Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla??
No kyllä tulee. Talvella se mato kannattaa kyllä laittaa pilkkikoukkuun.