Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96394 kertaa)
JET Kop
Vieras
« Vastaus #180 : 18.02.11 - klo:21:05 »

Juu itellä löytyy 2 Joollen tekemää vaappua ja niillä on tullu hyvin kalaa tuolta lammilta. Teen myös ite jotain kirrevaappuja. Ja voitaisko jutella tuolla chatissa? Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #181 : 18.02.11 - klo:21:09 »

Miten chattia käytetään? Joo sopii, että pysähdytään. Mietitään niitä myöhemmin.

lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #182 : 18.02.11 - klo:21:10 »

Ainiin, voinhan määkin tehdä vaappuja. Seuralla on kynäruisku, tulee nättiä jälkeä. Viimeski tein salakkaa imitoivan vaapun. Voin joskus laittaa kuvaakin.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #183 : 18.02.11 - klo:21:20 »

Tossa muutamia itetekosia vasemmanpuoleiset joollen ja oikeenpuoleiset mun:



Uploaded with ImageShack.us
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #184 : 18.02.11 - klo:21:45 »

Kertokaa miten chattia käytetään
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #185 : 18.02.11 - klo:21:51 »

Kertokaa miten chattia käytetään

http://www.kalasaalis.com/chat/338

Laitoksesta karannut rantahörhö.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #186 : 18.02.11 - klo:23:18 »

Kiitoksia.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #187 : 19.02.11 - klo:07:57 »

Tossa muutamia itetekosia vasemmanpuoleiset joollen ja oikeenpuoleiset mun:



Uploaded with ImageShack.us
Noi Joollen pienet on varmaan todella hyviä kirjolohelle ja siialle (voihan siihen joku muukin kiinni käydä). Taas noi Jet kopin ovat tarkoitettu hauelle ja kuhalle. Hymyilee
Ihan hyvän näköisiä.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #188 : 19.02.11 - klo:12:02 »

Nyt chattiin.  Hymyilee leveästi
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #189 : 20.02.11 - klo:17:46 »

Top2 kanssa käytiin "jälleen" pilkillä. Mukana oli 2 kaveria joten teimme kaksi reikää ja pilkimme kaksi yhdestä reiästä. Minulla ja kaverillani jysähti kerran sellainen kala, että siima lähti heti 3 metriä. Otin vavan käteeni, mutta sitten kala irtosi. Surullinen Hermothan siinä meni ja lähdettiin.  Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #190 : 20.02.11 - klo:17:51 »

Haukihan se siellä oli nimim. kokemusta on... Pienikin hauki kiskoo kunnolla siimaa aluksi, tämän jälkeen se väsyy ja on helposti nostettavissa.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #191 : 20.02.11 - klo:17:53 »

Haukihan se siellä oli nimim. kokemusta on... Pienikin hauki kiskoo kunnolla siimaa aluksi, tämän jälkeen se väsyy ja on helposti nostettavissa.
Jep. Sitä arvelimmekin. Toinen kavereist sano, että siellä oli kuha. Sitten repes koska kello oli 14.  Hymyilee leveästi
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #192 : 20.02.11 - klo:17:59 »

Jep. Sitä arvelimmekin. Toinen kavereist sano, että siellä oli kuha. Sitten repes koska kello oli 14.  Hymyilee leveästi
Onhan kuhakin mahdollinen, mutta luulen haueksi. Hauki harvoin jää ykösellä kiinni, kun se syöksyy kaukaa jopa 100km/h. Se selittää sen, että siimaa lähti reippaasti kelalta.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #193 : 23.02.11 - klo:15:38 »

Chattiii<<<<<33333
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #194 : 25.02.11 - klo:16:55 »

Yrittäkää hyvät ihmiset saada iso(mpi) ahven! Ei kehtaa pitää kuvissa tollasta sinttiä... Iskee silm&#228;&#228;
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines