :) Jep. Maksut menee tasan. Kaikki maksaa omat luvat ja veneet menee puoliksi eli 3,50€ nenä. Eikö jos huhti-touko vaihteessa?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 18.02.11 - klo:17:51 Jep. Maksut menee tasan. Kaikki maksaa omat luvat ja veneet menee puoliksi eli 3,50€ nenä. Eikö jos huhti-touko vaihteessa? Joo ois ihan hyvä ajankohta :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:18:42 Dodih, loistavaa. Ketä on tulossa? Siis mennäänkö yhdellä vai kahdella veneellä.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 18.02.11 - klo:18:57 Dodih, loistavaa. Ketä on tulossa? Siis mennäänkö yhdellä vai kahdella veneellä. Joolle, minä, Ahven 2kg ja sää lähossä. Ja kahdella veneellä varmaankin. Sopisko semmonen että Ahven ja Lahna toisessa veneessä ja Joolle ja mää toisessa? :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:19:02 Joolle, minä, Ahven 2kg ja sää lähossä. Ja kahdella veneellä varmaankin. Sopisko semmonen että Ahven ja Lahna toisessa veneessä ja Joolle ja mää toisessa? :) Sopii ihan hyvin ainakin minulle. Voidaanha me vaihdellakkin välillä?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:19:25 Juuh. Miten se soutuvuoro menee? Ettei toinen vaan souda, olis vähän ikävää.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 18.02.11 - klo:19:27 Sovitte vaikka 30min soutuvuorot ja aina vaihatte :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:19:35 Sovitte vaikka 30min soutuvuorot ja aina vaihatte :) Jep. Ja sitten voi jäädä johonkin heittelee. Onko bete lotot siel hyviä? Paljon on puhuttu , että ne sopii hyvin kirreille.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:19:59 Joo on varsinkin pienemmät koot. Vetoon kannattaa hommata TeamEsko vaappu. Tai joku muu pikku vaappu. Ootko kuullut semmosesta kun Seniori- vaappu tai Kirjopapana? Molemmat kelpaisi myös siialle, jota on lammelle istutettu. Hieno saalis sekin...
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:20:40 Mää voin tehdä sinne jotain 3-4cm vaappuja hyvissä väreissä.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 18.02.11 - klo:20:44 Mää voin tehdä sinne jotain 3-4cm vaappuja hyvissä väreissä. Joo. Tuollaiset pikku vaaput on hyviä. Joolle jos viitsit tuoda perhoja jos jaksais sitäkin viskoa siinä samassa. Pysähytään lahna jossain vaiheessa niin voit viskoa uistinta niin viskon perhoa siinä samalla. :D Käykö sulle. Otetaanko siellä suurin kala kilpailu?Voittaja saa jotain. Vaikka joollen jonkun niistä 3-4 cm uistimista? Käykö? Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:20:45 Joo teen niiitä vaikka vähän reilummin niin sitten riittää.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 18.02.11 - klo:20:50 Tämä väri toiminut parhaiten:
(http://img696.imageshack.us/img696/7461/img1786z.jpg) (http://img696.imageshack.us/i/img1786z.jpg/) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 18.02.11 - klo:21:05 Juu itellä löytyy 2 Joollen tekemää vaappua ja niillä on tullu hyvin kalaa tuolta lammilta. Teen myös ite jotain kirrevaappuja. Ja voitaisko jutella tuolla chatissa? :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:21:09 Miten chattia käytetään? Joo sopii, että pysähdytään. Mietitään niitä myöhemmin.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:21:10 Ainiin, voinhan määkin tehdä vaappuja. Seuralla on kynäruisku, tulee nättiä jälkeä. Viimeski tein salakkaa imitoivan vaapun. Voin joskus laittaa kuvaakin.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 18.02.11 - klo:21:20 Tossa muutamia itetekosia vasemmanpuoleiset joollen ja oikeenpuoleiset mun:
(http://img37.imageshack.us/img37/5267/img1984m.jpg) (http://img37.imageshack.us/i/img1984m.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:21:45 Kertokaa miten chattia käytetään
