Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96397 kertaa)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #30 : 27.01.11 - klo:19:19 »

Tänä viikonloppuna käydään katsomassa verkot niin jos tulee isoja kaloja, niin voi laittaa siihen kisaan.
Kauan ne on siellä kököttänyt. Lauantaina ois alustavasti tarkoitus mennä pilkkii.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #31 : 27.01.11 - klo:19:24 »

Ylihuomenna menen luultavasti heittelemään avoimelle virralle. Täytyy laittaa monofiilia, ettei jäädy. Kuidulla tapana jäätyä ja katketa... Toinen onkelma on vaparenkaiden jäätyminen.

Joolle
Vieras
« Vastaus #32 : 27.01.11 - klo:21:37 »

Eipä ne ole siellä ollut kuin viikon.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #33 : 28.01.11 - klo:15:24 »

Huomenna lähden ostamaan puntarin ja toukkia .
Mutta kohta pitää tästä lähteä katsomaan jypin peliä. Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #34 : 29.01.11 - klo:09:59 »

Tänään virralle. Toivottavasti olis kalat syönnillä, vähän epäilyttää kyllä Epävarma
JET Kop
Vieras
« Vastaus #35 : 29.01.11 - klo:17:35 »

Tänään virralle. Toivottavasti olis kalat syönnillä, vähän epäilyttää kyllä Epävarma
No tuliko mitään ?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #36 : 29.01.11 - klo:17:57 »

No tuliko mitään ?
Ei varmaan kun ei oo kuullunu mitään. Lahna kiroa siima sotkuansa kotona on mun arvaus. Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #37 : 29.01.11 - klo:18:14 »

Ei tullu mitään... Tadaa! Hanska lähti laivareitille uimaan kyllä Hymyilee Joolle taas saanu verkolla mukavasti kalaa.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #38 : 29.01.11 - klo:18:19 »

Saitko ahven 3kg [  Hymyilee ] kalaa pilkillä?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #39 : 30.01.11 - klo:08:43 »

Saitko ahven 3kg [  Hymyilee ] kalaa pilkillä?
Tottakai! Ahven 2,98kg ja Hauki 19,56kg. Taisi mennä suomen ennätykset rikki. Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #40 : 30.01.11 - klo:10:19 »

Tottakai! Ahven 2,98kg ja Hauki 19,56kg. Taisi mennä suomen ennätykset rikki. Hymyilee leveästi
Kyllä. Mulla oli 14kg kuha kiinni, mutta ikävästi vielä isompi kuha söi puolet siitä väsytyksessä.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #41 : 30.01.11 - klo:10:54 »

Kyllä. Mulla oli 14kg kuha kiinni, mutta ikävästi vielä isompi kuha söi puolet siitä väsytyksessä.
Nyt taitaa mennä maaginen 40 kg raja rikki.  Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #42 : 30.01.11 - klo:15:07 »

Kamera meni rikki!  Itkee Nyt se voitto meni. Mitä arvaatte mikä on meidän yhteis paino pirkanmaata vastaan ?
Oma arvaus on 1440.
Joolle
Vieras
« Vastaus #43 : 30.01.11 - klo:18:53 »

Oisko n. 13000g
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #44 : 30.01.11 - klo:19:33 »

Kamera meni rikki!  Itkee Nyt se voitto meni. Mitä arvaatte mikä on meidän yhteis paino pirkanmaata vastaan ?
Oma arvaus on 1440.

En kyllä ymmärtäny?! Siis kamera on rikki ja et saa kuvia? Ota kännykänkameralla?
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines