Kalastus keskustelu

Yleinen keskustelu => Yleistä keskustelua kalastuksesta => Aiheen aloitti: Kirsu - 16.09.14 - klo:14:50



Otsikko: Onkikalastuksen ajankohta?
Kirjoitti: Kirsu - 16.09.14 - klo:14:50
Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla??


Otsikko: Vs: Onkikalastuksen ajankohta?
Kirjoitti: Säkyläläinen - 16.09.14 - klo:15:33
Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla??
No kyllä tulee. Talvella se mato kannattaa kyllä laittaa pilkkikoukkuun.