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: fisustaja92 - 18.02.11 - klo:21:51 Kertokaa miten chattia käytetään http://www.kalasaalis.com/chat/338 Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 18.02.11 - klo:23:18 Kiitoksia.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 19.02.11 - klo:07:57 Tossa muutamia itetekosia vasemmanpuoleiset joollen ja oikeenpuoleiset mun: Noi Joollen pienet on varmaan todella hyviä kirjolohelle ja siialle (voihan siihen joku muukin kiinni käydä). Taas noi Jet kopin ovat tarkoitettu hauelle ja kuhalle. :)(http://img37.imageshack.us/img37/5267/img1984m.jpg) (http://img37.imageshack.us/i/img1984m.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) Ihan hyvän näköisiä. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 19.02.11 - klo:12:02 Nyt chattiin. :D
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 20.02.11 - klo:17:46 Top2 kanssa käytiin "jälleen" pilkillä. Mukana oli 2 kaveria joten teimme kaksi reikää ja pilkimme kaksi yhdestä reiästä. Minulla ja kaverillani jysähti kerran sellainen kala, että siima lähti heti 3 metriä. Otin vavan käteeni, mutta sitten kala irtosi. :( Hermothan siinä meni ja lähdettiin. :D
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 20.02.11 - klo:17:51 Haukihan se siellä oli nimim. kokemusta on... Pienikin hauki kiskoo kunnolla siimaa aluksi, tämän jälkeen se väsyy ja on helposti nostettavissa.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 20.02.11 - klo:17:53 Haukihan se siellä oli nimim. kokemusta on... Pienikin hauki kiskoo kunnolla siimaa aluksi, tämän jälkeen se väsyy ja on helposti nostettavissa. Jep. Sitä arvelimmekin. Toinen kavereist sano, että siellä oli kuha. Sitten repes koska kello oli 14. :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 20.02.11 - klo:17:59 Jep. Sitä arvelimmekin. Toinen kavereist sano, että siellä oli kuha. Sitten repes koska kello oli 14. :D Onhan kuhakin mahdollinen, mutta luulen haueksi. Hauki harvoin jää ykösellä kiinni, kun se syöksyy kaukaa jopa 100km/h. Se selittää sen, että siimaa lähti reippaasti kelalta.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 23.02.11 - klo:15:38 Chattiii<<<<<33333
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 25.02.11 - klo:16:55 Yrittäkää hyvät ihmiset saada iso(mpi) ahven! Ei kehtaa pitää kuvissa tollasta sinttiä... ;)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 03.03.11 - klo:19:23 Tuliko jämsästä mitään? Mites iskukoukuissa?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.03.11 - klo:09:36 Chat? Tuu lahna nyt vähäks ajaksi. :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.03.11 - klo:13:34 Olin hiihtämässä :D
e. Oon aina online, vaikken oliskaan paikalla. Voi näyttää että oon 24/7 täällä :P Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 04.03.11 - klo:16:10 Käyttekö paljon hiihtämässä? Ite oon tässä viikon aikana semmosen 60km hiihtäny ja koko talvena 109km.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.03.11 - klo:17:55 Tänä talvena ehkä just sen 60km oon hiihtäny. Sain katiskalla 500g mateen, mutta katiska ei ollut mun ja nyt ihmetellään pääseekö se kisaan mukaan...:((Tuolla (http://www.kalasaalis.com/KalAkke/)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.03.11 - klo:18:57 En oo paljon tänä talvena tullut hiihdettyä. 38 km.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.03.11 - klo:20:46 Chat? Tuu lahna nyt vähäks ajaksi. :) Mennäänkö chattaa? Millonkos joolle käyt verkoilla?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.03.11 - klo:20:48 Tuutko?
e. en pääsekään Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.03.11 - klo:21:17 Heinola pro fishingiä vastaan on sellainen kalastuskilpailu. ´
Säännöt: -Verkkoja ei hyväksytä -Kaikista kaloista pitää olla kuvat -Kalan pitää olla kilpailu aikana saatu. Palkintoja on mahdollisesti, eli otetaan ne tänne keski-suomeen. :) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: mikael - 04.03.11 - klo:21:48 Alk. 1 pv. huhtikuuta. Teamin suurimman särkikalan, kuhan, hauen, affenen ja vapaavalintaisen kalan massat lasketaan yhteen. Voittajateami on siis se jonka kesän nuo 5 kalaa painavat eniten.
