Olis kiva saada tommone kuha vapavehkeillä. Kyllähän varmaan joku päivä saankin...
Joolle; eli ootto-onginnassa, kun nään että kala on koukulla, niin milloin annan vastaiskun? Siis kirbelin onginnassa. Muutkin voi vastata jos tietää!
Kannattaa antaa sen kalan vetää sitä siimaa joku 5 metriä niin, että se koukku on niin suvällä ettei irtoa pienikään koukku.
e. ja ei sitä vastaiskua välttämättä tarvitse että se kala kyllä potkii niin paljon että jää kiinni hyvin.