Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96399 kertaa)
JET Kop
Vieras
« Vastaus #105 : 06.02.11 - klo:19:49 »

Jos laitetaan kirre kuvaks nyt... Sitten jos parempia tulee vaihdetaan.
Tuo 4,8 kg kuha ois kyllä nätimpi?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #106 : 06.02.11 - klo:19:50 »

Joo määkin pelaan tossa parissa siis 98 samassa kun joolle...
Ite seuraavan vuoden näillä näkymin 99
Tuo 4,8 kg kuha ois kyllä nätimpi?
Jep

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
JET Kop
Vieras
« Vastaus #107 : 06.02.11 - klo:19:51 »

Hei ahven lisäätkö ton 4,8kg kuhan tohon meille kuvaks?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #108 : 06.02.11 - klo:19:53 »

Hei ahven lisäätkö ton 4,8kg kuhan tohon meille kuvaks?
Kai mä voin . Voin ottaa maisema kuvia kesäl.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #109 : 06.02.11 - klo:19:53 »

OK
JET Kop
Vieras
« Vastaus #110 : 06.02.11 - klo:21:43 »

Tässä tää mun kalalista:

Ahven*
Hauki
Kirre*
Kuha
Siika
Taimen
Särki
Lahna
Salakka
Made*
Kiiski
*merkityt jo saatu

Ja kalastan virveli(vetouistelu ja heittokalastus), pilkintä, ootto-onginta ja katiska Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #111 : 07.02.11 - klo:15:12 »

kuvaa tuleeko'
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #112 : 07.02.11 - klo:17:29 »

Ens vknloppuna samaan paikkaan mistä tuo hauki nousi. Jos nyt tulis jo vähän suurempaa haukea tai yli 100g ahven... Sielläpäin uskaltaa vielä jäillä liikkua. Kun on paljon varoteltu huonoista jäistä. Mitäs te olette mieltä? Siis minne ei kannata mennä ja minne voi mennä pilkkimään.

Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #113 : 07.02.11 - klo:18:51 »

Ens vknloppuna samaan paikkaan mistä tuo hauki nousi. Jos nyt tulis jo vähän suurempaa haukea tai yli 100g ahven... Sielläpäin uskaltaa vielä jäillä liikkua. Kun on paljon varoteltu huonoista jäistä. Mitäs te olette mieltä? Siis minne ei kannata mennä ja minne voi mennä pilkkimään.
Kyllä menisin pilkille. Täällä on 40 cm jäätä. Päijänteelle en kyllä menis ihan heti kun sitä varmaan tarkoitetaan.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #114 : 07.02.11 - klo:22:12 »

Kyllä siellä päijänteellä jäätä riittää...
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #115 : 08.02.11 - klo:14:37 »

Nyt tiimin kuvina on kuha 4,8 joollen ja jetkopi , joolle kirre ja jet kopin ahven
JET Kop
Vieras
« Vastaus #116 : 08.02.11 - klo:16:31 »

Ai toi mun 700g ahven?
Joolle
Vieras
« Vastaus #117 : 08.02.11 - klo:17:03 »

Nyt taas viikonloppuna mökille pilkille ja verkkoja kattomaan. Hymyilee
JET Kop
Vieras
« Vastaus #118 : 08.02.11 - klo:17:10 »

Nyt taas viikonloppuna mökille pilkille ja verkkoja kattomaan. Hymyilee
Nyt tulee verkoista semmone 6kg kuha ja pilkillä 500g ahven Hymyilee
Joolle
Vieras
« Vastaus #119 : 08.02.11 - klo:17:38 »

joo
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines