Top2 kanssa käytiin "jälleen" pilkillä. Mukana oli 2 kaveria joten teimme kaksi reikää ja pilkimme kaksi yhdestä reiästä. Minulla ja kaverillani jysähti kerran sellainen kala, että siima lähti heti 3 metriä. Otin vavan käteeni, mutta sitten kala irtosi.

Hermothan siinä meni ja lähdettiin.
