Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 [14] 15 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96395 kertaa)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #195 : 03.03.11 - klo:19:23 »

Tuliko jämsästä mitään? Mites iskukoukuissa?

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #196 : 04.03.11 - klo:09:36 »

Chat? Tuu lahna nyt vähäks ajaksi. Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #197 : 04.03.11 - klo:13:34 »

Olin hiihtämässä Hymyilee leveästi
e. Oon aina online, vaikken oliskaan paikalla. Voi näyttää että oon 24/7 täällä Näyttää kieltä

Joolle
Vieras
« Vastaus #198 : 04.03.11 - klo:16:10 »

Käyttekö paljon hiihtämässä? Ite oon tässä viikon aikana semmosen 60km hiihtäny ja koko talvena 109km.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #199 : 04.03.11 - klo:17:55 »

Tänä talvena ehkä just sen 60km oon hiihtäny. Sain katiskalla 500g mateen, mutta katiska ei ollut mun ja nyt ihmetellään pääseekö se kisaan mukaan...Surullinen(Tuolla
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #200 : 04.03.11 - klo:18:57 »

En oo paljon tänä talvena tullut hiihdettyä. 38 km.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #201 : 04.03.11 - klo:20:46 »

Chat? Tuu lahna nyt vähäks ajaksi. Hymyilee
Mennäänkö chattaa? Millonkos joolle käyt verkoilla?
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #202 : 04.03.11 - klo:20:48 »

Tuutko?
e. en pääsekään
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #203 : 04.03.11 - klo:21:17 »

Heinola pro fishingiä vastaan on sellainen kalastuskilpailu. ´
Säännöt:
-Verkkoja ei hyväksytä
-Kaikista kaloista pitää olla kuvat
-Kalan pitää olla kilpailu aikana saatu.

Palkintoja on mahdollisesti, eli otetaan ne tänne keski-suomeen.  Hymyilee
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #204 : 04.03.11 - klo:21:48 »

Alk. 1 pv. huhtikuuta. Teamin suurimman särkikalan, kuhan, hauen, affenen ja vapaavalintaisen kalan massat lasketaan yhteen. Voittajateami on siis se jonka kesän nuo 5 kalaa painavat eniten.
-loppuu syyskuun lopussa.
 Hymyilee
Jonniinlaiset palkinnot voittajateamille. 

Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #205 : 04.03.11 - klo:21:54 »

Alk. 1 pv. huhtikuuta. Teamin suurimman särkikalan, kuhan, hauen, affenen ja vapaavalintaisen kalan massat lasketaan yhteen. Voittajateami on siis se jonka kesän nuo 5 kalaa painavat eniten.
-loppuu syyskuun lopussa.
 Hymyilee
Jonniinlaiset palkinnot voittajateamille. 
Täältähän tulee sellainen haamu, että heinola jäätyy. Hymyilee leveästi Toivottavasti olisi tasainen. Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #206 : 04.03.11 - klo:22:12 »

Täältähän tulee sellainen haamu, että heinola jäätyy. Hymyilee leveästi Toivottavasti olisi tasainen. Hymyilee
Kirre varmaankin vapaavalintainen... Miten sä jaksat pyörittää 3 kisaa samaan aikaan Ahven 2kg? Tai no mä voin vetää sitä tiimin sisästä.
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #207 : 05.03.11 - klo:18:36 »

Onpahan teiän ksk:lla ainakin tavoitetta, kun 3 kisaa... Pyörittää silmiään ja kyllä täältä Heinolasta haastetta tulee, että suurien puheiden sijaan ois parempi olla saavin ja haavin täydeltä kalaa. Hymyilee Ei kannata niin tuijottaa entisiä kaloja, kun ens kesänä nuo ennätykset päivittyvät.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #208 : 05.03.11 - klo:18:41 »

Kirre varmaankin vapaavalintainen... Miten sä jaksat pyörittää 3 kisaa samaan aikaan Ahven 2kg? Tai no mä voin vetää sitä tiimin sisästä.
Helposti. Ja mä sanoin, että sä pisät sitä tiimin keskeistä. Kirre tai tane on varmaan vapaavalintainen. Tai siika. Mikael: jos kymppi menee rikki niin se on aika kova saavutus. Minusta ei ole 10 kg hauen saajaksi. Hymyilee leveästi
JET Kop
Vieras
« Vastaus #209 : 05.03.11 - klo:19:28 »

Joo just tulin tuolta jämsästä. Iskukoukuista ei tullu mitää mutta pilkillä sain 250g ahvenen ja monta pienempää Hymyilee
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 [14] 15 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines