Onko vielä aloteltu? Itte pääsen nyt tänä viikonloppuna pilkille eli jos saan isompaa kalaa, niin kuvia tiedossa.
Joo huomenna se alkaa. Itsekkin olen menossa perjantaina ehkä , koska lauantaina futispelejä. Jos saat edes yli 100 g ahvenen niin pistäkää ne tänne.
Huomennahan se alkaa. Itse olen menossa hyvälle kirjolammelle josta kaverini karkuutti yli 3-kiloisen kirren pari viikkoa sitten.
Nappaa kirre sieltä niin