-loppuu syyskuun lopussa. :) Jonniinlaiset palkinnot voittajateamille. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 04.03.11 - klo:21:54 Alk. 1 pv. huhtikuuta. Teamin suurimman särkikalan, kuhan, hauen, affenen ja vapaavalintaisen kalan massat lasketaan yhteen. Voittajateami on siis se jonka kesän nuo 5 kalaa painavat eniten. Täältähän tulee sellainen haamu, että heinola jäätyy. :D Toivottavasti olisi tasainen. :)-loppuu syyskuun lopussa. :) Jonniinlaiset palkinnot voittajateamille. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 04.03.11 - klo:22:12 Täältähän tulee sellainen haamu, että heinola jäätyy. :D Toivottavasti olisi tasainen. :) Kirre varmaankin vapaavalintainen... Miten sä jaksat pyörittää 3 kisaa samaan aikaan Ahven 2kg? Tai no mä voin vetää sitä tiimin sisästä.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: mikael - 05.03.11 - klo:18:36 Onpahan teiän ksk:lla ainakin tavoitetta, kun 3 kisaa... ::) ja kyllä täältä Heinolasta haastetta tulee, että suurien puheiden sijaan ois parempi olla saavin ja haavin täydeltä kalaa. :) Ei kannata niin tuijottaa entisiä kaloja, kun ens kesänä nuo ennätykset päivittyvät.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 05.03.11 - klo:18:41 Kirre varmaankin vapaavalintainen... Miten sä jaksat pyörittää 3 kisaa samaan aikaan Ahven 2kg? Tai no mä voin vetää sitä tiimin sisästä. Helposti. Ja mä sanoin, että sä pisät sitä tiimin keskeistä. Kirre tai tane on varmaan vapaavalintainen. Tai siika. Mikael: jos kymppi menee rikki niin se on aika kova saavutus. Minusta ei ole 10 kg hauen saajaksi. :DOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 05.03.11 - klo:19:28 Joo just tulin tuolta jämsästä. Iskukoukuista ei tullu mitää mutta pilkillä sain 250g ahvenen ja monta pienempää :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 05.03.11 - klo:19:41 Joo just tulin tuolta jämsästä. Iskukoukuista ei tullu mitää mutta pilkillä sain 250g ahvenen ja monta pienempää :) Onko sulla kuvaa siitä ahvenesta?Heinola pro fishing team vs Keski-Suomen kalastajat AIKA: 1.4->30.9.2011 VOITTAJA ON: yht.painoltaan suurimman kuhan, hauen, affenen, särkikalan ja vapaavalintaisen kalan saanut tiimi. SÄÄNTÖJÄ: Kaikki vapavälinein pyydystetyt kalat, joissa on kuva ja puntarilla punnittu paino sallitaan mukaan kisaan. PALKITSEMINEN: Suurimpien kalojen saajat voittajatiimissä palkitaan. (-> Haasteeseen vastannut tiimi(KSK) ei mahdollisesti joudu antamaan palkintoja mahdollisessa häviötilanteessa, mutta voi myös olla, että nämä palkinnot olisivat pienempiä.) Kaikkien KALOJEN ON OLTAVA Suomesta pyydystettyjä.(Merilohta ei mielellään valita vapaana kalana suuruutensa vuoksi) Yht.henkilöt: KSK-ahven 2kg, Heinola pft-mikael Paras tiimi voittakoon! Tuossa on tietoja vielä. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: mikael - 05.03.11 - klo:19:43 Helposti. Ja mä sanoin, että sä pisät sitä tiimin keskeistä. Kirre tai tane on varmaan vapaavalintainen. Tai siika. Mikael: jos kymppi menee rikki niin se on aika kova saavutus. Minusta ei ole 10 kg hauen saajaksi. :D Olen 99 prosenttisen varma, ettei "HPFT":stä kukaan saa kymppihaukea, mutta ainahan voi toivoa ja tavoitella. 8) Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 13.03.11 - klo:18:00 Tänään ihan kivan kokoista ahventa Päijänteeltä tasurilla. Yhteensä kaloja parissa tunnissa 53 eli uusi ennätys kalojen määrässä. Päästin kaikki alle 20cm kalat pois. Yli 20cm kaloja oli 6kpl ja niistä tulee kuvaa illemalla. Senverran kerron painosta nyt että niiden kuuden kalan yhteispaino oli 900g :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.03.11 - klo:18:04 Tänään ihan kivan kokoista ahventa Päijänteeltä tasurilla. Yhteensä kaloja parissa tunnissa 53 eli uusi ennätys kalojen määrässä. Päästin kaikki alle 20cm kalat pois. Yli 20cm kaloja oli 6kpl ja niistä tulee kuvaa illemalla. Senverran kerron painosta nyt että niiden kuuden kalan yhteispaino oli 900g :) Oho, olin itekkin tänään päijänteellä, kiva keli. En saanut kun 5 ahventa ja pieniä kaikki. Tuli pystypilkillä, tasuriin ei ottanut.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 13.03.11 - klo:18:06 Tänään ihan kivan kokoista ahventa Päijänteeltä tasurilla. Yhteensä kaloja parissa tunnissa 53 eli uusi ennätys kalojen määrässä. Päästin kaikki alle 20cm kalat pois. Yli 20cm kaloja oli 6kpl ja niistä tulee kuvaa illemalla. Senverran kerron painosta nyt että niiden kuuden kalan yhteispaino oli 900g :) Ihan hyvin tuli. :)Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.03.11 - klo:18:20 Tänään ihan kivan kokoista ahventa Päijänteeltä tasurilla. Yhteensä kaloja parissa tunnissa 53 eli uusi ennätys kalojen määrässä. Päästin kaikki alle 20cm kalat pois. Yli 20cm kaloja oli 6kpl ja niistä tulee kuvaa illemalla. Senverran kerron painosta nyt että niiden kuuden kalan yhteispaino oli 900g :) Omatekosella tasurillako?Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 13.03.11 - klo:18:22 Nää.. Sillä nilsulla.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.03.11 - klo:18:25 Nää ok
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 13.03.11 - klo:18:27 Tuon huomenna sen sun vaapun.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.03.11 - klo:18:53 Vaapusta tuli mieleen, että sain tänään pilkillä painosyvääjän+vaapun. Siima oli sellasta köyttä, että luulisin aika vanhaksi viritelmäksi... Ties miten kauan maannut pohjassa. Ja haisi aika mielenkiintoselta :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.03.11 - klo:18:55 Vaapusta tuli mieleen, että tollasen tein (http://www.kalasaalis.com/kuva/5945/).
Ja vaapusta tuli mieleen, että ootko JET Kop tulossa ens lauantaina pilkille liekkilään? Siis kisaan. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.03.11 - klo:20:55 Vaapusta tuli mieleen, että tollasen tein (http://www.kalasaalis.com/kuva/5945/). En tiiä. Ja onko se siis ilmanen mullekkin, vaikka en kuulu K&P:hen. Tuun varmaa jos on. Ja voitko laittaa linkin sinne sivulle josta näkee vähän enemmän infoa siitä kisasta :)Ja vaapusta tuli mieleen, että ootko JET Kop tulossa ens lauantaina pilkille liekkilään? Siis kisaan. Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.03.11 - klo:21:00 Siinä tietoa (http://www.koukkupaukku.net/uutiset.html?68)
En tiiä. Ja onko se siis ilmanen mullekkin, vaikka en kuulu K&P:hen. Tuun varmaa jos on. Ja voitko laittaa linkin sinne sivulle josta näkee vähän enemmän infoa siitä kisasta :) Ja kaikki pääsee ei tartte K&P. Ton päivän tarkotus on saada ihmisiä Koukkuun ja Paukkuun.Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.03.11 - klo:21:02 Heh, tunnen ton pojan, joka pitelee siikaa julisteessa:)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.03.11 - klo:21:05 Joo mää tuun sinne kisaan. Voitais vaikka pilkkiä yhessä :) Kysyn jolleekin tohon että lähteekö, mut mää ainaki lähen :) Oisko chat nii voiaan jutella :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: lahna95 - 13.03.11 - klo:21:14 Joo mää tuun sinne kisaan. Voitais vaikka pilkkiä yhessä :) Kysyn jolleekin tohon että lähteekö, mut mää ainaki lähen :) Oisko chat nii voiaan jutella :) Pääsetkö nyt? ChatOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 13.03.11 - klo:21:15 Joo nyt
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 07.05.11 - klo:18:43 Mistä sait joolle ne taimenet?
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 07.05.11 - klo:20:55 Kinnulasta koirajärviltä.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 08.05.11 - klo:17:56 Kinnulasta koirajärviltä. Ok. Oliko ihan mittakaloja??Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 08.05.11 - klo:20:20 Juu kaikki oli mitan täyttäviä n. 800g
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 09.05.11 - klo:13:43 Tänään joolle ja jet kop palokan tekonurmelle kattoon meidän peliä! Vastassa tietysti pari. :D
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: JET Kop - 09.05.11 - klo:14:25 Meillä on omat harkat ja Suomen peliki vielä :)
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 09.05.11 - klo:14:27 Meillä on omat harkat ja Suomen peliki vielä :) chatOtsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 09.05.11 - klo:19:11 OLitte kuulemma voittanu ne.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 10.05.11 - klo:12:17 JOO!
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Joolle - 21.08.11 - klo:16:05 Tuli käytyä mökillä uistelemassa niin 700g/35,5cm ahven napsahti shad rappiin :) Uusi ennätys.
Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: baltic - 21.08.11 - klo:19:51 Tuli käytyä mökillä uistelemassa niin 700g/35,5cm ahven napsahti shad rappiin :) Uusi ennätys. Alat kohta hipoo 1kg rajaa.Onnittelut raitapaidasta !!Otsikko: Vs: KSK:n Kausi 2011 Kirjoitti: Ahven 2 kg - 21.08.11 - klo:19:52 Ihan mukavia ahvenia ootte vetänyt. Itsellä irtos 600-700g ahven veneen vieressä.
|