|
Otsikko: Onkikalastuksen ajankohta? Kirjoitti: Kirsu - 16.09.14 - klo:14:50 Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla??
Otsikko: Vs: Onkikalastuksen ajankohta? Kirjoitti: Säkyläläinen - 16.09.14 - klo:15:33 Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla?? No kyllä tulee. Talvella se mato kannattaa kyllä laittaa pilkkikoukkuun. |