Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96398 kertaa)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #120 : 08.02.11 - klo:17:39 »

Nyt tulee verkoista semmone 6kg kuha ja pilkillä 500g ahven Hymyilee
Eikun verkoilla 15 kg kuha ja Pilkillä 3,5 kg ahven. Virnistää Iskee silmää
Ai toi mun 700g ahven?
Joo

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Joolle
Vieras
« Vastaus #121 : 08.02.11 - klo:17:45 »

ois kyllä mukava nähä miten possuja senkokoisetkalat ois Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #122 : 08.02.11 - klo:17:48 »

ois kyllä mukava nähä miten possuja senkokoisetkalat ois Hymyilee
Onko teillä 40 millisiä verkkoja? Saataisi ahventa parannettua. Hymyilee
JET Kop
Vieras
« Vastaus #123 : 08.02.11 - klo:18:09 »

Onko teillä 40 millisiä verkkoja? Saataisi ahventa parannettua. Hymyilee
Jos ois niin pienet verkot nii ei ois toi 4,8kg kuha ees tullu. Joollella taitaa toiset verkot olla 45mm mutta niistä tulee yleensä vaan lahnoja.
Joolle
Vieras
« Vastaus #124 : 08.02.11 - klo:18:13 »

ei me talvella pidetä kun 55mm ja 60mm verkkoja mutta kesällä 45mm.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #125 : 08.02.11 - klo:20:05 »

Minkälaista verkkoa olisi siialle? Tiään paikan missä niitä olis, aika isojakin...

JET Kop
Vieras
« Vastaus #126 : 08.02.11 - klo:20:07 »

ei me talvella pidetä kun 55mm ja 60mm verkkoja mutta kesällä 45mm.
ok muistin väärin
Joolle
Vieras
« Vastaus #127 : 08.02.11 - klo:20:32 »

Lahna: taisipa olla juurikin se 45mm tai 40mm
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #128 : 08.02.11 - klo:20:35 »

Lahna: taisipa olla juurikin se 45mm tai 40mm
Mitä teitte sille kuhalle?
Joolle
Vieras
« Vastaus #129 : 08.02.11 - klo:20:36 »

Tehtiin fileitä.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #130 : 09.02.11 - klo:17:05 »

Tehtiin fileitä.
Ootteko syönyt? Eilen jalisharkoissa tein kaikki meidän joukkueen pisteet , kun pelattiin eri tyyleillä. Hymyilee leveästi
Joolle
Vieras
« Vastaus #131 : 09.02.11 - klo:17:52 »

tänään syötiin viimeset fileet Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #132 : 09.02.11 - klo:17:56 »

tänään syötiin viimeset fileet Hymyilee
Miltä maistu?
Joolle
Vieras
« Vastaus #133 : 09.02.11 - klo:18:03 »

Tosi hyvää oli kun vielä paistettiiin.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #134 : 09.02.11 - klo:18:21 »

Tosi hyvää oli kun vielä paistettiiin.
Vaikka oli niin iso kala? Hauki maistuis ainakin paistettuna pahalta. Hymyilee leveästi
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines